Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Spyro

DF-koning
Ik wil dit ook al lang eens gebruiken om te slapen. Ik heb capsules v. 500mg.
Dacht dat dat een goeie dosering is om op te slapen?
Heb jij al veel ervaring met Pheni?
En hoelang voor het slapengaan neem je het?

OT: dubbele espresso
Ik heb ook capsules van 500 mg. Als ik één capsule neem, merk ik dat ik vaster slaap dan normaal. (Enorm lichte slaper) maar ik vind 1.5 gram tot 2 gram het lekkerste persoonlijk. Je wordt wakker met een fijne energie na een nacht echt diepe slaap. Ik heb ooit ook veel hoger gedoseerd, maar merk dat dat teveel is voor m’n lijf. Met het opstaan kun je goed beroerd worden als je teveel hebt genomen. Het werkt binnen 2-4 uur. Soms neem ik het een halfuur van te voren, dan begint het pas te werken als ik slaap en soms neem ik het een paar uur van te voren. Voor mij is beide prima eigenlijk. Ik ben van mezelf ook geen moeilijke in slaper, dus dat helpt ook wel mee.

OT: ook koffie!

AcidWarrior

Wijs gebruiker
Druglife is leuk en okay (voor een tijdje) maar het beïnvloedt al snel je daily shizzle. En dan zijn er leukere en belangrijkere dingen te doen.
Daar ben ik het helemaal mee eens. 👍
Dat merk ik zelf ook, nu ik fel geminderd ben met (stimulanten)gebruik. Nu ik zo af en toe nog eens gebruik, valt het na (niet eens overmatig) gebruik extra op dat m’n energylevel uit balans is. Da’s dan een dagje doorbijten en de volgende dag zit ik dan gelukkig weer in m’n normale ritme.

AcidWarrior

Wijs gebruiker
Ik heb ook capsules van 500 mg. Als ik één capsule neem, merk ik dat ik vaster slaap dan normaal. (Enorm lichte slaper) maar ik vind 1.5 gram tot 2 gram het lekkerste persoonlijk. Je wordt wakker met een fijne energie na een nacht echt diepe slaap. Ik heb ooit ook veel hoger gedoseerd, maar merk dat dat teveel is voor m’n lijf. Met het opstaan kun je goed beroerd worden als je teveel hebt genomen. Het werkt binnen 2-4 uur. Soms neem ik het een halfuur van te voren, dan begint het pas te werken als ik slaap en soms neem ik het een paar uur van te voren. Voor mij is beide prima eigenlijk. Ik ben van mezelf ook geen moeilijke in slaper, dus dat helpt ook wel mee.

OT: ook koffie!
Thx voor je uitleg!
Dan ga ik het vanavond ook eindelijk eens een kans geven, met 500mg.
Morgenvroeg Pheni-update. :wink:

Spyro

DF-koning
Thx voor je uitleg!
Dan ga ik het vanavond ook eindelijk eens een kans geven, met 500mg.
Morgenvroeg Pheni-update. :wink:
Ik zou idd voor jezelf even een sweet spot proberen op te zoeken. Het kan zijn dat je van 500 mg niet heel veel merkt, maar dan kun je eventueel de volgende keer gewoon 2 capsules of meer pakken. Gewoon kleine stapjes! Ben benieuwd. 😁

FerdFatoehaus

Badass junkie
Het bevalt mij super goed.
Gebruik het vlak voor het sporten en krijg dan echt ff een boost.
Deze kun je ook gewoon door de gelft doen of in 4e.
Na mijn misbruik periode van o.a. speed ben ik veel gevoeliger geworden voor cafeïne. 1-3 bakjes max en bij 3 moet ik echt minimaal 1000 calorieën verbranden met fietsen of lopen voordat ik kan slapen.

Interessant om te lezen dat jij eigenlijk het tegenovergestelde hebt.

Syl

Badass junkie
Na mijn misbruik periode van o.a. speed ben ik veel gevoeliger geworden voor cafeïne. 1-3 bakjes max en bij 3 moet ik echt minimaal 1000 calorieën verbranden met fietsen of lopen voordat ik kan slapen.

Interessant om te lezen dat jij eigenlijk het tegenovergestelde hebt.

Ik denk dat mijn energie level door o.a mijn depressie zo laag is.
Dat hierdoor het ook niet zo heftig bij mij binnen komt mischien dan bij anderen.
Ik neem half uur voordat ik ga sporten zon tabl in en loop dan naar sportschool.
Tegen de tijd dat ik bij sportschool ben voel ik tabl op komen.
Na zon 45 min krachttraining loop ik weer terug na huis.
Thuis ben ik dan echt gesloopt en kan als ik wil gelijk gaan slapen.

F.E.A.R.

Bewuste gebruiker
Van de 12 uur die je wakker bent van speed, hoeveel uur daarvan voel je je lekker? Hoe lang voel je het gevoel waar je het voor doet?

AcidWarrior

Wijs gebruiker
Het bevalt mij super goed.
Gebruik het vlak voor het sporten en krijg dan echt ff een boost.
Deze kun je ook gewoon door de helft doen of in 4e.
Nice!
Ik heb nog geen 400mg ineens geprobeerd.
Meestal 150mg, maar ik drink doorheen de dag ook koffie (1 kopje bevat 50-70mg cafeïne)

Hoelang lijkt zo’n 400mg capsule bij jou te werken?

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ik zou willen dat ik kan slapen zo. Ik heb ergens tussen 20.00 en 21.00 nog een bommetje speed genomen en rond 17.00 ook nog. Voor.opig ligt de Dunne nog niet te pitten. Als ik die temazepam zou nemen dan wil ik dat ook niet te kort na speed doen. Schijnt slecht te zijn en het werkt dan minder. Met Temazepam zal ik misschien over een uur of 4 zijn. Zo der die benzo duurt het mog wel veel langer, misschien nog wel pas na 8.00

Heb je de slaap nog kunnen vatten dan?

Syl

Badass junkie
Nice!
Meestal 150mg, maar ik drink doorheen de dag ook koffie (1 kopje bevat 50-70mg cafeïne)

Ik drink verder nooit koffie.
Ik kan voor mijn doen aardig zwaar krachttraining doen erdoor.
Heb in zeer korte tijd ook aardig wat opgebouwd kwa gewichten waar ik mee train.
Na zon training ben ik wel echt gesloopt maar heb wel echt voldaan gevoel.
Ik durf niet te zeggen hoelang het lijkt te werken.
Als je er ook nog koffie naast drinkt zou ik niet een hele nemen.
Ook als je niets gaat ondernemen waar bij je lekker veel energie kwijt kunt zou ik niet te veel nemen.
Je kunt dan heel opgejaagd gevoel en hartkloppingen krijgen.
Ik durf niet te zeggen hoelang het bij mij werkt ong.
Mijn energie level is extreem laag momenteel door o.a depressie.
Maar ik zou gewoon beginnen met halfje omdat eens te proberen.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Langer dan ik dacht wel. En al die andere uren tot het moment dat je kan slapen voelt als nare ongewenste nastimulatie? Ik probeer te begrijpen waarom mensen het de moeite waard vinden om dagen wakker te zijn.
Naar en ongewenst weet ik niet. Je tekent ervoor als je ermee begint, hoort er nou éénmaal bij. Met een benzo daarna kan je prima slapen. Dat is uiteraard niet iets wat je elke week moet gaan doen want verslaving ligt op de loer op die manier.

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Langer dan ik dacht wel. En al die andere uren tot het moment dat je kan slapen voelt als nare ongewenste nastimulatie? Ik probeer te begrijpen waarom mensen het de moeite waard vinden om dagen wakker te zijn.
Ik spreek nu voor meeigen, als ik begin met 3mmc bingen als ik er tijd voor heb in een vakantie ofzo. Eenmaal in de rush lijkt slapen een belachelijke verspilling van tijd, wie heeft er tijd om te slapen als je ook gewoon uren online kunt zijn? Of de tafel nog moet poetsen? Of het koffiezetapparaat schoon moet maken? Dat is allemaal veel belangrijker als slapen op dat moment, en voor je het weet ben je 2 nachten verder en wordt het al weer licht en denk je dat het zondagochtend is maar is het al maandagochtend. Jup, dat is me letterlijk overkomen 😂 en wie gaat nou smorgens slapen? Dus kan het zomaar dinsdagavond zijn dat er een bed in zicht komt.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Nice!

@Syl @AcidWarrior Als ik cafeïnepillen pak (ooit van iemand gekregen) pak ik er standaard twee, 400 mg. Het ligt misschien aan mij maar ik merk er nooit zoveel van, wakkerder, that’s it, soms fysiek beetje opgejaagd. Ik ben niet zo’n fan van het cafeïnegevoel, daarom drink ik normaal liever ‘ne goeie koffie (vanwege de smaak).Tolerantie heb ik trouwens niet want drink nu ik niet meer fysiek op mijn werk werk nog maar weinig koffie. Gek dat sommigen er zoveel van voelen, wel beter. :) Syl, heeeel veel sterkte met de depressie! <3 Wat een schijtziekte is het en inderdaad een enorme energievreter. Goed en knap dat je toch sport. De nieuwe medicatie gaat dus niet heel erg top?

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ik raak van cafeine alleen maar opgefokt als ik meer neem dan twee a 3 bakjes koffie neem. laat staan van zo'n 400mg pil..... Met speed word ik wakker en actief zonder dat opgefokte...

Straks maar lekker m'n stickie roken

Blauweaap

Badass junkie
Van de 12 uur die je wakker bent van speed, hoeveel uur daarvan voel je je lekker? Hoe lang voel je het gevoel waar je het voor doet?
Ligt er bij mij aan hoeveel speed ik pak. Vroeger ging er makkelijk 2gram in waarna ik na 8u stampen toch Lichaamelijke kwaaltjes begon te krijgen. Denk aan misselijkheid kort ademig zwaar ademig benauwd etc. De misselijkheid is makkelijk vanaf te komen en dat is gewoon eten maar met 2g In mijn neus had ik daar geen zin.

Voortaan flink wat drank muziek wat daadwerkelijk mooi is. Misschien 4 puntjes op een feest waar ik heel de avond mee kan stampen en dan voel ik me eigenlijk vrijwel normaal alleen meer energie.

Blauweaap

Badass junkie
Niet kunnen slapen en uren lang naar het plafond kijken is het kutste wat er bestaat. Als er een after is of een goeie neuksesh van 6u Is het een ander verhaal. Maar als je alleen op je hete kamer zit niks is leuk intresant je wilt alleen maar slapen. Kopijn krijgen van je ogen dichtknijpen. Ja dit is het meest kutste wat er bestaat.

Syl

Badass junkie
Nu op dit moment wel goed eigenlijk, bedankt voor het vragen.. net huis helemaal netjes gemaakt en zojuist opnieuw begonnen met het spel Red Dead redemption 2.. lekker stickie erbij.. dus vermaak me wel ff :) ..

Fijn te horen... 😊
Geniet van je dag..!!! 👌😊

Syl

Badass junkie
Syl, heeeel veel sterkte met de depressie! <3 Wat een schijtziekte is het en inderdaad een enorme energievreter. Goed en knap dat je toch sport. De nieuwe medicatie gaat dus niet heel erg top?

Dank je wel..!! ❤
De Prozac is nu sinds kort opgehoogd naar 40 mg.
Heb nu weer meer zin in de dag en ook om op te staan.
Dus het doet wel goed zijn werk.
@Mindless vond mij de laatste x dat ik bij hem was ook stuk opgewekte dan x ervoor.
Alleen de vermoeidheid blijft aardig op de voorgrond.
Maar ik sport nu zon 4 x per week en loop dagelijks gemiddeld zon 5 km.
Daar ben ik erg tevreden over en als ik thuis ben pak ik gewoon mijn rust.
Er zitten nou eenmaal ook nadelen aan ad.
Ik ben op dit moment erg tevreden met hoe ik de dagen door kom. 😊

Blauweaap

Badass junkie
Dank je wel..!! ❤
@Mindless vond mij de laatste x dat ik bij hem was ook stuk opgewekte dan x ervoor.
Eet je genoeg met zoveel sporten?

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Dank je wel..!! ❤

Fijn om te horen dat het beter gaat en dat je opgewekter bent, ondanks de vermoeidheid! 😊

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik raak van cafeine alleen maar opgefokt als ik meer neem dan twee a 3 bakjes koffie neem. laat staan van zo'n 400mg pil..... Met speed word ik wakker en actief zonder dat opgefokte...

Straks maar lekker m'n stickie roken

Het zijn pillen van 200 mg. Aardig hoog gedoseerd inderdaad. Ik reageer er gewoon niet zo heel heftig op. Verder wel herkenbaar wat je zegt. Cafeïne is voor mij fysieke wakkerheid, soms dat bekende opgejaagde, zonder echt mentale effecten (ik krijg bijvoorbeeld niet echt focus of concentratie van cafeïne), speed is juist vooral mentale stimulatie maar zonder het hele fysieke. Dat vind ik ook zo relaxt aan - niet al te hoge doseringen - (dex)amfetamine.

Laat het je smaken, dat stickie! :grin:

Bovenaan