Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Krypt0nite

Wijs gebruiker
Poh rare nacht.
Lach te zweten en kon mijn draai niet vinden in het 1 persoons logeerbed.
Tot 3 uur wakker gelegen..
Zus en kids hadden mijn lekkere bedje genomen.
1mg clonazolam genomen en toch nog mijn slaapgepakt gelukkig.

Ot : 5 gram Kratom red thai meng da en zo een dubbele espresso ☕

MeisterQ

Newbie
75 ug 1P-LSD, na eerder 2 gram L-Arginine (tegen vasoconstrictie) en 200 mg Magnesium Citraat (tegen spierspanning) in te hebben genomen. Ben erg benieuwd of met name de L-Arginine werkt, of dat ik nu weer een nare bodyload ga krijgen...
Nice, heel veel plezier gewenst! :grin:

Ik wil aan het einde van de middag ook deze dosis nemen, hoe bevalt die dosis?

djiego

Badass junkie
Ik neem deze dosering vaker de laatste tijd, het bevalt mij zeer goed. Niet echt visueel, maar super positief, energiek, mooie inzichten, etc.
Klinkt goed, veel plezier :)
Heb al een paar maanden microdots 1P-LSD liggen om eens te proberen voor het juiste moment, klinkt als een fijne dosering voor een try :)

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Nou amper last van bodyload dus waarschijnlijk werkt die l-arginine ook nog!

Al denk ik wel dat de mindset ook heel (mee)bepalend is voor de ervaring van de bodyload.

Echt nog nooit van gehoord eigenlijk. Als het werkt, ga ik het ook halen. Op welke manier zou het tegen de bodyload moeten werken? Tegen vervelende spierspanning in schouders en kaken?

Have fun! 🎆🎢🚀🛸💡💫🪐☄️✨💥🍄🦋🦄💃🎇

L

Lid 147679

Gast
Speciaal voor jou voeg ik nog wat glitters en sparkles toe aan je trip... 😘😄🌈🦄🧚‍♂️🧚‍♀️❤️

en ik wat sparkelende sterretjes , deze deed het hem wel lekker op de piek voor mij @Mindless

lekker met een goede speaker , ook mij nog laten rondrijden op dit nummer terwijl ik lekker zat te peaken op de acid ...good times ...

djiego

Badass junkie
Ipamorelin, mod grf, piracetam, vinpocetine, caffeine 💪🏿
vier van de vijf moet ik straks even opzoeken :grinning: exquise smaakmaker ga ik vanuit :)

ot: wat magnesium en Vits in afwachting van de fucking postbode.. drie pakketjes maar geen envelop tot nu toe.. 😬😂

Nihilist88

Badass junkie
En we gaan door op hetzelfde elan als gisteren:
Wodka-redbull-lachgas en sinds 15u 4f-fmph. Was bijna richting 6APB gegaan, mr wil er echt nog enkele weken tussen laten, ten vroegste juni fzo. Nice weekend everybody😁

Bovenaan