Dat is toch niet officieel bevestigd en slechts een vermoeden. Zijn er hier wat die doen mdma en ditSOS en Pep werkt niet op serotonine. 3mmc wel. Daarvoor geldt dus de 3 maanden regel.
25mg quetiapine
enjoy120mg 6-APB rectaal.
Sexy.120mg 6-APB rectaal.
Nope, why?al plannen voor zondag over een week?
Normaal helft dosering nodig als je rectaal spuit.Sexy.
De efficiëntie van rectale 6apb een beetje vergelijkbaar mwr rectaale mdma?
Zoja dan heb jij een goudmijntje in je brein nu.
Ah 😅 dat, uuh, komt een beetje kut uit allemaal, komt niet overeen met mn eigen regeltjes. 1 November is op zondag, dat is altijd al een drugsfree day geweest. Bovendien heb ik de 5e een afspraak bij mn psycholoog, daar wil ik eigenlijk ook nuchter voor blijven.Govember![]()
Ah 😅 dat, uuh, komt een beetje kut uit allemaal, komt niet overeen met mn eigen regeltjes. 1 November is op zondag, dat is altijd al een drugsfree day geweest. Bovendien heb ik de 5e een afspraak bij mn psycholoog, daar wil ik eigenlijk ook nuchter voor blijven.
10 november heb ik weer een afspraak met de poh-ggz, daar wil ik eigenlijk ook nuchter voor blijven....
Ik zie het wel, dag voor dag,
pas je wel op met die gehaktballen? schijnt gevaarlijk spul te zijn.Bekijk bijlage 11086
Avondje 3-mmc, gehaktballen en 2f-ketaminee voordat we straks in een lockdown zitten🥳
pas je wel op met die gehaktballen? schijnt gevaarlijk spul te zijn.
Afterspace.. Lekker ✌️2cb, na een heerlijke intense lange trip vanaf 18:15u nu lekker afteren met milde visuals, muziekje en annoying orange👌
Gewoon je anus openspreiden alsof je moet schijten. Buis erin, trechter erop en je giet je het zo in. Misschien even een goede bekende om hulp vragen.
Heb zonet 120mg 6-apb en wat later 50mg 4-fma geboofed. De eerste 6-qpb ging vlot binnen maar de 4fma bij was de eerste poging gelekt. Tweee poging ging vlotjes.Gewoon je anus openspreiden alsof je moet schijten. Buis erin, trechter erop en je giet je het zo in. Misschien even een goede bekende om hulp vragen.
Brand dat nou niet aan je anus ofz of een raar gevoel daarbinnen ? Vraag me dat altijd af maar zou het zelf nooit doen.Heb zonet 120mg 6-apb en wat later 50mg 4-fma geboofed. De eerste 6-qpb ging vlot binnen maar de 4fma bij was de eerste poging gelekt. Tweee poging ging vlotjes.
Nee. Alles eerst lekker oplossen in water en goh ja raar. Je voelt het wel naar binnen glijden ja. Alsof je iets heel kouds drinkt ofzo en die je door je keel voelt naar beneden gaan. Je spuit dan ook lauw water in een heel warme omgeving hè.Brand dat nou niet aan je anus ofz of een raar gevoel daarbinnen ? Vraag me dat altijd af maar zou het zelf nooit doen.
Maar voel je niks inwendig ofzo ? En die spuit gaat toch gwn je anus in ? Of bende al vaak in oe reet geneukt dat je dat niet voelt.Nee. Alles eerst lekker oplossen in water
Geen pijn. Ben homoseksueel noch gepegged dus nee. Je hoeft er hem toch ook niet door te rammen?Maar voel je niks inwendig ofzo ? En die spuit gaat toch gwn je anus in ? Of bende al vaak in oe reet geneukt dat je dat niet voelt.
Ja weet ik veel. Ik heb ooit gehoord dat ze dat altijd deden met een buis en dat ze het erin blaasde dus wel die bus langs de kringspier.Geen pijn. Ben homoseksueel noch gepegged dus nee. Je hoeft er hem toch ook niet door te rammen?
Of het nu je eerste keer is dat er iets langs je anus naar binnengaat of de miljoenste: het hoort nooit pijn te doen. Doe het rustig aan en desnoods gebruik je glijmiddel. Anaal of rectaal op de goeie manier zou nooit pijn moeten doen, ook niet op seksueel vlak.Ja weet ik veel. Ik heb ooit gehoord dat ze dat altijd deden met een buis en dat ze het erin blaasde dus wel die bus langs de kringspier.
Geniet er maar lekker van vriend!Een beetje g is okeee