Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Buffelaartje

Bewuste gebruiker
Ik ga niet herdoseren maar misschien wil je deze video wel eens zien. Het gaat ook een stukje over mdphp.

Zou m zo eens kijken , zocht het niet om het eerder vandaag tedoen want wou mijn rust pakken omdat ik niet kon slapen door de miauw:) net afgewerkt beetje kennis op doen kan ook geen kwaad.

Buffelaartje

Bewuste gebruiker
Heerlijk. Geen enorme rush maar wel veel euforie en energie. Je krijgt echt zin om dingen te doen. Vaped ook heel makkelijk, heel moeilijk om te verbranden. Persoonlijk is de enige comedown effect die ik heb vermoeidheid.
goed om te horen dat je hebt kunnen genieten en natuurlijk dat je alleen vermoeidheid als comedown effect hebt , is altijd mee te handelen.

De Zeemeerman

Badass junkie
Vanmorgen fijn 2,5 uur gewerkt en net toch maar snuif 3 mmc gepakt. Eigenlijk wilde ik vandaag niks gebruiken. 😕 Maar toch wilde ik iets hebben. Op de gok lijntje gesnoven en het sloeg in als een bom, oeps. Moet nog weegschaaltje kopen. Ik was misselijk en draaierig dus even rustig op de bank gezeten, het gaat nu wel weer. Mijn kat vond het wel fijn en wilde knuffelen
image.jpg

De Zeemeerman

Badass junkie
Ik begon met het nieuws lezen maar ben snel gestopt, wat een bak ellende in de wereld 😢
Snel heen en weer naar gamma om bestelling op te halen. Voelde me steeds onrustiger en gestresst, moest even doorkrijgen wat er gebeurde ; ik kreeg bijna een paniekaanval denk ik. Dit zat er al een tijdje aan te komen achteraf. Gelukkig heb ik oxazepam in de kast, al jaren niet meer nodig gehad. 10 mg genomen en wordt nu weer rustig. ☺️

Laatst bewerkt:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
30mg oxycontin en 1mg clonazepam, met paar glazen lekkere whisky.

Klote pijn ik hoop dat een pijnblockade nu wel gaat werken. Binnenkort ga ik het weer een poging geven als het kan ivm met corona drukte in ziekenhuizen.

Bovenaan