+ jointje cbd wiet3 mg etizolam
Lekker man welke strain+ jointje cbd wiet
Het hangt van je behoeftes af. 20mg is goed om mee te starten. Het is zwakker dan DCK.Hoeveel moest je nemen om er lekker in te zitten?
DMXE is gewoon anders. Duurt langer, is warmer, kost meer. XDBeter als keta ?
Het duurt korter, is warmer en minder manisch. Wanneer -PCP voelt als een dwang om een hut te bouwen, voelt dit alsof je al binnen zit bij de vuur met een dekentje om je heenHoe vind je het verschillen van 3-MeO-PCP?
Jij weet wat genieten is he
Ja en dat lukt wel aardig zo moet ik zeggen😁Jij weet wat genieten is he
Was je nog out gegaan gisteren?
Klinkt als een perfecte disso imo!Het hangt van je behoeftes af. 20mg is goed om mee te starten. Het is zwakker dan DCK.
DMXE is gewoon anders. Duurt langer, is warmer, kost meer. XD
Het duurt korter, is warmer en minder manisch. Wanneer -PCP voelt als een dwang om een hut te bouwen, voelt dit alsof je al binnen zit bij de vuur met een dekentje om je heen
Ik heb vanaf 17 ofzo 60mg op (10-15-25) en nu ga ik nog wat bijnemen 🤭 Alles snorted omdat ik niet lang wilde wachten. Volgende bestelling ga ik het freebasen en in e-liquid proberen.
Ik kan natuurlijk nog niks over de comedown of wat dan ook zeggen want ik blijf maar bijnemen. We zien het morgen wel.
Ja. 😅 Maar ben netjes op bed neergelegd. G is moeilijk doseren als je net gegeten hebt... Normaal weet ik goed wat ik kan nemen maar met een volle maag is het lastig. En dan voel ik het vaak al aankomenWas je nog out gegaan gisteren?
Vind het altijd zo'n akelig idee alhoewel ik weet dat het er een beetje bij hoort en over het algemeen goed afloopt. Nice dat er iemand voor je gezorgd heeft. Enjoy vanavond! Ik denk dat ik het nuchter doe alhoewel die hele vage wietlucht die nog in mn kamer hangt wel een beetje mijn brein in begint te kruipen.Ja. 😅 Maar ben netjes op bed neergelegd. G is moeilijk doseren als je net gegeten hebt... Normaal weet ik goed wat ik kan nemen maar met een volle maag is het lastig. En dan voel ik het vaak al aankomen
Geen idee, werd in de shop verkocht als cbd wiet, meer weet ik dus ook niet. Maar is zoizo een stuk milder nog als indica+ jointje cbd wiet
Ik doe met je meeGHBae.
Ja, snap ik wel. Bij mij is het niet zo heftig dat ik in levensbedreigende situaties kom. Altijd net gewoon een beetje teveel en zorg altijd dat ik met iemand ben. Klinkt enger dan dat het is. Snap dat andere ervan kunnen schrikken!Vind het altijd zo'n akelig idee alhoewel ik weet dat het er een beetje bij hoort en over het algemeen goed afloopt. Nice dat er iemand voor je gezorgd heeft. Enjoy vanavond! Ik denk dat ik het nuchter doe alhoewel die hele vage wietlucht die nog in mn kamer hangt wel een beetje mijn brein in begint te kruipen.
75mg nasaal Redose.
Slaaplekker!10 mg Temazepam.
Even lekker dromenland nachtje door slapen!
je moet daar toch grammen van nemen om het echt sterk te laten werken ?Wat Phenibut zodat ik lekker kan slapen zo. 🤩
Ja, vanaf 1.5 tot 2 gram voel je daar ook echt wat vanje moet daar toch grammen van nemen om het echt sterk te laten werken ?
En het werkt ook op GABA toch?Ja, vanaf 1.5 tot 2 gram voel je daar ook echt wat van
Ja! Toch wel vergelijkbaar met de effecten van GHB dus. (Op hogere dosissen)En het werkt ook op GABA toch?
Hoelang slaap je hier op door ? Ik word altijd wakker na 4u en ben dan kij wakker. Moet dan bij pakken om weer moe te worden.10 mg Temazepam.
Even lekker dromenland nachtje door slapen!
Dus je kan beter geen benzo nemen🤔Hoelang slaap je hier op door ? Ik word altijd wakker na 4u en ben dan kij wakker. Moet dan bij pakken om weer moe te worden.