Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Ah ok, omdat m'n toch algemeen dat opgefokte, nerveuze effecten aan pep linkt.
Misschien na m'n fijne ervaringen met stim-amfethamine rc's, zou ik nu pep misschien niet zo wow vinden.
Zowat elke substitute amfetamine heeft wel z'n eigen niche denk ik.

Misschien zou goede speed je wel kunnen bekoren aangezien je 3-FA fijn lijkt te vinden.
Dat strakke, opgefokte gevoel is eerder een kenmerk van caffeïne.

Als er op psychonautwiki en elders toch eerder van becheiden werking aan serotonine wordt gegeven, weet ik dat dit echt vaak te verwaarlozen is. 3-FA is indd lekkere energie met sociale effecten.
Ze zijn inderdaad voorzichtig én met een goede reden.
Liever iemand een ondermaatse maar veilige ervaring bieden.

Onverantwoorde hoeveelheden op een wiki zetten zou leiden tot nog meer stigma door ongelukken ook.
Bijnakken kan, andersom niet.

Wou ook snel even toevoegen dat 3-CMC ongeveer net datzelfde randje van serotonine heeft.
Dus 1+1= extra voelbaar maar nog steeds bescheiden.

Sorry, ik praat graag over zulke dingen.
Maar ieder diertje zijn pleziertje ^_^

Manu76

Badass junkie
Koffie en pregabaline maar beide te weinig om lekker te functioneren. Al twee avonden met hoofdpijn naar bed gegaan. Maar hoe meer pijn, hoe beter in de nabije toekomst denk ik dan. Straks weer strandje pakken.

New Dawn

Bewuste gebruiker
3-HO-PCP en een Linux server aan het opzetten.
Pffff Linux, daar noem je software zeg...

Daar ben ik in 2006 voor de lol mee begonnen en sindsdien wil ik het gewoon niet meer uit mijn systeem hebben.

Dagelijks gebruik is zo prettig, de uren vliegen voorbij, je blijft maar gaan en gaan... Vroeger ging ik altijd door tot ik crashte, maar dat lijkt hier gewoon niet te kunnen gebeuren? Het is echt een middel waar je op kunt rekenen!

Mijn eerste kennismaking was gratis, vreemd genoeg bleef dat zo?.. Hoe kan dat eigenlijk? Ik heb nooit iemand naar een verkooppunt hoeven vragen! Het wordt je gewoon op het clearnet aangeboden...

Je word er wel een zwartkijker van, gelukkig vond ik later uit dat je de kleuren aan kunt passen, het zit werkelijk boordevol karakter(s)!

Enige nadeel voor mij: Linux gaat hand in hand met andere middelen... Bij mij was dit cannabis, deze combinatie is er gewoon ingeslopen. Gelukkig ontdekte ik recent dat ik het met dit commando uit mijn systeem kon halen:

rm -rf ~/Projects/.Drugs/Cannabis

Laatst bewerkt:

Foxy Methoxy

Bewuste gebruiker
Neem altijd hoge doseringen van psychedelica, de oxy dempt het een beetje. Maar liever niet onnodige pijn en lager doseren als zo mij mogelijk pijn en hoger doseren. Misschien later in de trip een spray 25i-nbome of 2c-e-nbome. Maar gok dat die niet nodig zullen zijn.
Ik ben zo benieuwd naar jouw verhaal Tijdloos, heb je dat ergens op dit forum beschreven staan?

Anderemaan

Wijs gebruiker
Wauw.. ik heb gewoon een legale manier bedacht om van opiaten af te komen zonder problemen en afkick.

Tis semi legaal, RC dissos zijn nodig voor mijn methode..

Zou ik hier iets mee kunnen doen? Mensen helpen?

Ben nu clean in 2 weken van 0.5g heroine per dag.

Ot: koffie, 20mg DCK

@Tijdloos. hulp nodig? Of blijf je oxy gebruiken voor pijn?

Cath-R-Ella

Bewuste gebruiker
Wauw.. ik heb gewoon een legale manier bedacht om van opiaten af te komen zonder problemen en afkick.

Heb nooit heroïne op en zal het ook nooit gebruiken hopelijk. Maar ben wel benieuwd naar wat je methode is🤭

Donna

Experimenterende gebruiker
Benieuwd of je wat gaat vinden.
Je lijkt wat ongeduldig op zoek.

Ik zou je aanraden om je focus op je dochter te houden.

Raadpleeg eventueel de zoekfunctie. Er is jarenlang hier veel zinvolle informatie opgebouwd, het lijkt wel een bibliotheek.
Gewoon zelf lekker verhalen lezen, is leerzaam.
Veel RC’s zijn gewoon nagemaakte ‘tradtionele’ middelen.
Met elke RC ben je je eigen proefkonijn!
Er is geen alternatief voor coke.
Speed wellicht, goedkoper en werkt langer.

Gezien je verleden waar je over schrijft zou ik het lekker bij recreatief gebruik houden op een gezellig feestje, 3-4 keer per jaar.
Doe ik ook als 50-plusser.

Gelukkig kan ik nuchter en oké zijn.
Dat gun ik iedereen.

OT: niks.
Dank je... ja ik ben idd wat ongeduldig op zoek. Waarschijnlijk omdat ik net paar weken half/half vd oxy af ben. En eigenlijk is het ook niet de bedoeling dat ik weer de ene verslaving vervang voor een mogelijk ergere.

Focus op dochter: ja... maar ze is 30+ en druk leven. Zie haar eens per week en vd zomer zo genoten ook eens met haar op stap te kunnen. En dat kon alleen omdat ik toen op de oxy zat.

RC's leken me interessant omdat ik dan even een dagje "okay" kan zijn maar moet ik me idd goed over gaan inlezen. Speed (vroeger ook wel gedaan wanneer geen geld voor coke) daar heb ik geen "adresjes" meer voor omdat ik al 15 jaar uit dat circuit ben.
Maar heb nog nichtjes en de vrienden van dochter en schoonzoon ook. Via hen valt er wel wat te regelen denk ik.

En al gebruikt dochter zelf niet, we zijn heel open over vanalles en als ik wat speed nodig heb om daarmee wel ff "een feestje" met haar te hebben dan zit ze daar niet mee denk ik.

Iig veiliger optie dan de RC's al weet ik iemand die alles wel ff voor me wil testen. Want die is 25 en pas 10 jaar zijn lijf aan t verkloten. Dus wat bij hem safe uitpakt is geen garantie voor mij met helft v lichaamsgewicht en 40 jaar schade.

Zijn de cravings en alle tegenslag die me zo haastig op zoek maken en dan denken dat ik RC's moet gaan proberen.

Vandaag wat rustiger in mijn hoofd door 7 gram kratom en 10mg oxy en ja... dan kan ik weer denken: niet zo'n strak plan.. beetje oppassen.

Weer eens speed klinkt dan als een veel safere optie.

Dank je voor de tip!!!

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Pffff Linux, daar noem je software zeg...

Daar ben ik in 2006 voor de lol mee begonnen en sindsdien wil ik het gewoon niet meer uit mijn systeem hebben.

Dagelijks gebruik is zo prettig, de uren vliegen voorbij, je blijft maar gaan en gaan... Vroeger ging ik altijd door tot ik crashte, maar dat lijkt hier gewoon niet te kunnen gebeuren? Het is echt een middel waar je op kunt rekenen!

Mijn eerste kennismaking was gratis, vreemd genoeg bleef dat zo?.. Hoe kan dat eigenlijk? Ik heb nooit iemand naar een verkooppunt hoeven vragen! Het wordt je gewoon op het clearnet aangeboden...

Je word er wel een zwartkijker van, gelukkig vond ik later uit dat je de kleuren aan kunt passen, het zit werkelijk boordevol karakter(s)!

Enige nadeel voor mij: Linux gaat hand in hand met andere middelen... Bij mij was dit cannabis, deze combinatie is er gewoon ingeslopen. Gelukkig ontdekte ik recent dat ik het met dit commando uit mijn systeem kon halen:
Blame Microsoft & Apple maar voor hun War on OS.
Soms heb ik gewoon echt zin om mijn systeem het systeem te verlaten met:

Code:
sudo rm -rf /

(moest echt lachen, top geschreven ^_^)

Donna

Je bedoeld waarschijnlijk 3-FPM (3-Fluorophenmetrazine)?
Totaal geen idee wat de effecten kunnen zijn? Bizar, je leest je toch eerst minimaal in op een stof die je zou kopen?

Kan je al meegeven dat het geen 'uit je dak gaan spul' is. Werkt op de gekende neurotransmitters, maar niet echt potent en die op serotonine zelfs verwaarloosbaar. Subjectieve effecten zijn vooral focus, motivatie, versnelling v gedachten en licht euforisch. Hierdoor eigenlijk zeer bruikbaar om te studeren en minder een pure pep energie of entactogene werking.

DMC kenk zelf ni.
Klopt.. 3FPM. En ja stom... want normaal lees ik over van alles eerst goed in (andere onderwerpen dan drugs).

Maar net vd oxy af min of meer en in moment van craving en hyperfocus en de overvloed van middelen met beknopte omschrijving een impuls-aankoop.

En zo te horen niet het juiste en DMC ook niet blijkbaar.

Punt is ik ben al 56.. en vanaf 14de verslaafd. En in bar slechte conditie.
Uit mijn dak gaan hoeft niet maar was op zoek naar iets waardoor ik gewoon lekker een dagje uit kan met mijn 30-jarige dochter. Doodgewoon ergens picknicken, drankje erbij en daar genoeg energie voor hebben en allerlei pijn en ellende ff niet voelen.

Omdat ik al 15 jaar clean ben van coke en daar ook echt niet meer aan moet of kan ja dan ga ik maar random iets bestellen.

Maar kreeg hier veel feedback en denk nu: Oh ik ben weer lekker stom bezig!!! Ben hartstikke verslavingsgevoelig, heb nog nooit ergens maat mee kunnen houden en sinds mijn 14de geen dag clean geweest (behalve dan in zwangerschappen wat gek genoeg niet zo'n moeite kostte).

Ik heb bovendien cardiovasculaire problemen en al 2 herseninfarcten achter de rug. Wellicht ook daarom overprikkeling en vermoeidheid.

Op voldoende oxy verdwijnt dat als sneeuw voor de zon en kan ik mijn lijf bewegen (recht lopen, niet totaal gek worden van licht/geluid, instant vrolijk ipv depri). Ik ben dan ook echt gewoon een leuker mens: merk het zelfs aan hie vreemden op mij reageren buiten.

Dokter heeft oxy nu onmogelijk gemaakt (1ste keer was 7/8 jaar 180mg per dag en wilde zélf stoppen, 2de keer was het weer gaan gebruiken van mijn voorraad tijdens ziekbed van mijn ex, vader van mij kind en overlijden, kort daarna verloor ik beste vriend aan zelfmoord).

Dus 2de keer afbouwen was gewoon omdat mijn voorraad op was. En lig nu weer zeker 6 vd 7 dagen op mijn nest, heb 10 uur slaap nodig, krijg de meest basale dingen niet voor elkaar met af en toe een dag wat boodschappen halen en weer dagen ziek, moe en pijn.

Ja en ook vd 2de keer afbouwen weer wat verzameld voor het geval keer dagje wat leuks doen maar gaat er doorheen door pijn of algehele malaise.

Dus beter blijf ik maar onwetend met die RC's want dat gaat ook geen oplossing zijn. Feitelijk ben ik een "versleten junk" met nog wat andere handicaps. Gadverdamme 😵🥴.

Dank voor de uitleg op de 3-FPM en dat ik aan DMC ook niks heb.

Ik moet maar eens goed gaan nadenken over mijn manieren om op de been te blijven. Van een arts pik ik het niet als ze ooit wat over verslavingsgevoelig zeggen, maar hier doe ik vanzelf andere inzichten op.

Mensen hier kan ik wél serieus nemen want gebruiken ook. De één met kennis v zaken en beleid, en anderen dat ik lees hoe ze naar de klote zijn gegaan door 3-MMC bijvoorbeeld.

Thanks voor de info!!🙂

Manu76

Badass junkie
@Donna ik raad geen drugs aan en even een periode echt afscheid nemen van de Oxicodon is misschien het beste, maar CBG en CBD kunnen je misschien tot rust brengen en pijn verlagen en THC olie lijkt me minder schadelijk dan je andere opties die je onderzoekt.. Sterkte met inlezen bij vinden van een alternatief.
Yoga en Pilates misschien nog? :wink:

Laatst bewerkt:

Paranoize.

Badass junkie

Ik kick altijd af met kratom, diazepam en magnesium en clodinine al tientallen keren gedaan

Maar ook methadon, tramadol, codeïne,amfetamine gebruikt voor afkick

Maar mijn to go blijft: kratom, diazepam en magnesium en clodinine

mijn roa voor heroïne was snuiven dat is een stuk sterker dan chinezen en ik heb een paar hele pijnlijke withdrawals gekent. Soms minder erg na kortere binges maar wel geleerd dat door het kindling effect iedere afkick erger zal worden dus ik hoop dat je er vanaf nu van af gaat blijven! 😜😊

Donna

@Donna ik raad geen drugs aan en even een periode echt afscheid nemen van de Oxicodon is misschien het beste, maar CBG en CBD kunnen je misschien tot rust brengen en pijn verlagen en THC olie lijkt me minder schadelijk dan je andere opties die je onderzoekt.. Sterkte met inlezen bij vinden van een alternatief.
Yoga en Pilates misschien nog? :wink:
Ja, ik moet die resten echt reserveren voor als ik helse pijn heb door zenuwbeklemming.

CBD wel van gehoord, CBG nog niet. THC olie ben ik bang voor rare dingen zien of voelen. Van 15de tot 19de geblowd dagelijks maar was hash, en daar zat amper wat in in vergelijking met nu. Wiet maakt me psychotisch en angstig.

Laatste 1.5 jaar wel weer eens geprobeerd hash te roken maar dat was van óf niets voelen tot gewoon 3 uur "out" liggen wat ik nogal apart vond aangezien ik op de oxy juist dingen kán.

Maat idd goede dingen om op in te lezen, had ze nog niet bedacht. Wel aan weer wat meer kratom gaan gebruiken en alcohol zolang niet te vaak en matig gaat ook al 14 jaar goed.

Thanks!!! En yoga ja dat is een goeie: vd zomer met dochter gedaan op middagje aan de waterkant. Vergt veel spierkracht en balans maar de lenigheid heb ik wel en zou me zeker goed doen, is ook fysiek hard nodig.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Paracetamolletje met een halve bromazolam erin aangezien mijn laatste levering pyra niet zo lekker viel. Ook geen zin om meteen weer dat jaarrecept lorazepam op te halen. Gaan zo wel lekker die spier en gewrichtspijn bestrijden voor vandaag. Trusten met nog een slokje water, heftigste spul up de markt, SPA.

PinkFluffyUnicorn

Badass junkie
Paracetamolletje met een halve bromazolam erin aangezien mijn laatste levering pyra niet zo lekker viel. Ook geen zin om meteen weer dat jaarrecept lorazepam op te halen. Gaan zo wel lekker die spier en gewrichtspijn bestrijden voor vandaag. Trusten met nog een slokje water, heftigste spul up de markt, SPA.
Spa reine of rood? 🤪
Truste!

Bovenaan