Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Spyro

DF-koning
Haha dit doet me denken aan een maat van me vroeger. Die viel in slaap van xtc en ging daarna soms daarna ziek slaapwandelen. Bizarre shit was dat haha. Helemaal als je zelf flink wappie bent.

Ot;

Hiyaaa
Zo’n vriend heb ik ook. Die viel gewoon inslaap op bankjes van een festival na XTC. Heb het nog nooit bij iemand anders gezien 😂 Dacht eerst dat het een grap was. Maar dat was een serieus slaapje

OT: Energy. En zo meteen neem ik fijn wat Bromazolam. Oh, zo lekker tegenstrijdig 🥰🫶🏻

Torchic

Badass junkie
Zo’n vriend heb ik ook. Die viel gewoon inslaap op bankjes van een festival na XTC. Heb het nog nooit bij iemand anders gezien 😂 Dacht eerst dat het een grap was. Maar dat was een serieus slaapje

OT: Energy. En zo meteen neem ik fijn wat Bromazolam. Oh, zo lekker tegenstrijdig 🥰🫶🏻
Maar waarom combineer je energy met downers?🤣 nee geintje hoor hahaha

Hippie Langwaus

DF-koning
Ik kan dat ook. In slaap vallen na MDMA. Op een feest kan ik meestal wel wakker blijven en dan vreselijk veel ouwehoeren met iedereen, maar in een rustiger omgeving kan ik heerlijk slapen op dit spul. 🛌

OT: een laatste cappuccino voor vandaag

mrorange

Bewuste gebruiker
Ik kan dat ook. In slaap vallen na MDMA. Op een feest kan ik meestal wel wakker blijven en dan vreselijk veel ouwehoeren met iedereen, maar in een rustiger omgeving kan ik heerlijk slapen op dit spul. 🛌

OT: een laatste cappuccino voor vandaag
Ik heb het ook hoor! Ik word knettermoe van alle MDMA varianten. Ik slaap direct en gewoon 12 uur lang ofzo. Heb ik trouwens met speed ook, komt denk toch door de ADHD.

Raver

Badass junkie
Ik heb het ook hoor! Ik word knettermoe van alle MDMA varianten. Ik slaap direct en gewoon 12 uur lang ofzo. Heb ik trouwens met speed ook, komt denk toch door de ADHD.

Ik echt absoluut niet. Werd ook drukker juist van klassieke adhd medicijnen. Later na een persoonlijkheidsonderzoek bleek ik toch geen adhd of add te hebben. 😅

Maar wel groot deel van me jeugd aan die medicijnen gezeten op voorschrift. Haha sorry hoor ik dwaal 'n beetje af.

Lig lekker te chillen met 'n jointje en lekkere psytrance aan erbij.

Fisherman's friend

Badass junkie
Pure wiet uit de bong.
En het zet me meteen aan het denken he,
Waarom rookte ik altijd met tabak?
Nu toch alweer een hele tijd gestopt met sigaretten roken.
Alleen in een joint deed ik nog tabak.
Waarom eigenlijk want puur wiet is lekkerder en daar hoef ik niet van te hoesten.
Ik denk dat ik de shag voortaan weg ga laten.
Kan best dat het bij denken blijft want dit is echt goeie denkwiet zo hey poeh.
20230321_183620.jpg

Manu76

Badass junkie
Pure wiet uit de bong.
En het zet me meteen aan het denken he,
Waarom rookte ik altijd met tabak?
Nu toch alweer een hele tijd gestopt met sigaretten roken.
Alleen in een joint deed ik nog tabak.
Waarom eigenlijk want puur wiet is lekkerder en daar hoef ik niet van te hoesten.
Ik denk dat ik de shag voortaan weg ga laten.
Kan best dat het bij denken blijft want dit is echt goeie denkwiet zo hey poeh.
Bekijk bijlage 50048
Ja ja, zomaar nicotine toevoer effe niet meer doen? Denk maar niet dat dat zo makkelijk is. Als er iets verslavend is aan een joint, is het wel de tabak. Maar de smaak van de wiet is zeker beter zonder sigaret.

Fisherman's friend

Badass junkie
Ja ja, zomaar nicotine toevoer effe niet meer doen? Denk maar niet dat dat zo makkelijk is. Als er iets verslavend is aan een joint, is het wel de tabak. Maar de smaak van de wiet is zeker beter zonder sigaret.
Klopt nicotine is heel verslavend.
Gelukkig ben ik daar al lang van af.
Blowen doe ik ook soms maanden niet.
Ja toevallig ..uhm.. vanavond wel heel toevallig en ik ben zo high als een vlaamse papegaai.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Hoe neem je dat, als oplossing neem ik aan? Oraal of moet je het inspuiten?
Oraal in bodempje whiskey gedaan. Sterk spul.. nu geen pijn , lijkt een soort vakantie gevoel iets wat er altijd is , is even weg :disrelieved: :hearteyes:

Ps hou niet van naalden vandaar deze manier. Werkt ook met de morfine ampullen. En midazolam ampullen ook. En hier ook mee zoals ik al wist.

Bovenaan