Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Bier en 3mmc, vandaag pas loon en dealer wou gister niet poffen dus geen jointje helaas.
Edit: ik zeg wel 'pas' maar ik krijg wekelijks uitbetaald :tilttearlaugh:
Oja en zware shag uiteraard, in de tussentijd brawl stars grinden.
Zit eigenlijk wel in mn standaard routine als ik heb gebruikt, rustig 1-4 jointjes roken onder het spelen van brawl stars hahaha.Bekijk bijlage 10427
Wat een leuk, ouderwets aanrecht!

Fyrckant

Bewuste gebruiker
Ik had afgelopen zaterdag een LSD microdose zo rond 14:30 genomen omdat ik onuitstaanbaar chagrijnig was. Nou dat werkte heel goed en kon ‘s avonds ook lekker slapen. Dus ik dacht dat doe ik vandaag weer maar toen gebeurde er eerst drie uur niks. En nu kan ik dus niet slapen haha 😳 niet handig vet druk morgen..

Alakazam

Bewuste gebruiker
Ik had afgelopen zaterdag een LSD microdose zo rond 14:30 genomen omdat ik onuitstaanbaar chagrijnig was. Nou dat werkte heel goed en kon ‘s avonds ook lekker slapen. Dus ik dacht dat doe ik vandaag weer maar toen gebeurde er eerst drie uur niks. En nu kan ik dus niet slapen haha 😳 niet handig vet druk morgen..
Mhmm fuck haha. Beetje aan het trippen?

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Nee helemaal niet, als dat nou het geval was. Was maar 15ug, zelfs op de piek is dat niet spannender dan een glas wijn.

Vind persoonlijk 15 ug LSD wel spannender dan een glas wijn. Heftig is anders, maar vind LSD op die dosis al wel duidelijk een effect hebben, en verrassend lang ook. Maar ik ben er ook wel gevoelig voor, ik krijg rond die dosis ook grote pupillen en zie soms dingen bewegen, om die reden doseer ik meestal eerder rond 11-12 ug voor een MD.

Maar goed, trippen kun je het niet noemen inderdaad, zeker niet.

Hopelijk slaap je nog wat!

Fyrckant

Bewuste gebruiker
Vind persoonlijk 15 ug LSD wel spannender dan een glas wijn. Heftig is anders, maar vind LSD op die dosis al wel duidelijk een effect hebben, en verrassend lang ook. Maar ik ben er ook wel gevoelig voor, ik krijg rond die dosis ook grote pupillen en zie soms dingen bewegen, om die reden doseer ik meestal eerder rond 11-12 ug voor een MD.

Maar goed, trippen kun je het niet noemen inderdaad, zeker niet.

Hopelijk slaap je nog wat!

ja om twee uur was het wel klaar gelukkig... En goed geslapen ook zoals altijd 1,2 dagen na MD. Maar nu op naar de koffie kan ☕️!

(misschien gaat de vergelijking met wijn idd wat mank, al kan een goed getimed glas wijn of speciaalbier er bij mij echt stevig inhakken.)

Bovenaan