Hippie Langwaus
DF-koning
Wat zit er in het kleine zakje? En doe voorzichtig met die JWH-210, schijnt heftig spul te zijn.UwU.
Morgen 1.35g crack kopen en 0.75 brun
Wat zit er in het kleine zakje? En doe voorzichtig met die JWH-210, schijnt heftig spul te zijn.UwU.
Heroïne 😕Wat zit er in het kleine zakje? En doe voorzichtig met die JWH-210, schijnt heftig spul te zijn.
Moguhhh. Dagje meelopen op werk. Gebruikelijke medicijnen ingenomen vanochtend. En 'n berg peuken.
Begin nou niet weer aan de heroïneUwU.
Veel plezier! 1 min. desk research gaf een hit op 7 januari 2023Bakkie pleur 2, en dealertie geappt voor vanavond.
Even bedadrukken dat dat de EERSTE KEER is dit jaar (volgens mij).
Ik ben ook onderweg !Masters of Hardcore straks!
Lekker zuup'n!!!
Masters of Hardcore straks!
Lekker zuup'n!!!
Ik ben ook onderweg !
Dat telt praktisch als vorig jaar, wedde dat je nog overal 2022 opschreef?!😜Veel plezier! 1 min. desk research gaf een hit op 7 januari 2023![]()
Lekker man, ja ik ben slecht voorbereid en moet daar nog iets fixen.Wij zijn ook onderweg🔥
Thuis al bommetje en lijn pep genomen.
Voor op feest nog 4 capsules en 2 pillen mee🤪 Maar ff kijken hoe het loopt hoor, wil niet zeggen dat alles op gaat😉
Lekker man, ja ik ben slecht voorbereid en moet daar nog iets fixen.
Maar dat komt wel goed
Zit nu ook in de trein.
Helemaal vol met mensen die allemaal aan het snuiven zijn hahah
Peuken zijn niet geschikt voor orale inname..!
Andere tabak is beter te pruimen...Nee smaakte ook niet zo idd.
Ik heb je trouwens gezien op Masters DENK ik, maar kon niet direct op je echte naam komen en voor ik het weet was je wegHaha ja wij zitten ook al met hele groep verzameld🤣
Zit nu ook in de trein.
Helemaal vol met mensen die allemaal aan het snuiven zijn hahah
We willen dan natuurlijk wel weten dat de stofnamen zijn, hier hebben we geen anjer aan.5 mg nitra
2.5 mg rivo
Rivo = clonazepamWe willen dan natuurlijk wel weten dat de stofnamen zijn, hier hebben we geen anjer aan.
Breinbreker? Ik haatte chemie 😂🙈20.000ug C18H21NO4 met 1000ug C15H10ClN3O3
Moleculaire structuur formule van wiki eerste is oxy 2e clonazepam :😜Breinbreker? Ik haatte chemie 😂🙈
Moleculaire structuur formule van wiki eerste is oxy 2e clonazepam :😜