Vergelijkbaar met ket en sos?dat gaat een lastig verhaal worden in woorden haha! 🤣 Moet je ervaren.
Zoiets wellicht: 🛣️🌁🌠🃏🌅🌁🛣️
Coke met keta heb ik eigenlijk nog nooit gedaan klinkt niet logisch ofzo, anyway!Vergelijkbaar met ket en sos?
Tja van keta wordt je vaag he🤣Ja sos en ket samen heb ik al gedaan vond da ma wa vaag. Bollen en ket gaat ook goed samen vind ik ma zo iets nieuws combineren is toch altijd wat eng daarom vraag ik graag aan de mensen wa hun ervaring is daarmee
SochtendtslaatThee voor het slapen gaan
Ja, ben ook een uitslaper hoor. Wakker om 17.00 waarschijnlijk, nachtmens. Hopelijk, heb wat in te halen.Sochtendtslaat
Kunt ge het gevoel beschrijven?
dat gaat een lastig verhaal worden in woorden haha! 🤣 Moet je ervaren.
Zoiets wellicht: 🛣️🌁🌠🃏🌅🌁🛣️
Ik snap hiermee zeker wat je bedoelt, goeie!Voor mij was deze combinatie altijd een beetje een combinatie tussen de Droomvlucht en dit:
Mits het richting k-hole ging qua doseringen. Heel zweverig en euforisch tegelijkertijd.
Hoe neem je per ongeluk 14mg bromazolam 🤣Per ongeluk circa 14mg bromazolam .. maar met mijn tolerantie wordt dat gewoon chillen met een puur jointje erbij en 20mg oxycodon
Oeps.Per ongeluk circa 14mg bromazolam
Doosje viel van de kast recht z’n mond in, happens.Hoe neem je per ongeluk 14mg bromazolam 🤣
Nope laatst kreeg ik een bestelling van bromazolam 1gr in 4 zakjes a 250mg. Had die in een leeg zakje gedaan. Maar daarnaast lag lag O-PCE en was vergeten te labelen (i know stom) maar voel me heerlijk lekker zorgeloos, spierontspanning , en lijkt op alprazolam (alleen wat sterker) zegt een website die ervoor in een onderzoek had gekeken. Alleen heeft bromazolam een meer hypnotische werking.Doosje viel van de kast recht z’n mond in, happens.
Zoals uitglijden op silicone glijmiddel en per ongeluk tussen de benen van je minnares vallen.
Maakt me toch wel weer emotioneel hoe zoiets simpels zo’n groot verschil kan maken. Ben dankbaar.20mg Dexamfetamine sulfaat.
Geprobeerd om over te schakelen naar Lisdexamfetamine maar na twee pogingen van 70mg en 50mg bleek het na 2 maanden geen succes te zijn, veel bijwerkingen.
Laadt @Climbatize het niet lezenDoosje viel van de kast recht z’n mond in, happens.
Zoals uitglijden op silicone glijmiddel en per ongeluk tussen de benen van je minnares vallen.
Is O-DSMT de moeite waard naast opiaten?4 glazen alcohol en 40mg O-DSMT