Don Draper
Badass junkie
Heineken 0.0
Wil eigenlijk echt bier maar stel het zoveel mogelijk uit met mijn lorazepam
Wil eigenlijk echt bier maar stel het zoveel mogelijk uit met mijn lorazepam
Goed idee in ga ook een kopje kratom maken.Kratom 6g
Wat is kratom eigenlijk en wat doet het?Kratom 6g
Heerlijk!!! Smakelijk 😂😫Goed idee in ga ook een kopje kratom maken.
let's make some Iced KratomLatte 🤣🤣🤣🤣
Haha wat dan? Miste je me😇@Lawaai Papegaai ik me maar afvragen hoe het kwam dat ik je niet meer zag 😂
Uiteraard 🙃☺️Haha wat dan? Miste je me😇
korte lijntjes, of zelfs puntjes. kwartiertje wachten totdat het inwerkt, kwartiertje genieten en weer bijnemen en dat heel de nacht door3mmc laatste beetje😇
Wat preferen jullie , korte dunne lijntjes met paar minuten pauze of bij wijze van 2 lange brede?
Ik neem steeds korte lijntjes, maar wel achter elkaar soms even roken beetje op mijn telefoon koekeloeren. zo kan ik mij de hele avond bezig houden😅3mmc laatste beetje😇
Wat preferen jullie , korte dunne lijntjes met paar minuten pauze of bij wijze van 2 lange brede?
Tweee wijntjes over de hele avond. Ze zijn me naar het hoofd gestegen🤣
Nee wijntje. Kom je een keer samen tolerantietrainen dan?Watje.
Herkenbaar. En wat goed dat je die detox zelf wilt! Je kan dit. Waar een wil is, is hoop. Sterkte!God wat wil ik graag de detox in, duurt me allemaal weer een eeuwigheid 🫠
Hoe graag wil je stoppen en waarom? Ik heb zelf dit jaar een poging gedaan en kwam niet verder dan 3 weken. Ik wilde ook gewoon niet overtuigd genoeg stoppen. Ik vind het gewoon nog steeds veel te fijn.Poging om te stoppen met blowen mislukt, 2 dagen volgehouden.
Nu: koffie met een jointje
Omdat het klauwen met geld kost en ik rook rustig 5 gram per 4 dagen op. Van 1 tot 3 joints per dag, ongeveer 0.35-0.5 gram per joint. Over een maand komt dat neer op ongeveer €270. Zelf kweken is ook een optie, maar dat zie ik niet zitten. Ik vind het smoken zelf ook nog veel te fijn wat stoppen moeilijk maakt. Ik dacht al aan minderen bijvoorbeeld alleen in het weekend ofzo. Ik werk niet wat dat dus ook lastiger maakt. Vorig jaar toen ben ik wel een paar maanden gestopt geweest en ik merkte dat heel goed in mijn portemonnee, maar het leven vond ik echt een stuk minder leuk zonder me jointjeHoe graag wil je stoppen en waarom? Ik heb zelf dit jaar een poging gedaan en kwam niet verder dan 3 weken. Ik wilde ook gewoon niet overtuigd genoeg stoppen. Ik vind het gewoon nog steeds veel te fijn.
Inmiddels ben ik met alcohol gestopt en daardoor ben ik eerst meer gaan blowen. Inmiddels blow ik weer iets minder, maar nog steeds meerdere keren per dag en dagelijks.
Ik weeg nu mijn cannabis eerst af en probeer zo een beetje zicht te houden op mijn verbruik.
OT: 90 mg zerozero hasjiesj met een pijpje gerookt.
Ja, het kost inderdaad klauwen met geld. Qua wiet kom ik nog wel een eindje met een plantje, maar ik rook voornamelijk hasj.Omdat het klauwen met geld kost en ik rook rustig 5 gram per 4 dagen op. Van 1 tot 3 joints per dag, ongeveer 0.35-0.5 gram per joint. Over een maand komt dat neer op ongeveer €270. Zelf kweken is ook een optie, maar dat zie ik niet zitten. Ik vind het smoken zelf ook nog veel te fijn wat stoppen moeilijk maakt. Ik dacht al aan minderen bijvoorbeeld alleen in het weekend ofzo. Ik werk niet wat dat dus ook lastiger maakt. Vorig jaar toen ben ik wel een paar maanden gestopt geweest en ik merkte dat heel goed in mijn portemonnee, maar het leven vond ik echt een stuk minder leuk zonder me jointje