DoDrugsMore
Newbie
Iemand ervaring met ayahuasca?
Wa wa wee wa, very nice this Methaquaalude😁200mg SL-164
Doordenkertje. Maar je draait op volle toeren toch momenteel?
Is John Koos vandaag bij jou?Nog een jointje.
Al voor de tweede keer vandaag... Geslaagde avond 😜Is John Koos vandaag bij jou?
Snelle 5 wekenToch eventjes van de 3-cmc geproefd.
Het smaakt zo vies...😖
Iemand ervaring met ayahuasca?
wat is dat voor spul dan?Uiteindelijk nog 2 redosen gedaan van 100mg en 150mg van de SL-164. In totaal dus 500mg. Niet iets wat ik waarschijnlijk nog zal kopen gewoon omdat je er maar zo weinig doseringen eruit haal.
Maar nu voel ik me wel super relaxed, aangename headspace en wat euforisch.
Is ook een delirant waarvan je een delirium krijgt. Sommige trippers willen dat meemaken een delirium.Ben maar weer naar belgie geweest voor mijn benzhyhydramine .Slaap daar goed op
Dat is een Methaquaalude. Een analoge versie van de echt Quaalude drug die je zie in de film Wolf of Wall Street wanneer Leonardo Di Caprio die witte pil neem in ze huis en hij dan denkt dat hij normaal rijdt maar eigenlijk crasht hij tegen alles en kan hij ook bijna niet praten en kruipen.wat is dat voor spul dan?
wat voor effect?Dat is een Methaquaalude. Een analoge versie van de echt Quaalude drug die je zie in de film Wolf of Wall Street wanneer Leonardo Di Caprio die witte pil neem in ze huis en hij dan denkt dat hij normaal rijdt maar eigenlijk crasht hij tegen alles en kan hij ook bijna niet praten en kruipen.
2mg*1.25mg flunitrazolam en 250mg caffeine Bekijk bijlage 10426perfectie
Coke sigaretten als in 'plofjes'?Bier, coke sigaretten
Coke sigaretten als in 'plofjes'?
Hoe zit dat eigenlijk, heb 't nog nooit gezien afgezien van dat filmpje met Daan en Steef haha.