Welke drugs gebruik jij op dit moment?

AcidWarrior

Wijs gebruiker
ik kan geen enkele bron vinden die onderbouwt dat er minder cafffeïne in zit.
m'n eigen ervaring is ook dat er minder in zit.. ik drink het iedere dag.

Ik heb het ff nagevraagd bij een kennis die nogal veel kent van thee. Hij denkt ook dat er meer cafeïne in zit dan in koffie. Echter er zit ook L-theanine in dat zorgt voor een gereguleerde opname zodat het effect veel meer uitgespreid in de tijd wordt. Het ‘valt’ dan ook zachter dan koffie.
Maar vd. hoeveelheid cafeïne hebben we dus geen onomstotelijk bewijs.

*.exe2.0

Wijs gebruiker
Ik heb het ff nagevraagd bij een kennis die nogal veel kent van thee. Hij denkt ook dat er meer cafeïne in zit dan in koffie. Echter er zit ook L-theanine in dat zorgt voor een gereguleerde opname zodat het effect veel meer uitgespreid in de tijd wordt. Het ‘valt’ dan ook zachter dan koffie.

Leuk effect als je koffie drinkt en een kop groene thee erachteraan. Dan is het oppeppende effect ook een stuk milder.

Gebruiker 0012685732

Badass junkie

behalve zo'n beetje ieder bericht wat er over te vinden is, is er geen bewijs :wink:

AcidWarrior

Wijs gebruiker
hm?.. taal?.. nederlands?.. dubbele ontekenning?

in ieder bericht wat er te vinden is staat dat er minder cafeïne i
behalve zo'n beetje ieder bericht wat er over te vinden is, is er geen bewijs :wink:

Thx, lijkt me een interessant artikel. Seffens eens lezen.

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Oxycodon, 15 mg. Lekker!
Ik had nog eens geprobeerd een recept te krijgen voor m'n rugklachten. Had al 2 jaar dit niet meer voorgeschreven gekregen. Gelukkig heb ik een goede huisarts dus kreeg het niet zomaar mee. Heb me een beetje aangesteld en kreeg twee strips.
Lekker chillen op dit spul.

Buu

Wijs gebruiker
aah DOC, toevallig ben ik daar super nieuwschierig naar, dat is toch een psychedelica waar je ook veel door gestimuleerd word?

de 4-cmc is prima maar niet perse beter dan 4-mmc of 3-mmc. het duurt wat kort dus zo maar bijnemen.

zullen we DM praten zodat we dit niet volspammen?
Ik vond het alles behalve stimulerend. Had er na een uur of drie 160mg 6-APB bijgenomen, anders was ik de avond niet doorgekomen.

Bovenaan