Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Techneut

Bewuste gebruiker
@De Dunne Gister uiteindelijk van 01.00 tot 09.00 geslapen en redelijk fris wakker geworden. Vandaag gewoon een productieve dag geweest, maar wel stiekem een paar punten 3m er in gegooid halverwege de dag.....Maar dat is de laatste weken wel vaker een gewoonte geworden. BLAME CORONA.

Techneut

Bewuste gebruiker
ik houd persoonlijk niet van smoesjes..

blij dat het beter gaat..
Was ook meer een geintje, ik ben de laatste weken best wel hooked aan de 3m geraakt, maar door de etizolam slaap ik wel elke nacht. Inmiddels slik ik daar zo 5 tot 10mg van op een dag zonder te blozen of blinken.

Er gaat een dag komen dat ik hier spijt van ga krijgen......I know. Maar tot nu toe heeft het nog geen negatieve invloed op mijn leven gehad.

Teddy88

Wijs gebruiker
Speed alweer natuurlijk , ik wou vandaag binnengaan maar wou eerst het bij mijn ex van enkele dagen geleden uitpraten. Maar ik heb haar niet bedrogen of geslaan ofzo en ze verwijt me dat ik me beter kan ophangen. Dit terwijl ik alles betaalde voor haar haat auto haar paard. En dan nog zoiets zeg je tegen niemand vind ik. Maar ja ik ben zo een vreselijk iemand blijkbaar

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
Was ook meer een geintje, ik ben de laatste weken best wel hooked aan de 3m geraakt, maar door de etizolam slaap ik wel elke nacht. Inmiddels slik ik daar zo 5 tot 10mg van op een dag zonder te blozen of blinken.

Er gaat een dag komen dat ik hier spijt van ga krijgen......I know. Maar tot nu toe heeft het nog geen negatieve invloed op mijn leven gehad.

ik heb het hele 'proces' meegemaakt.. gelezen..

tja, 'tis een glijdende schaal..
ik tot dit jaar ook nog nooit een benzo geslikt.. dus plafonddienst.
sinds het forum meer en verschillende drugs geprobeerd..
nu zie ik newbies die alleen xtc en lsd kende hun ogen wijs open gaan..

DF moet geband worden smh .. ook een geintje.. of niet. 😅

Techneut

Bewuste gebruiker
ik heb het hele 'proces' meegemaakt.. gelezen..

tja, 'tis een glijdende schaal..
ik tot dit jaar ook nog nooit een benzo geslikt.. dus plafonddienst.
sinds het forum meer en verschillende drugs geprobeerd..
nu zie ik newbies die alleen xtc en lsd kende hun ogen wijs open gaan..

DF moet geband worden smh .. ook een geintje.. of niet. 😅
DF kan af en toe best wel een advocaat van de duivel zijn inderdaad, maar uiteindelijk maakt iedereen zijn eigen keuzes.

Ik gebruik nu zo'n 10 jaar drugs en dit is de eerste keer dat ik echt op dagelijkse basis aan het gebruiken ben.

Grappig is dat ik inmiddels prima kan ontbijten, lunchen en dineren terwijl ik gebruikt heb. In de tijden dat ik ''af en toe'' gebruikte kreeg ik geen hap door mijn keel. Slapen zat er na stims sowieso nooit in maar sinds ik benzo's heb ontdekt is slapen geen enkel probleem meer. Dat maakt het allemaal heel verleidelijk om te blijven gebruiken, er zijn gewoon geen nadelen meer. Maar besef heel goed dat ik het zeer moeilijk ga krijgen als ik er helemaal mee wil gaan kappen.

Zorg voor later? Idk

Welterusten mensen.

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
DF kan af en toe best wel een advocaat van de duivel zijn inderdaad, maar uiteindelijk maakt iedereen zijn eigen keuzes.

Ik gebruik nu zo'n 10 jaar drugs en dit is de eerste keer dat ik echt op dagelijkse basis aan het gebruiken ben.

Grappig is dat ik inmiddels prima kan ontbijten, lunchen en dineren terwijl ik gebruikt heb. In de tijden dat ik ''af en toe'' gebruikte kreeg ik geen hap door mijn keel. Slapen zat er na stims sowieso nooit in maar sinds ik benzo's heb ontdekt is slapen geen enkel probleem meer. Dat maakt het allemaal heel verleidelijk om te blijven gebruiken, er zijn gewoon geen nadelen meer. Maar besef heel goed dat ik het zeer moeilijk ga krijgen als ik er helemaal mee wil gaan kappen.

Zorg voor later? Idk

Welterusten mensen.

yep.. ik ben in de loop der jaren ook "beter" geworden in drugs gebruiken.. al doende leert men..😉

trusten 😘

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Wat zou jij dan eerder aanraden ? Ik gebruik nu soms ook net wat te vaak 3mmc deze week al 3 keer achter elkaar 🤦🏼‍♀️ Maarja hierna wel weer even pauze ertussen . Maar ben wel benieuwd wat jij dan eerder zou aanraden wat niet zo je serotonine opmaakt 🤷🏼‍♀️
Ik raad niemand aan dagen door te halen en dag na dag of week na week drugs te gebruiken. Daar is geen enkele drug geschikt voor.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
@De Dunne Gister uiteindelijk van 01.00 tot 09.00 geslapen en redelijk fris wakker geworden. Vandaag gewoon een productieve dag geweest, maar wel stiekem een paar punten 3m er in gegooid halverwege de dag.....Maar dat is de laatste weken wel vaker een gewoonte geworden. BLAME CORONA.
Stop er nou even mee joh... Je was nog niet ziek en slecht genoeg afgelopen weekend?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
maar door de etizolam slaap ik wel elke nacht. Inmiddels slik ik daar zo 5 tot 10mg van op een dag zonder te blozen of blinken.
10 mg Etizolam is echt heel veel door je al aanwezige tolerantie.
Je weet dat je niet echt slaapt en niet goed slaapt als je jezelf nock out slikt met benzo’s? Je blijft uitgeput dan. Net als je bv met drank op gaat slapen, je denkt dat je goed slaapt maar je lijf is alleen maar bezig met de drugs “opruimen” dus rust niet goed uit.
Plus dat je er een verslaving bij kweekt naast je 3mmc. Zoek hulp vriend, alsjeblieft... 🥰

• Like
Waarderingen: Eik

Spyro

DF-koning
Sorry, maar... Blame yourself. Ik heb mij ook laten gaan de eerste lockdown. De lockdown helpt niet mee, maar ik heb het ook zélf gedaan.

Verder hoop ik dat je genoten hebt! Maar laat Corona niet je gezondheid zo opfokken. Zonde man.

Edit: Oh, lees dat het een “geintje” was. Ik heb niks gezegd dan. 😜

OT: Koffie!

Dirkdirk

DF-koning
Vandaag had ik eigenlijk gepland om DOC te nemen, 2,5 mg pellets, maar het voelt nog niet goed. Ik ben ook een beetje voorzichtig omdat het zo lang duurt en ik het nog nooit heb gedaan. De DOC gaat in het laatje, maar vandaag wel 1-P-LSD. Eens kijken of zij goedkeuring geeft dat ik over een aantal weken toch de DOC ga wagen. See you on the other side 😊

.65C68765-7E6A-45F7-AF78-71B65DD17E15.jpeg

Jesse Pinkvrouw

Badass junkie
Je kan zakjes poeder gewoon op recept vragen of een doosje laxeerpilletjes kopen. Lijkt me pijnlijk en remt eetlust ook ?
Hoe gaat t nu ?
Haha die werken bij mij niet. Mijn darmen zijn zo lui dat als ik niet kan poepen is klysma bijna enige optie. Zakjes vezels en pilletjes doen hun werk echt niet meer helaas, heeft het ook nooit gedaan trouwens maar dat terzijde

Kitty Katt

Wijs gebruiker
Haha die werken bij mij niet. Mijn darmen zijn zo lui dat als ik niet kan poepen is klysma bijna enige optie. Zakjes vezels en pilletjes doen hun werk echt niet meer helaas, heeft het ook nooit gedaan trouwens maar dat terzijde
Een goede kennis heeft ook klysma’s wekelijks . Vandaar dat ik weet hoe naar dit is. Ik hoop dat er ooit dan een oplossing komt of een middel waardoor je een “normale “ stoelgang hebt, leuke van dit forum. Alles is bespreekbaar. Wie weet toch iemand hier die je verder kan helpen . Je luie darmen actiever maken kan op 1 of andere manier 🙏🏼

Kitty Katt

Wijs gebruiker
30mg escitalopram, 150mg quetiapine en nu nog even een joint voor het slapengaan draaien. Slaap lekker iedereen.
Ik ben van 100 snel naar 50 gram Quetiapine gegaan toen 25 . Als je geen psychoses hebt of schizofrenie dan is 100 al veel is me verteld. Ik was toen erg overspannen en vond de eerste week prima. Alleen ik sliep wel 12 uur lang en kon de uren erna de ogen amper open houden. Dus 50 gedaan en later 25. Nu heb ik 1/2 zolpidem en halve quatiapine ( ongeveer 12,5 gram) maar kan ook wel zonder nu . Niet zonder zolpidem helaas, het is een prima inslaper zolpidem. Maar inderdaad op quatiapine kan je beter en langer slapen 😴 .

Heeyy doe je wel beetje voorzichtig meid...

Dankje en ja ik weet het dat het niet goed is maar het werkt zo goed en heb daardoor juist wel een hele goede therapiesessie gehad ipv dat ik er brak en chagrijnig bij zat 🙈
Maarja weet ook wel dat het daarom juist zo link is. Vorige week was het wel gelukt om niet meer te nemen tegen de brakheid terwijl mn vriend wel nog nam. Maar nu kon ik de verleiding toch niet weerstaan🙈

johndeertrekker

Bewuste gebruiker
Dankje en ja ik weet het dat het niet goed is maar het werkt zo goed en heb daardoor juist wel een hele goede therapiesessie gehad ipv dat ik er brak en chagrijnig bij zat 🙈
Maarja weet ook wel dat het daarom juist zo link is. Vorige week was het wel gelukt om niet meer te nemen tegen de brakheid terwijl mn vriend wel nog nam. Maar nu kon ik de verleiding toch niet weerstaan🙈
De harde waarheid is dat je de depressie/brakheid enkel uitstelt, niks therapie. Sorry perenijsje

Kitty Katt

Wijs gebruiker
Zie hier zovaak mensen die dagen na elkaar 3MMC/pep snuiven, slaan jullie altijd veel in in één keer ofzo?
Beste is gewoon net genoeg kopen voor een leuke avond zodat het daarna niet meer in huis is, werkt voor mij altijd.
Je moet inderdaad sterk in je schoenen staan . Maar vaak ik wat meer bestellen voordeliger . Ik houdt t nu goed bij. Leg weg wat ik over een week of 2 weer neem. En op is op. Nu ik t wat vaker gedaan heb weet ik dat ik helemaal niet vaak hoef bij te pakken. En later op de avond neem halve dosering. En voel ik me wel moe worden , neem dan 1 mg Etizolam en val wel in slaap.

Zie hier zovaak mensen die dagen na elkaar 3MMC/pep snuiven, slaan jullie altijd veel in in één keer ofzo?
Beste is gewoon net genoeg kopen voor een leuke avond zodat het daarna niet meer in huis is, werkt voor mij altijd.

Klopt helemaal wat je zegt hoor! Ik heb een hele tijd een flinke voorraad in huis gehad en dan neem je het ook sneller. Ik heb vorig jaar ook een paar maanden niks in huis gehad en idd gewoon kleine beetjes in een weekend halen wat op ging en toen was op ook gewoon op. Nu met de 3mmc halen we 5 gram per bestelling waar we dan 2 weekenden mee doen. En pep had ik nu zelf niet meer en had mn vriend 2 gram meegenomen die we op hebben gemaakt. Maar het is wel echt zo hoe meer je hebt hoe meer je gebruikt. Maar hoe meer je bestelt hoe goedkoper het vaak ook is 🙈

Bovenaan