Welke drugs gebruik jij op dit moment?

АЛ-90

Belezen gebruiker
Durf dit niet meer te gebruiken. Laatste keer begonnen met 15mg nasaal en was zo de weg kwijt dat ik er nog eens onbewust 25mg nasaal had bij gesnoven. 40mg in totaal. Heb drie dagen scheel gekeken. Never again.
15mg nasaal is dan ook al een flinke dosis, begin van heavy op Psychonaut Wiki.

3-MeO-PCP is echt een hemelse multifunctionele drug tho, maar wel subtiel en het kan delusions of sobriety geven. Als je 't ooit nog eens probeert misschien beginnen met 10mg oraal? Dat is al een wereld van verschil.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter

3-MeO-PCP is echt een hemelse multifunctionele drug tho, maar wel subtiel en het kan delusions of sobriety geven. Als je 't ooit nog eens probeert misschien beginnen met 10mg oraal? Dat is al een wereld van verschil.
Heb ooit eens 10mg oraal gedaan en het was zowel beangstigend als heel psychedelisch. Ik zat vooraan op de Titanic net zoals Jack en Rose. Had m'n ventilator ook aan staan dus het voelde net alsof de zeelucht over me heen blies.

Maar dat vals gevoel van nuchterheid is gemeen en daar ben ik eerlijk waar bang voor.

We hebben toch nog maar een klein beetje pep uit het tweede zakje met 2 gram gedroogd. Eerste zakje was net iets te vroeg leeg om vandaag niet al heel vroeg in te kakken🙈
Maar gaan niet nog de hele nacht door ofzo nu hoor. Zou ik wel kunnen/willen, maar vriendlief begint met z'n geblow ernaast nu wel een beetje vaag te worden en er klaar mee te zijn. Dus dan is het wel een keer mooi geweest want was ook al niet de planning dit 🙈

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Nou nou, 2 dagen ofzoiets toch maar? 😅😗 maar dat scheel kijkem is wel een digerje ja, heb ik ook na elke 3meo trip, maar ik heb dat ook nog nooit een lage dosering geprobeerd 🤣
Twee kan ook, misschien overdreef ik, maar het was verspilling van het poeder aangezien ik amper nog weet wat er gebeurd was.
Ik dacht dat je naar je werk was op een gegeven moment en wist niet dat je boven lag te slapen met de poes.

johndeertrekker

Bewuste gebruiker
Durf dit niet meer te gebruiken. Laatste keer begonnen met 15mg nasaal en was zo de weg kwijt dat ik er nog eens onbewust 25mg nasaal had bij gesnoven. 40mg in totaal. Heb drie dagen scheel gekeken. Never again.
ik ervaar het heel anders dan jij. ik word energiek maar rustig tegelijk,
op hogere doseringen voel ik me lichtelijk manisch op een fijne manier wel

Gebruiker 0012685732

Badass junkie

Heb ooit eens 10mg oraal gedaan en het was zowel beangstigend als heel psychedelisch. Ik zat vooraan op de Titanic net zoals Jack en Rose. Had m'n ventilator ook aan staan dus het voelde net alsof de zeelucht over me heen blies.

Maar dat vals gevoel van nuchterheid is gemeen en daar ben ik eerlijk waar bang voor.
ik ervaar het heel anders dan jij. ik word energiek maar rustig tegelijk,
op hogere doseringen voel ik me lichtelijk manisch op een fijne manier wel

effect loopt nogal uiteen qua dosering..

kheb ook een paar keer hoger gedoseert.. heftige trips.

tegenwoordig vind ik om de 2 uur 2mg meer dan genoeg.. stimuleert en geeft een voldaan en vermaakt gevoel.

goeie synergie met alcohol.

johndeertrekker

Bewuste gebruiker
effect loopt nogal uiteen qua dosering..

kheb ook een paar keer hoger gedoseert.. heftige trips.

tegenwoordig vind ik om de 2 uur 2mg meer dan genoeg.. stimuleert en geeft een voldaan en vermaakt gevoel.

goeie synergie met alcohol.
2mg? dan voel ik niks. 10mg minimaal, ook is het lekker met wiet!

De Apotheker

Badass junkie
Sluit ik me volledig bij aan.
Meeste worden paranoia van de combo.
Ik word paranoia van speed en weed bvb..

Dus ot.
Te snel geblowd op men laatste dex , gevolg.
Paranoid af , nu 10mg dia genomen inplaats van 5..
Intressant ik word van wiet aan sich vaak paranoide maar met speed kan ik zoveel blowen als ik wil het blijft chill.

• Like
Waarderingen: Juun

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
iedereen zal er anders op reageren..
lekker goedkoop voor mij 😆

het combineert ook goed met 3-ho-pcp en o-pce etc. en keta als kers op de taart.

blowen word ik zwz al para van.. met keta kan het nog wel voorzichtig.. maar met rc disso's is het een te hetfige ervaring voor mij.
Al eens o-pce proberen vapen? Echt geschift en zonder de nare neveneffecten van snuiven.
Helderder in je hoofd maar nog steeds manisch en trippy.

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
Al eens o-pce proberen vapen? Echt geschift en zonder de nare neveneffecten van snuiven.
Helderder in je hoofd maar nog steeds manisch en trippy.

als ik de beslissing neem probeer ik het niet maar doe ik het gewoon.. 😅 jkjk
maar, nee.. nooit gedaan...
wat zouden rare neven effecten van o-pce moeten zijn dan?

Bovenaan