Nadeel van wisselen is dat ik niet goed kan inschatten hoe het effect zal zijn en welke bui ik dan krijg. Nu net als vd week weer tering hyper en in de “iets willen doen” stand. Terwijl ik eigenlijk wilde relaxen. Naja, later vandaag neem ik een Indica jointje dan zakt dat hyper door de Sativa weer af hahaha.
Grappig dat sommigen hyper kunnen worden van cannabis. Ik gebruik als ik het doe alleen sativa soorten tot nu toe, omdat het ‘actiever’ schijnt te zijn dan indica maar zelfs dan lig ik hartstikke voor pampus op de bank. Het is dan wel heel tof psychedelisch (soms tot vrij complexe beelden, visuals en zelfs stemmen horen aan toe in mijn geval) maar ook gewoon enorm lam. Ik was pas een keer vrolijk gemberthee aan het maken in de keuken toen de wiet plotseling ‘insloeg’, ik wist niet wat ik meemaakte, ik viel serieus bijna om. Moest me aan het aanrecht vastgrijpen, holy shit haha. Toch nog net moeizaam bij de bank weten te komen. Staan was duidelijk geen optie op dat moment.
Ik rook zo weinig cannabis dat ik geen tolerantie heb, dus daar zal die couch lock ook wel mee te maken hebben. Heb nog een indica liggen om uit te proberen, maar tot nu toe durf ik het nog niet aan, waarschijnlijk val ik dan gewoon in slaap. :’)