Welke drugs gebruik jij op dit moment?

nausea

Wijs gebruiker
Wat een traktatie! Hoe gaat het met jouw voorgenomen drugsstop in 2022? Werkse !
Dankje! Kon beter, de eerste week (of iets) ging het ondanks de afkick wel prima. Maar omdat 'k druk was er mee heb 'k iemand enorm teleurgesteld (lang verhaal) dus ben nu weer een beetje aan het gebruiken, niet meer elke dag maar voel me zo verschrikkelijk er om. Is niet slim, weet ik ..maarja

Spyro

DF-koning
Nou. Ik heb mezelf mooi voor de gek gehouden.

“Vandaag slapen zonder hulp”

Nou, Spiero’s hersenen denken daar anders over.
Verdomme, wil gewoon slapen. Lig met grote ogen te turen naar het plafond… Dat gaat geen slapen worden op eigen kracht.

Toch maar een halfje Quetiapine. Fuck.

Schitterendschutterend

Bewuste gebruiker
Dankje! Kon beter, de eerste week (of iets) ging het ondanks de afkick wel prima. Maar omdat 'k druk was er mee heb 'k iemand enorm teleurgesteld (lang verhaal) dus ben nu weer een beetje aan het gebruiken, niet meer elke dag maar voel me zo verschrikkelijk er om. Is niet slim, weet ik ..maarja
Denk je dat je iemand telleurgesteld hebt? Weet je wel zeker dat de ander dat ook zo ziet? Je gaf eerder ook al aan dat jij jouwzelf een slechte vriend vond. Jezelf telkens beoordelen is wel een vrije vermoeiende bezigheid hoor en het eindresultaat van de beoordeling ligt weer bij jouwzelf, waar je dan weer wel of niet blij mee kan zijn. Het is een wedstrijd zonder einde.

nausea

Wijs gebruiker
Denk je dat je iemand telleurgesteld hebt? Weet je wel zeker dat de ander dat ook zo ziet? Je gaf eerder ook al aan dat jij jouwzelf een slechte vriend vond. Jezelf telkens beoordelen is wel een vrije vermoeiende bezigheid hoor en het eindresultaat van de beoordeling ligt weer bij jouwzelf, waar je dan weer wel of niet blij mee kan zijn. Het is een wedstrijd zonder einde.
Dankje, heb je gelijk in, ik stuur je ff een pm als dat mag

De Zeemeerman

Badass junkie
Idd dit!
Je bent ook teleurgesteld in jezelf
Erover praten met diegene kan helpen 😊

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Das twee weken geleden dus... Daarnaast heb je de afgelopen week toch ook andere soorten uppers tot je genomen. Wel heel anders dan je had voorgenomen qua gebruik toch ? Ik zeg het ook , omdat je in het verleden toch wel dit middel heb misbruikt. Dat klopt toch ? En zegt het natuurlijk ook omdat je een aardige gast bent. Voor nu een fijn nachtje toegewenst.
Anders dan voorgenomen maar ben er ook anders over gaan denken, binges zijn er ook niet meer, wel gecontroleerd gebruik.
Ja ik heb het misbruikt in het verleden maar daar trek je je lessen ook wel uit hoor.

Er zijn afspraken gemaakt omtrent het gebruik hiervan, keeping each other in check en dat werkt beter dan een slot. Cravings zijn er ook niet echt, niet met deze batch.

En ja, ik heb deze week ook andere uppers genomen maar opnieuw in bescheiden doseringen.

Snap dat je het goed bedoelt maar ik voel me er niet slecht bij noch mijn partner noch mijn omgeving.

Ga niet beweren dat m'n gebruik gezond is maar het is mijn keuze. Ieder diertje zijn pleziertje, en zolang het je leven niet negatief beïnvloed zie ik niet in waarom het niet zou kunnen. Mentaal en fysiek gaat het prima.

Maar kan excuses en redenen blijven opnoemen, uiteindelijk is het mijn bewuste keuze om het toch te doen. En dit kunnen delen in een omgeving zonder oordeel zou cool zijn.

FD51CA73-7F5F-49DD-812D-F835FE2DBE9B.jpeg

MaddMonkey

Badass junkie
Ibuprofen

Ki88u2LhvDhyE (1).gif

Ik ga straks echt goed pijn hebben. Ben stuk gegaan (letterlijk en figuurlijk) om het filmpje dat ik dacht een koprol te maken vanaf een stapel. Lesje geleerd. Kan toch minder goed een dronken koprol maken dan ik dacht.

Dit typt heerlijk met 1 oog dicht BTW. Lang leve keta

9M5jK4GXmD5o1irGrF.gif

Wie is morgen en waarom haat ik hem nu al?

MaddMonkey

Badass junkie
Ibuprofen en valeriaan

Ik kijk echt niet uit naar slapen, omdat ik weet hoe gedverkutjetyfuspijnlijk ik wakker ga worden.

Bizarre is dat dit een deja vu moment is. Ik weet dat ik dit al in een vorig leven of een droom heb meegemaakt. Alsnog doen...
Ohohoh..

7hpcr6ePFKAtG.gif

bossenaar567

Belezen gebruiker
Gisteravond een flesje bier, 2 (kleine) likeurtjes met ijs, een glas whisky en een paar lekkere joints. Tegelijkertijd zo'n 0.3gr coke, met 2 anderen een gram gedeeld. Alcohol was al uitgestreken over de hele avond en zo'n 2 uur na laatste slokje 2 mg Etizolam genomen.

En aangezien ik ruim 4 weken geen benzo had genomen heb ik nu na het slapen die heerlijke benzo afterglow, en ik weet dat die de hele dag lekker gaat blijven hangen. Als ik een periode iets te vaak een benzo gepakt hebt is deze afterglow volledig afwezig en ben ik eigenlijk vanaf het moment dat ik wakker word al bang voor het moment dat het uit je bloed is en de rebound begint. Maar met deze mate van gebruik heb ik lekker geen enkele last van iets van rebound verschijnselen en ga ik nu een heerlijk ontspannen dagje tegemoet.

Zo zie je maar weer dat 'less is more' echt een van de belangrijkste pijlers is voor leuk en verantwoord gebruik.

Bovenaan