Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Hippie Langwaus

DF-koning
OK, staat op mijn bucket list.

OT: Kratom en cara pils.
Ik neem het niet veel dagen aaneengesloten en altijd tussen 21:00u en 23:00u om mijn slaapritme niet teveel te verstoren. Verwacht er niet teveel van, maar bij mij verbetert het mijn slaapkwaliteit.

OT: één espresso, want ik heb er al meer dan genoeg gedronken vandaag.

SpeedyGonzalezz

Bewuste gebruiker
Sommige pep was je best veel troep uit (o.a. cafeïne) en mijn ervaring nu is dat m'n neus het ook heel fijner vindt als het gewassen is. Ik ben gaan wassen op tips van DF en nu wil ik ongewassen niet meer.
@Perenijsje, heb je dat wel al eens geprobeerd?
Soowww, dat was even een ontdekking toen ik het gewassen had… Maar op een gegeven moment ging m’n dealer er andere zooi door heen gooien, kon ik het wel wassen maar vernam niks😂 dus overgestapt en deze is wel super!

Hippie Langwaus

DF-koning
Van de Streek Playground non-alcoholic IPA.

Ga ik zometeen toch toegeven aan mijn verlangen om hasj te roken? Ik lijk de afgelopen week mijn emoties redelijk toe te laten, het slechte nieuws verandert de komende dagen niet en even ontspannen is ook wel fijn.

Ach die gedachten van het 'verslavingsbrein', wat zijn ze toch schattig. 😬

Ik wilde eerder vandaag al bijna Kratom nemen en ben vreselijk onrustig. Wat een tweestrijd weer.

HappyMind

Badass junkie
Van de Streek Playground non-alcoholic IPA.

Ga ik zometeen toch toegeven aan mijn verlangen om hasj te roken? Ik lijk de afgelopen week mijn emoties redelijk toe te laten, het slechte nieuws verandert de komende dagen niet en even ontspannen is ook wel fijn.

Ach die gedachten van het 'verslavingsbrein', wat zijn ze toch schattig. 😬

Ik wilde eerder vandaag al bijna Kratom nemen en ben vreselijk onrustig. Wat een tweestrijd weer.
Versterkt de hoeveelheid cafeïne je onrust misschien ook?

Maar hou vol, je bent echt lekker bezig!

Hahaha ja toch, is de eerste keer dat ik gewassen speed ga bommen haha! Hou me op de hoogte btw🤙🏽

Oh nou hier is het niet zo spannend hoor. Gisterochtend paar dikke lijnen gehad thuis voor we naar Karma Outdoor gingen. Daar 1.5 xtc pil en nog wat capsules pep gehad. En vannacht/vandaag thuis nog een paar. Dus het werkt nog wel maar niet dat we nog heel hard gaan ofzo. Nog een half grammetje ofzo opmaken vanavond en dan is het weer mooi geweest 👍

SpeedyGonzalezz

Bewuste gebruiker
Oh nou hier is het niet zo spannend hoor. Gisterochtend paar dikke lijnen gehad thuis voor we naar Karma Outdoor gingen. Daar 1.5 xtc pil en nog wat capsules gehad. En vannacht/vandaag thuis nog een paar. Dus het werkt nog wel maar niet dat we nog heel hard gaan ofzo.
Ahh ja nee ik snap je hahah, dan zal het indd wel mee vallen! Wel leuk gehad dan nog gisteren?🙃

Lysergine

Bewuste gebruiker
Cocaine?

Hierbij een vraagteken omdat uit de EZ-test bleek dat het inderdaad om cocaine ging dat (voornamelijk) met lidocaine/benzocaine versneden is, maar ik 30 min na nasale inname nog geen overtuigend effect merk.
Het poeder was niet oplosbaar in water wat mij deed vermoeden dat het hier om de vrije base gaat. Ik heb 100 mg van dat poeder afgewogen en heb dat opgelost in een minimale hoeveelheid HCl - enkele druppels - om het HCl zout te krijgen. Dit werkte en alles loste op waarna ik het verdund heb tot een totaalvolume van 1 ml.
Met een spuitje heb ik hiervan 0,30 ml (overeenkomend met 30 mg van mijn poeder) afgemeten en nasaal ingenomen met een "nasal atomizer" (zie hier). Wegens geen effect heb ik een uur later een tweede dosis genomen van 50 mg, maar ook dat gaf geen overtuigend effect. De zuiverheid van mijn poeder is overigens onbekend, dus wellicht verklaart dat het een en ander.
Mensen met een scheikundige achtergrond die me hier meer over kunnen vertellen, nodig ik graag uit om dat te doen. :grin:

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Cocaine?

Hierbij een vraagteken omdat uit de EZ-test bleek dat het inderdaad om cocaine ging dat (voornamelijk) met lidocaine/benzocaine versneden is, maar ik 30 min na nasale inname nog geen overtuigend effect merk.
Het poeder was niet oplosbaar in water wat mij deed vermoeden dat het hier om de vrije base gaat. Ik heb 100 mg van dat poeder afgewogen en heb dat opgelost in een minimale hoeveelheid HCl - enkele druppels - om het HCl zout te krijgen. Dit werkte en alles loste op waarna ik het verdund heb tot een totaalvolume van 1 ml.
Met een spuitje heb ik hiervan 0,30 ml (overeenkomend met 30 mg van mijn poeder) afgemeten en nasaal ingenomen met een "nasal atomizer" (zie hier). Wegens geen effect heb ik een uur later een tweede dosis genomen van 50 mg, maar ook dat gaf geen overtuigend effect. De zuiverheid van mijn poeder is overigens onbekend, dus wellicht verklaart dat het een en ander.
Mensen met een scheikundige achtergrond die me hier meer over kunnen vertellen, nodig ik graag uit om dat te doen. :grin:
Wegmieteren die zooi 👌

Bier

Bovenaan