Druktemaker
DF-koningin
Kan wezen dat ik een klacht heb ingediend hierover, vond t echt niet normaalEen jonkootje. Samen met mijn vriend en
WIE
DE FUCK
HEEFT STARWARS VAN NETFLIX GEHAALD?!
Kan wezen dat ik een klacht heb ingediend hierover, vond t echt niet normaalEen jonkootje. Samen met mijn vriend en
WIE
DE FUCK
Op wie stemmen we vanavond?standaard recept dia alpa tema
OT koffie zwart zonder suiker
Top idee hoezo precies? (sorry als je dit al hebt uitgelegd heb ik kennelijk gemist)helemaal niets te gebruiken afgezien van koffie en een sporadisch drankje...
jij stemt toch standaard geertje?Op wie stemmen we vanavond?
Veel te links.jij stemt toch standaard geertje?
de koffie moet nog in kicken brbOp wie stemmen we vanavond?
Ik ben door die hoer meer gaan gebruiken. Veel gehannes en gedoe. Keta of trippen in het algemeen hou ik echt gigantisch van, maar ik kan wel bij blijven bestellen. Mijn wens zit hem nog steeds in iemand vinden die oprecht en eerlijk is. Dat wil ik vinden zonder dat drugs daar tussen zit.Top idee hoezo precies? (sorry als je dit al hebt uitgelegd heb ik kennelijk gemist)
Dat leek me altijd de gepaste oplossing voor alles salsa dansen met oude omatjes!Ik ben door die hoer meer gaan gebruiken. Veel gehannes en gedoe. Keta of trippen in het algemeen hou ik echt gigantisch van, maar ik kan wel bij blijven bestellen. Mijn wens zit hem nog steeds in iemand vinden die oprecht en eerlijk is. Dat wil ik vinden zonder dat drugs daar tussen zit.
Daarmee zeg ik niet dat ik het nooit meer doe, maar het wordt nu tijd om een leven zonder drugs op te bouwen.
Daarom zou ik naar een dansles gaan aankomende zondag en ga ik meer apps en sport proberen die een socialer aspect hebben.
vandaag op me eigenOp wie stemmen we vanavond?
Oke. Dan ga ik voor een keer met je meevandaag op me eigen
Gewoon kankerhard hakken, toch?Lekker met die heupen zwaaaien jeweettoch
Daar is vrij weinig animo voor. Merk ik hier in Amsterdam.Gewoon kankerhard hakken, toch?
wat is er met je husgenoot gebeurd?Een jonkootje. Samen met mijn vriend en
WIE
DE FUCK
moet je niet alleen doen broDi-ethylether; het anestheticum. Ik zoek even de limieten van het middel op. Rustig inhaleren is de sleutel.
verhuizenDaar is vrij weinig animo voor. Merk ik hier in Amsterdam.
Ik ga altijd voor toss and wash. Heerluk. Gewoon een laagje drinken in je bek en kiepen maarKratom in een glas water geprobeerd op te lossen. Nee dank u. Ik dacht dat toss and wash vies was.
Let je op met doseren?Ik ben bang dat ik vanavond naar het noodpotje moet grijpen. (Nood benzo's) Heb weer eens teveel aan de 4-FMA gesnuffeld gisteren.
Ik ben bang dat ik vanavond naar het noodpotje moet grijpen. (Nood benzo's) Heb weer eens teveel aan de 4-FMA gesnuffeld gisteren.
Ik heb aan 1 meer dan genoeg. Misschien zelfs een halve. Mijn GABA kistjes zijn zowat leeg in mijn brein, al meer dan een jaar geen druppel alcohol genomen, en héél sporadisch nog maar een benzo. Zoals na ketamine bijvoorbeeld.Let je op met doseren?![]()
Waarom na ketamine om te slapen? Ben niet perse moe erna maar een benzo vind ik ook weer overbodigIk heb aan 1 meer dan genoeg. Misschien zelfs een halve. Mijn GABA kistjes zijn zowat leeg in mijn brein, al meer dan een jaar geen druppel alcohol genomen, en héél sporadisch nog maar een benzo. Zoals na ketamine bijvoorbeeld.
Ja ik normaal ook hoor, maar ik was een beetje te diep gegaan. Ik had een benzo nodig om even mijn hoofd leeg te kunnen maken.Waarom na ketamine om te slapen? Ben niet perse moe erna maar een benzo vind ik ook weer overbodig
Dat is zeker waar, maar ik heb niemand om het mee te delen.moet je niet alleen doen bro
ik heb het altijd geslikt heeft het een andere werking dan snuiven dan?Ik ben bang dat ik vanavond naar het noodpotje moet grijpen. (Nood benzo's) Heb weer eens teveel aan de 4-FMA gesnuffeld gisteren.
Meer entactogeen bij orale inname. Meer stimulerend bij nasale innameik heb het altijd geslikt heeft het een andere werking dan snuiven dan?
ik kan je er niet van weerhoudenDat is zeker waar, maar ik heb niemand om het mee te delen.
waarschijnlijk vandaar dat ik er niet echt hyper op ga maar f... relax op de bank filmpje kijkMeer entactogeen bij orale inname. Meer stimulerend bij nasale inname
Het hitsige chipskonijntje is ook weer vd partij
Moet je eens van die pittige chips proberen. Next level