Mja, het was lastig doseren, grootste nadeel daarvan is je de smaak mee krijgt en die’s niet smakelijk. Het is voor de rest uiteraard wel een fantastische ervaring.Medelijden met deze die de kleine brokjes moet slikken. Durft bij mij nog eens blijven hangen.
Ot. Niets
Ik ervaar t precies t zelfde, op iets hogere dosering komt t opzich wel in de buurt van 3-fa maar in de toekomst laat ik dit middel lekker voor wat t is,Energiek, minder pep effect, maar wel langwerkender, meer fuctioneel vind ikzelf. Staat mijlenver van vb 4-FMA en zelfs 3-FA (pep+). Ervaar je dit ook zo?
Dacht eerst MDA te lezen, ook omdat ik MDAI totaal niet ken. Dus vlug wat weten opzoeken.
Uhu, klopt, maar indd nul meerwaarde tov andere, bekendere stofjes. Had er ook mr 5 gekocht en ook hier, lekker links laten liggen. Door de best lange werkingsduur, heb je nog tgevoel, oké er is wel zeker iets, die focus-energie en hierdoor een wat meer potente variant van 4F-MPH (methylfenidaat rc).Ik ervaar t precies t zelfde, op iets hogere dosering komt t opzich wel in de buurt van 3-fa maar in de toekomst laat ik dit middel lekker voor wat t is,
Enjoy the mind blowing and outstanding experience 👽waarschijnlijk richting k-holee of iets
x aantal mg ketamine
Moet je niet rennen?! 😱Een heel goede morgen!
Tweede verse bonenkoffie en een gekookt eitje. Wat heb ik lekker en lang geslapen, zalig.
Wens jullie allemaal een chille dag ☀️☀️☀️
Jazeker, post ik net in het juiste forum 😁Moet je niet rennen?! 😱
Runnershigh!Jazeker, post ik net in het juiste forum 😁
Want rennen is geen drugs 🤣🤣
Ik drink nooit filterkoffie. Wat is het verschil qua smaak met bonenkoffie?
bevalt de 3fa een beetje ? ik vond er zelf niet zoveel aan omdat toen best veel 3mmc deedMonster Monarch, nog met gemak wakker vd 3fa 😁
Pep+, lekkere strakke energy, ik hou er wel van, eerder wast vaker 4-FMA en 6-APB, mr dat zijn toch ferme serotonineslurpers.bevalt de 3fa een beetje ? ik vond er zelf niet zoveel aan omdat toen best veel 3mmc deed
Mij wel gelukkig!boeit mij het leven nou zonder drugs
5-MAPB vond ik flauw spul, lome entactogene effecten, veeel te weinig energie. Couchlocking? 6-APB is alles en 5mapb nix😉. Werkt als lekker stabiele MDMA rush, zonder echt als bom binnen te vallen en abrupt te stoppen, gewoon beste stim met vette energy zoals MDMA (geen pep energy), gematigde tot best aanwezige visuals, vol vrolijkheid, euforie en empathie en minstens 12u giga kijkers😉hmm jij hebt ervaring met 6apb ?
ik alleen met 5mapb en vond dat toch wel echt couchlocking is dat bij 6apb ook zo of is dat totaal anders ? hoe zit het met pupillen ?
Ja een soort van 5-MAPB klopt maar minder lang (gelukkig). Idd sederend dus 3-mmc bij gedaan oeps. Wel cool spul. Leuk dat je resreach deed 😉Dacht eerst MDA te lezen, ook omdat ik MDAI totaal niet ken. Dus vlug wat weten opzoeken.
Als ik het goed begrijp, werkt het enkel en alleen op je serotonine, maakt aan, remt afbraak af, maar nul werking op dopamine en noradrenaline, waardoor je het entactogene van oa MDA en MDMA ervaart, zonder enig stim-effect. En deze entactogene effecten zouden meer zijn dan MDA, maar minder dan MDMA.
Ik las qua effecten, ook duidelijk, sedatie, spierontspannen, angstremmend,...dat zijn echt effecten die me aan benzo's doen denken.
Hoe beschrijf je een MDAI rush/trip/of hoe je dat ook moet noemen? Ben je dan über empathisch en geef je jezelf open, maar op een volledig ontspannen, wat lome manier?
Wat ik er voorlopig over las, zou het voor mij een totale non drug zijn en niet weten om welke reden te moeten nemen, niet als stim, maar toch ook niet als ontspannend slaapmiddel.
Ik weet dat ik 5-MABP tijdje terug eerste maal nam en ik de stim, energy volledig miste, ik was relaxed en sociaal/empathisch, maar zo loom en plakte letterlijk in mnn zetel, vond ik echt mn ding niet, reageerde mn hier op n bevedtigde dit effect en ask mn zetel nog uitwou, er best 3-fa bij zou nemen en indd, da miste ik, die fckng energy.
Dus als ik 5-MABP als zo min ervaar, is MDAI, dit dan in meervoud?
Haha als ik Monster zie, lijk ik wel steeds stukj van mezelf te zien 😜