Welke drugs gebruik jij op dit moment?

New Dawn

Bewuste gebruiker
Excedrin. Voor het eerst migraine met aura dus. Ook de hele nacht - tot nu - al aan het overgeven.

Ah jongens, ik kan niet meer. Moet de huisarts bellen voor een herhaal recept triptanen maar kan het me gewoon niet opbrengen nu. Gvd

Hopelijk hebben jullie een mooiere dag dan ik ❤️

Heb ooit (gelukkig maar één keer) zo'n aura meegemaakt, echt bizar, bijna alsof er spontaan trippy visuals opgedrongen worden, het begon "buiten de randen van mijn zicht" en verdween uiteindelijk in een punt in het midden van mijn zicht.

migraine.png

Sterkte ermee, het voelde mentaal en fysiek naar en eng aan!

Raver

Badass junkie
20mg Diazepam alvast genomen. Trok het echt ff niet meer. Damn jonge. DF is echt me enige uitklep wat dit betreft. Sorry als ik zoveel klaag. Maar ben gewoon even 'n zielig hoopje mens. 😂😂😂.

Ot: diazepam 40mg vandaag, paar jointjes. Laatste hasj draaien nu, magnesium 400mg erin en dan m'n bed opzoeken. Hard werken dat afkicken. 🫠

Hippie Langwaus

DF-koning
Vandaag van 08.00 tot 22.00 gewerkt met espresso's in de ochtend en cappuccino's in de middag. Geen andere stimulerende stofjes genomen en ook (nog) niet geblowd vandaag. Misschien laat ik de hasjiesj wel met rust vandaag.

Manu76

Badass junkie
Vandaag van 08.00 tot 22.00 gewerkt met espresso's in de ochtend en cappuccino's in de middag. Geen andere stimulerende stofjes genomen en ook (nog) niet geblowd vandaag. Misschien laat ik de hasjiesj wel met rust vandaag.
Jij hebt leuk werk lijkt zo te zien. Zomaar even 14 uur doorknallen en zonder je halve literkes :)

Casrus

DF-koning
Paar korrels 5-MeO-DMT gerookt en chocolademelk met Amarula, Pernod en Crême de Casis.

Vond die met Calvados beter.

[edit]

Meer hete chocolademelk... met Calvados, Woudhoning en Angustorabitter.

Ga een beetje peper proberen.

Laatst bewerkt:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ik heb hier een lege atomizer rondslingeren, zou jij O-PCE vapen adviseren aan iemand die maat probeert te houden, of is dit te leuk?
Als je de juiste liquid ervoor hebt kan dat prima ja.
Maar gebruik het inderdaad zoals je het nasaal ook doet. En leg die tank weg na de gewenste dosering. Om compulsive redosing tegen te gaan.

Gaat eigenlijk gewoon om zelfdiscipline, het 'moet' leuk / uniek blijven is mijn mening!
Gebruik met mate anders kan je de vape inderdaad te makkelijk blijven nemen met O-PCE en heb je voor je het weet 40mg O-PCE op in paar uur...

Laatst bewerkt:

New Dawn

Bewuste gebruiker
Als je de juiste liquid ervoor hebt kan dat prima ja.
Maar gebruik het inderdaad zoals je het nasaal ook doet. En leg die tank weg na de gewenste dosering. Om compulsive redosing tegen te gaan.

Gaat eigenlijk gewoon om zelfdiscipline, het 'moet' leuk / uniek blijven is mijn mening!
Gebruik met mate anders kan je de vape inderdaad te makkelijk blijven nemen met O-PCE en heb je voor je het weet 40mg O-PCE op in paar uur...

Thanks!

Zelfdiscipline? In dat geval laat ik deze ROA lekker aan me voorbij gaan,
ik heb sterk het vermoeden dat dit "mijn nieuwe blowen" zal gaan worden.

Tot nu toe slik ik het, en dat bevalt uitstekend, 1 dosering = lekker spacen...

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Thanks!

Zelfdiscipline? In dat geval laat ik deze ROA lekker aan me voorbij gaan,

ik heb sterk het vermoeden dat dit "mijn nieuwe blowen" zal gaan worden.

Tot nu toe slik ik het, en dat bevalt uitstekend, 1 dosering = lekker spacen...
Precies ik heb het nu geprobeerd/ zit nog in vape maar nasaal of oraal werkt het ook wat langer.

Maar wel handig als je een beetje wilt gebruiken.
Echter houd ik mijn vape verder ook gewoon voor normale liquid anders neem ik zonder na te denken de hele dag O-PCE. Heb thuis een 2e tank gelukkig. Maar heb de 5ml tank , voor dit doel zou een 2ml tank handiger zijn. Huidige vape maakt veel rook / hoog wattage/verbruikt veel

I agree with you

Casrus

DF-koning
Ik heb hier een lege atomizer rondslingeren, zou jij O-PCE vapen adviseren aan iemand die maat probeert te houden, of is dit te leuk?

Rookte het.

Mijn laatste banvakantie op ons mooie drugsforum kwam mede doordat door het een paar dagen achter elkaar dag in dag uit doorroken van O-PCE mijn gedachten losser van de werkelijkheid kwamen dan goed voor me is.

Roken was heel leuk. Gedoe op het drugsforum heb ik héél veel spijt van.

Als je van tevoren en beperkte hoeveelheid klaar kunt maken is het wel leuk.

Maar dan moet je écht niet bijpakken want dan gaat het fout.

New Dawn

Bewuste gebruiker
Rookte het.

Mijn laatste banvakantie op ons mooie drugsforum kwam mede doordat door het een paar dagen achter elkaar dag in dag uit doorroken van O-PCE mijn gedachten losser van de werkelijkheid kwamen dan goed voor me is.

Roken was heel leuk. Gedoe op het drugsforum heb ik héél veel spijt van.

Als je van tevoren en beperkte hoeveelheid klaar kunt maken is het wel leuk.

Maar dan moet je écht niet bijpakken want dan gaat het fout.

Joh, dat effect ken ik van 3-MeO-PCE, maar had dat nog niet met O-PCE, blijkbaar hou ik er genoeg pauze tijd tussen, bedankt voor de waarschuwing!

Bovenaan