Drink jij koffie?!Zwarte filterkoffie
Zwarte filterkoffie
Ben jij een tijd weggeweest? Je komt me bekend van vroeger maar volgens mij had je een pauze ingelastLekker vroeg. Ik join met een cappuccino.
Je bent gewoon een koffie huis binnengelopen met een kappers kleed om je nek.Bakje koffie bij de kapper 😁
Bekijk bijlage 26412
Ben jij een tijd weggeweest? Je komt me bekend van vroeger maar volgens mij had je een pauze ingelast
Waarom zit je mij op te geilen met pyrros en caths? Ik was zo'n brave jongen geweest afgelopen weken.
Van etizolam ga ik eerder rustig slapen dan beginnen kuisen 😜Net 1 mg etizolam geslikt en ben gelijk begonnen met mijn huis schoonmaken, was nodig naar een aantal depressieve weken als gevolg van jarenlang opiaten/opioiden misbruik. Fijne avond allemaal
Sloppel20mg oxycodon, 1mg clonazolam 1mg clonazepam.
Pas op met de a-php die rond ik zou hem eens laten testen want er gaan toch wel wat geruchten rond op het internet....Keuzestress Bekijk bijlage 26432
Maar ik doe wel NEP
Ik vond a pihp toch wel de beste uit dit rijtje, nep deed bij mij niet zoveel, ik had ook nog hexen maar dat kwam helemaal niet van de grond.Keuzestress Bekijk bijlage 26432
Maar ik doe wel NEP
dat komt doordat de de hexen en nep die rond gaan of zwaar versneden zijn of slecht geproduceerd.... echte nep is ook totaal anders zoals je op de foto kan zien en is echt echt een andere ervaring maar ook weer 3 keer zo duur...Ik vond a pihp toch wel de beste uit dit rijtje, nep deed bij mij niet zoveel, ik had ook nog hexen maar dat kwam helemaal niet van de grond.
En halverwege het schoonmaken op de bank beland, haha?Net 1 mg etizolam geslikt en ben gelijk begonnen met mijn huis schoonmaken, was nodig naar een aantal depressieve weken als gevolg van jarenlang opiaten/opioiden misbruik. Fijne avond allemaal
Geniet van je weekend, proost🍺Effe een lekkere goudgele rakker om mijn welverdiende weekend in te luiden! 🍻🍻🍻
Be safe, be good... Fijn weekend allemaal! 💕💕💕
Je nieuwe huisje?3mmc en vanavond trippen op lsd in men huisje
Nu al weekend? 😉Effe een lekkere goudgele rakker om mijn welverdiende weekend in te luiden! 🍻🍻🍻
Be safe, be good... Fijn weekend allemaal! 💕💕💕