thanks interessante post. Had dit ook al wel eens ergens gelezen zoiets. Wel opmerkelijk toch vind ik persoonlijk, dacht dat mdma met afstand de serotoninekiller was zeker in vergelijking tot 4-fma.4-fma lijkt idd meer op dopamine dan op serotonine te werken, maar onderschat het effect op serotonine niet. 4-fma is bijvoorbeeld een sterkere serotonine releaser dan mdma. Je zou deze post van @Neo-Shulginist kunnen lezen voor meer informatie. De meeste mensen beschrijven 4-fma als een soort middenweg tussen amfetamine en mdma.
Gisteravond niet.Super pro
Onder de douche?
Tjee, heftig Raver. Sterkte joh!Hond moeten laten inslapen. Het liefste ga ik er achteraan op dit punt aangekomen nu.
20mg Diazepam, 3 edibles van 1 gram.
Yoww.. Sterkte man..Hond moeten laten inslapen. Het liefste ga ik er achteraan op dit punt aangekomen nu.
20mg Diazepam, 3 edibles van 1 gram.
Twisla?150 mg skuff en 120 mg Tbisla hasjiesj met een pijpje gerookt
4-FMA is een sterkere serotonine reuptake inhibitor dan 4-FA maar een veel zwakkere releaser dan MDMx4-fma is wel een stof die sterk op serotonine werkt.
6-APB is MDMA met benzofuraan ipv methylenedioxy en is qua serotonine sterker op serotonine qua releaser en reuptake inhibitorDacht meer de dopamine hoek maar zou kunnen hoor, zo voelt het in mijn beleving niet aan alleen. Tov een 6-apb bijvoorbeeld daar merk ik wel sterk de serotonine affiniteit. En 4fma toch meer amfetamineachtig.
Can confirm. Bizar goede batch gescoord onlangs. Het psychedelicsche aspect is zeker niet te verwaarlozen.4-FMA is een sterkere serotonine reuptake inhibitor dan 4-FA maar een veel zwakkere releaser dan MDMx
4-FMA is vooral een dopamine reuptake inhibitor en releaser
6-APB is MDMA met benzofuraan ipv methylenedioxy en is qua serotonine sterker op serotonine qua releaser en reuptake inhibitor
En werkt op de 5-htp ofzoiets receptor dus licht psychedelisch
Ik heb ooit op 150 mg en 50 mg redose HCL zo hard getript dat ik geen oogleden meer voelde, ogen open of dicht ik bleef trippen als een olifant. En als ik focuste kon ik de snelheid van de visuals besturen evenals de richting en de afstand.Het psychedelicsche aspect is zeker niet te verwaarlozen.
Ja, het wordt op verschillende manieren geschreven. Het moet natuurlijk in het marokkaans, maar dan in westers alfabet.Twisla?
Poeh ja dat kan ik me voorstellen. Waarom de redose?Ik heb ooit op 150 mg en 50 mg redose HCL zo hard getript dat ik geen oogleden meer voelde, ogen open of dicht ik bleef trippen als een olifant. En als ik focuste kon ik de snelheid van de visuals besturen evenals de richting en de afstand.
Dat was teveel.
En...antidepressiva erbij. NIET doen, kinderen!150mg 6-apb
Het duurde wat langer voor het echt inkickte en ik was jong en naief. Was fantastisch maar teveel, daarna nog eens de beste ervaring uit mijn leven gehad op geloof iets van 120 of 130, had niet zo'n goede weegschaal.Poeh ja dat kan ik me voorstellen. Waarom de redose?
Kinderen op antidepressiva?En...antidepressiva erbij. NIET doen, kinderen!
Mooi verwoord! Uiteindelijk is het de mindset ook natuurlijk.Het duurde wat langer voor het echt inkickte en ik was jong en naief. Was fantastisch maar teveel, daarna nog eens de beste ervaring uit mijn leven gehad op geloof iets van 120 of 130, had niet zo'n goede weegschaal.
"Alles was zoals het moest zijn, ik was in perfecte harmonie met mijn omgeving en ik vond een innerlijke kalmte en acceptatie van mijzelf en het universum die ik voorheen niet kende, laat staan dat ik ooit durfde te dromen dat het mogelijk was om je uberhaupt zo te voelen".
Alsof je uren lang je sleutels kwijt bent. En die miliseconde dat je ze vind achter de bank. Dat keer 10.000.000.
Maar het is druks. Het is slecht voor je, en het verruimt je geest. Nooit doen. Heerlijk.
7,5 mg zopiclon, is voor mij een dubbele dosis.
Met permissie van de psych. 'Je mag er best één nacht tussenuit, er even niet hoeven zijn'.
Adios.