Kom dan. Hopsa hops!
Kom dan. Hopsa hops!
Doe dan doedanIk wil ook, ik wil ook!!! 🙁😅
Spring met de vuisten naar Gympie.nouuu.. nie leuk hoor snuff... Bekijk bijlage 11027
En als ik 5 maandjes dagelijks gebruik word iedereen spastischIk gebruik het al ruim 2 jaar dagelijks ..
Helaas nodig tegen de pijn / poly neuropatische pijn![]()
Nee, nee, nee, gebruik je nou reverse psychology tegen me? I like 😋😅Doe dan doedan
Ik heb het ff nagevraagd bij een kennis die nogal veel kent van thee. Hij denkt ook dat er meer cafeïne in zit dan in koffie. Echter er zit ook L-theanine in dat zorgt voor een gereguleerde opname zodat het effect veel meer uitgespreid in de tijd wordt. Het ‘valt’ dan ook zachter dan koffie.ik kan geen enkele bron vinden die onderbouwt dat er minder cafffeïne in zit.
m'n eigen ervaring is ook dat er minder in zit.. ik drink het iedere dag.
En als ik 5 maandjes dagelijks gebruik word iedereen spastisch
Ik heb het ff nagevraagd bij een kennis die nogal veel kent van thee. Hij denkt ook dat er meer cafeïne in zit dan in koffie. Echter er zit ook L-theanine in dat zorgt voor een gereguleerde opname zodat het effect veel meer uitgespreid in de tijd wordt. Het ‘valt’ dan ook zachter dan koffie.
Maar vd. hoeveelheid cafeïne hebben we dus geen onomstotelijk bewijs.
Ik heb het ff nagevraagd bij een kennis die nogal veel kent van thee. Hij denkt ook dat er meer cafeïne in zit dan in koffie. Echter er zit ook L-theanine in dat zorgt voor een gereguleerde opname zodat het effect veel meer uitgespreid in de tijd wordt. Het ‘valt’ dan ook zachter dan koffie.
Maar vd. hoeveelheid cafeïne hebben we dus geen onomstotelijk bewijs.
Ik drukte me verkeerd uit in m’n vorig bericht: ‘hoeveekheid cafeïne’ had ‘meer cafeïne’ moeten zijn.behalve zo'n beetje ieder bericht wat er over te vinden is, is er geen bewijs![]()
hm?.. taal?.. nederlands?.. dubbele ontekenning?
in ieder bericht wat er te vinden is staat dat er minder cafeïne i
Thx, lijkt me een interessant artikel. Seffens eens lezen.behalve zo'n beetje ieder bericht wat er over te vinden is, is er geen bewijs
![]()
Matcha vs. Coffee - The Ultimate Comparison
Even though I love starting my day with a cup of Joe, I’m always curious to find out more about its main competitor – tea. In this Woke Lark article, you’ll find a comprehensive comparison between matcha and coffee, so that you can easily decide which one to choose next time. Even if you’re a...wokelark.com
1gr verse truffel
Je sokken?Bekijk bijlage 11042
Dan slapen 😴
Is daar iets mis mee dan ?Je sokken?
Er zitten gaten inIs daar iets mis mee dan ?
Ik vond het alles behalve stimulerend. Had er na een uur of drie 160mg 6-APB bijgenomen, anders was ik de avond niet doorgekomen.aah DOC, toevallig ben ik daar super nieuwschierig naar, dat is toch een psychedelica waar je ook veel door gestimuleerd word?
de 4-cmc is prima maar niet perse beter dan 4-mmc of 3-mmc. het duurt wat kort dus zo maar bijnemen.
zullen we DM praten zodat we dit niet volspammen?