Lachgas
Jaloers.Gouwe ouwe 4mmc met bier en Oranje🥳
Hahaha inmiddels g ipv bier, dat wel goed gekeurd?Jaloers.
Behalve het bier en Oranje gedeelte.
🤣
Waarom hero ? Recreatief of nodig ?Heroine, alcohol, wiet en cbd wiet.
Gebruik jij vooral apothekers medicatie die je niet voorgeschreven krijgt?Nog wat Isotonitazene erbij , werkt stevig opzichzelf met oxycodon en drank al helemaal 😇
Nee vooral wat ik krijg voorgeschreven, alleen op momenten waarop het niet voldoet gebruik ik fentanyl of Isotonitazene.Gebruik jij vooral apothekers medicatie die je niet voorgeschreven krijgt?
Jij bent net wakker? Zo start je de dag?10mg 4HO-MeT en een restje wiet.
Combinatie kickt goed in.
HahaGroentesoep ernaast.
Maatje jij gaat echt de verkeerde kant op met je meds en zeker met die Isotonitazene!!!300mg oxycodon , 8mg clonazepam
Dank voor je bezorgdheid, weet dat het laatste tijd wat uit de klauwen loopt. Nu vanaf morgen weer rustig afbouwen inderdaad.Maatje jij gaat echt de verkeerde kant op met je meds en zeker met die Isotonitazene!!!
Heb je nog wel door waar je zelf mee bezig bent? Ik probeer je niet aan te vallen maar laten beseffen 😮☹️
Was nog wakker. Trippen in de ochtend is zeer zeker wel aan te raden trouwens.Jij bent net wakker? Zo start je de dag?
Haha
OT
Totaal 220 mg dex, 7 x benzine
Stemming 👍
Nu eerst hondje even uit laten en daarna moet hondje onder de douche. Daar zit ik al een week tegen aan te hikken🙁
Wat is benzine?Verhoogt met 50mg + beetje benzine.
Als lsd gebruik begin ik ook meestal op tijd. Geen gedoe met snachts wakker liggen of verstoord slaapritme.Was nog wakker. Trippen in de ochtend is zeer zeker wel aan te raden trouwens.![]()
Fijn om daar in de ochtend of vroege middag mee te beginnen inderdaad. Ik vind het heerlijk om te trippen tijdens zonsopgang. Dubbel win.Als lsd gebruik begin ik ook meestal op tijd. Geen gedoe met snachts wakker liggen of verstoord slaapritme.