Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Manu76

Badass junkie
Nog een kopje koffie en tandartsassistente belde net. Tandarts is ziek, dus mijn afspraak voor zo dadelijk is een week verschoven. Ik ga het kerst-weekeinde hier inluiden! Oleeee, Jingle the Jingle!

Spyro

DF-koning
Ja ik ben ook superziek, heb me voor de zekerheid toch even getest ivm de feestdagen idd
Ja, vervelend man. Nu boeit het me niet echt of het normale griep of Corona is, maar naar anderen vind ik het idd niet zo netjes. Ik hoop dat ik me beter voel tegen de kerstdagen, drie keer niks dit. 🥲 Jij de normale griep?

Kordie

DF-koning
Kopje koffie en mijn supplementen.

Ziekenboeg hier… Corona of toch een normale griep? Toch slim om te testen voor kerst? Geen idee wat de procedure is inmiddels.

Testen is niet meer nodig.
Maar stel je komt bij kwetsbare mensen over de vloer zou ik het wel doen. Kun je het altijd aangeven en dan met elkaar de keuze maken wat te doen.
Mij zou het niks uitmaken als iemand op visite kwam met corona. Maar dat is natuurlijk voor iedereen anders.

Beterschap!

Spyro

DF-koning
Testen is niet meer nodig.
Maar stel je komt bij kwetsbare mensen over de vloer zou ik het wel doen. Kun je het altijd aangeven en dan met elkaar de keuze maken wat te doen.
Mij zou het niks uitmaken als iemand op visite kwam met corona. Maar dat is natuurlijk voor iedereen anders.

Beterschap!
I know. Maar er zijn behoorlijk wat ouderen en zwakkere helaas in de fam. Wil geen risico lopen ❤️

Zelf geef ik er persoonlijk ook weinig om (voor mezelf)

Ulixes

Wijs gebruiker
Ja, vervelend man. Nu boeit het me niet echt of het normale griep of Corona is, maar naar anderen vind ik het idd niet zo netjes. Ik hoop dat ik me beter voel tegen de kerstdagen, drie keer niks dit. 🥲 Jij de normale griep?
Ja same, meer voor anderen. Ja gewoon griep. Duurt al de hele week 😅

Sn!PySN¥phER

Experimenterende gebruiker
Ik gebruik geen drugs. Ik bewaar mezelf tot het huwelijk.
@Sn!PySN¥phER mag ik vragen wat je voor molecuul in je foto hebt staan? Ik kan er maar niet uitkomen 🤔
@Dirkjan
Ben maar wat blij dat je die verbinding niet kent. Dat geeft me nóg een veiliger gevoel op DF.
Het is geen legale/illegale drug. En als je het inhaleert, is het meteen de laatste keer.
Een familielid van VX,... fluormethylfosforyloxypropaan, ofwel Sarin :blush:

Heb ik alleen maar gekozen omdat ik het abnormaal maf vond dat bepaalde verbindingen niet vreemd zouden staan tussen de formules die je ziet voor RC's.
Jij hebt duidelijk een heel scherp oog 👍

Bisous

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
I know. Maar er zijn behoorlijk wat ouderen en zwakkere helaas in de fam. Wil geen risico lopen ❤️

Zelf geef ik er persoonlijk ook weinig om (voor mezelf)
Ze hebben t risico zelf al gelopen door die spuiten te nemen. Juist die mensen worden zieker en zieker. Achja deze generaties geloven blind de krant en het journaal

Dirkdirk

DF-koning
@Dirkjan
Ben maar wat blij dat je die verbinding niet kent. Dat geeft me nóg een veiliger gevoel op DF.
Het is geen legale/illegale drug. En als je het inhaleert, is het meteen de laatste keer.
Een familielid van VX,... fluormethylfosforyloxypropaan, ofwel Sarin :blush:

Heb ik alleen maar gekozen omdat ik het abnormaal maf vond dat bepaalde verbindingen niet vreemd zouden staan tussen de formules die je ziet voor RC's.
Jij hebt duidelijk een heel scherp oog 👍

Bisous
Sarin! Ah, de organopahoshor neurogiffen die de werking van het enzym proces acetylcholinesterase verstoord waardoor de ademhaling en de hartslag stopt. Nog potenter is VX. Googelen. Leuk.

Uit het vuistje hè. Niks Wikipedia.

Oh dat zei je al, VX. Google anders strychnine eens. Ook zo’n lekker goedje.

Laatst bewerkt:

Dirkdirk

DF-koning
Btw de Russen hebben voor ons nog niet helemaal duidelijke NOG potentere van dat soort gifstoffen genaamd de novichock zenuwgiffen.

Het is of
AI wordt onze dood
Of kernoorlog
Of novichock

• Haha
Waarderingen: N3K0

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Hoe weet jij of mijn familie wel of geen prikken gehad hebben? 😅 Vreemd antwoord.
Heb t over ouderen in t algemeen.

Als aanvulling vind ik dat blijven testen maar kolder en het in draagt bij met het stand houden van dat angstpropaganda. Zelf niet gevaccineerd, bij mensen geweest met corona, beetje verkouden van geweest. Degene die steeds weer corona krijgen om mij heen zijn volledig volgeprikt en worden zieker en zieker. Their loss.

Ulixes

Wijs gebruiker
Heb t over ouderen in t algemeen.

Als aanvulling vind ik dat blijven testen maar kolder en het in draagt bij met het stand houden van dat angstpropaganda. Zelf niet gevaccineerd, bij mensen geweest met corona, beetje verkouden van geweest. Degene die steeds weer corona krijgen om mij heen zijn volledig volgeprikt en worden zieker en zieker. Their loss.
Kun jij jouw wappiepropaganda ergens anders loslaten zou echt fijn zijn. Voegt echt niks toe aan het gesprek dat Spyr en ik hadden.

N3K0

Badass junkie
Kun jij jouw wappiepropaganda ergens anders loslaten zou echt fijn zijn. Voegt echt niks toe aan het gesprek dat Spyr en ik hadden.
Mensen met een andere mening wegzetten als "wappiepropaganda" voegt ook niks toe he.

Op een openbaar forum reageert toch iedereen op elkaar?

En ff ONTOPPA ik rook een heerlijk Edelwise Jointje.

Delgado

Bewuste gebruiker
flinke zak met pep en een zakje hasj en een fles aquavit en straks hardcore muziek of heavy metal in ieder geval burenruzie straks eerst ff met mijn buurjongens een joint roken dan gaat het los gaan hier was paar weken rustig en vandaag en de aankomende dagen gaat het beest los

geen vanilla tijd hier en die domme kerst muziek alleen lemmy en veel ozzy en boose en hopelijk iets very naughty and nasty]

Gelukt om 3 mg te minderen overdag (en vannacht had ik ook al niet bij gepakt)
Dus zit op 18mg totaal vandaag💪

Screenshot_20231222_215231_Samsung Notes.jpg
Gisteren had ik cursus en mocht ik ook tot 16:30 niet gebruiken en had ik echt enorme last van ontwenningsverschijnselen.
Maar vandaag tussen 10:15 en 16:30 viel dat gelukkig redelijk mee omdat ik wel iets op had al vanochtend.

Bovenaan