Welke drugs gebruik jij op dit moment?

L

Lid 150666

Gast
Ik zit nu aan de 50-100mg O-PCE (het begint echt tijd te worden voor een weegschaal, zucht). Ik voel er niet bijzonder veel van, ik ben op een productieve wijze gestimuleerd (kamers zoeken in Amsterdam, ach en wee, wat een leed is dat), licht gedissocieerd en best euforisch. Ik gok dat ik zoveel nodig heb om dit te voelen omdat ik de afgelopen paar dagen behoorlijk wat verschillende diisso's mijn neus ingewerkt heb, kut kruistolerantie.

transformated

Badass junkie
Ik zit nu aan de 50-100mg O-PCE (het begint echt tijd te worden voor een weegschaal, zucht). Ik voel er niet bijzonder veel van, ik ben op een productieve wijze gestimuleerd (kamers zoeken in Amsterdam, ach en wee, wat een leed is dat), licht gedissocieerd en best euforisch. Ik gok dat ik zoveel nodig heb om dit te voelen omdat ik de afgelopen paar dagen behoorlijk wat verschillende diisso's mijn neus ingewerkt heb, kut kruistolerantie.
Wat lol. Zonder weegschaal kan je niet weten hoeveel je binnen hebt of je moet al veel afgewogen en zo kan je misschien op het blote oog een schatting maken. Hoelang zit je al aan de disso's en welke want O-PCE is potent en een normale dosis is 10mg afweegt.

transformated

Badass junkie
Was maar vrij weinig.
Als wat ik ge eyeballed had meer is Dan 5mg Dan weet ik het ook niet meer.
Ja maar als het weinig is zal het wel +-5mg zijn. Neem max 10-15mg als je eyeballed denk ik. 3-meo-pcp voel je ook minder dan andere rc-disso's ook al is hij heel potent qua gewicht.

L

Lid 150666

Gast
Wat lol. Zonder weegschaal kan je niet weten hoeveel je binnen hebt of je moet al veel afgewogen en zo kan je misschien op het blote oog een schatting maken. Hoelang zit je al aan de disso's en welke want O-PCE is potent en een normale dosis is 10mg afweegt.
Ik neem nu al 8 maanden ongeveer keta en ik heb een aanzienlijke tolerantie, ik heb MXPr, 3-MeO-PCP, DCK en 2F-DCK misbruikt de afgelopen periode en nu ook O-PCE. Vooral de afgelopen paar dagen heb ik aanzienlijk veel gebruikt wat leidt tot accute tolerantie. Maar door mijn ervaringen weet ik hoe ik op het blote oog een inschatting moet maken. Ik heb dan ook niet in één keer 50-100mg O-PCE genomen, maar verspreid over de tijd.

transformated

Badass junkie
Ik neem nu al 8 maanden ongeveer keta en ik heb een aanzienlijke tolerantie, ik heb MXPr, 3-MeO-PCP, DCK en 2F-DCK misbruikt de afgelopen periode en nu ook O-PCE. Vooral de afgelopen paar dagen heb ik aanzienlijk veel gebruikt wat leidt tot accute tolerantie. Maar door mijn ervaringen weet ik hoe ik op het blote oog een inschatting moet maken. Ik heb dan ook niet in één keer 50-100mg O-PCE genomen, maar verspreid over de tijd.
Achter een paar dagen O-PCE te gebruiken heb je nog niet echt een tolerantie als je voorheen niet aan de disso's zat.
Het is normaal dat er kruistolerantie is door je 8 maand gebruik, dan heb je heel snel of zelf direct al tolerantie.

transformated

Badass junkie
Jammer dat je ipv disso’s weer iets anders neemt vandaag... 😕
Die MS direct is omdat ik redelijk wat pijn heb. Gister tijdens m'n trip ben ik verkeerd gevallen.
M'n taper is een afbouw van me Lormetazepam. Ik gebruik niks voor een high deze keer. Zit nog met een afterglow van gister maar die duurt te lang, heb ook slecht geslapen. Vanavond eens goed slapen en dan ben ik wel nuchter.

Spyro

DF-koning
Die MS direct is omdat ik redelijk wat pijn heb. Gister tijdens m'n trip ben ik verkeerd gevallen.
M'n taper is een afbouw van me Lormetazepam. Ik gebruik niks voor een high deze keer. Zit nog met een afterglow van gister maar die duurt te lang, heb ook slecht geslapen. Vanavond eens goed slapen en dan ben ik wel nuchter.
Minder disso’s snuiven 😝 you can do it!

Spyro

DF-koning
Ja daar heb je gelijk in. Ik kan het en ik ontwen er niet van maar toch moet ik ervan snuiven:sweatsmile:
Hopelijk kan ik er morgen van blijven. Ik zie wel hoe de dag gaat.
Je moet echt proberen uit die cirkel te komen. Na 1 dag nuchter zijn gaat het al makkelijker. Maar ik dacht dat je alles had weggegooid? Waarom doe je dat nu niet? Of even alles aan je vader geven en afspraken maken.

transformated

Badass junkie
Je moet echt proberen uit die cirkel te komen. Na 1 dag nuchter zijn gaat het al makkelijker. Maar ik dacht dat je alles had weggegooid? Waarom doe je dat nu niet? Of even alles aan je vader geven en afspraken maken.
Hmmm... Beetje zonde van het geld aangezien het toch elk een gram O-PCE en 3-Ho-PCP is. Ik ga me proberen sterk te houden anders misschien er eens een gedacht van maken zoals je zegt met afspraken maken of aan me vader te geven of ergens in bewaring waar ik het niet weet zijn.
Ik zie wel hoe het gaat:grimacing:

Spyro

DF-koning
Hmmm... Beetje zonde van het geld aangezien het toch elk een gram O-PCE en 3-Ho-PCP is. Ik ga me proberen sterk te houden anders misschien er eens een gedacht van maken zoals je zegt met afspraken maken of aan me vader te geven of ergens in bewaring waar ik het niet weet zijn.
Vind je het geld belangrijker dan je mentale en lichamelijke gezondheid...

transformated

Badass junkie
Vind je het geld belangrijker dan je mentale en lichamelijke gezondheid...
Geld is wel belangrijker maar ik ben redelijk verslavingsgevoelig met sommige middelen en aan disso's gaat er niet zoveel geld aan uit.
Daar heb ik wel een verkeerde denkwijze en sta ik wat minder sterk in me schoenen. Nochtans ik weet wat ik moet doen om er gewoon van te blijven of soms eens te gebruiken maar de moed is soms ver te zoeken.

Spyro

DF-koning
Geld is wel belangrijker maar ik ben redelijk verslavingsgevoelig met sommige middelen en aan disso's gaat er niet zoveel geld aan uit.
Daar heb ik wel een verkeerde denkwijze en sta ik wat minder sterk in me schoenen. Nochtans ik weet wat ik moet doen om er gewoon van te blijven of soms eens te gebruiken maar de moed is soms ver te zoeken.
Je vindt geld echt belangrijker? Huh. Je motivatie is gewoon ver te zoeken. Wat zegt je pa hier van? Ik snap niet waarom hij dit laat gebeuren. Maar hey, wie ben ik. Het is jouw leven. Hoop dat er snel een lichtje gaat branden bij je.

Dirkdirk

DF-koning
Moet je is 2cb snuiven, brand nog erger dan 3mmc lol

Die fout heb ik al eens eerder gemaakt, inderdaad het pijnlijkste wat ik gesnoven heb. Maar je piekt wel erg hard dan. Alleen is het snel afgelopen. Oraal is voor 2cb gewoon het beste. Voor 3mmc ook maar ik had zin in een snelle korte rush.

Klimrek

Experimenterende gebruiker
Lekker aan de tripel biertjes vandaag. Afsluitend met een hasj jointje straks denk ik :stoned::smoke: Dat beviel me gisteren prima!

Dirkdirk

DF-koning
3mmc nasaal. Wat doet dat spul toch tering veel pijn in je neus. Bij cocaine of speed voel ik daar bijna niks van, maar nu is het alsof er een kolonie rode mieren in mijn neus is gesetteld.

Ik vraag me eigenlijk af wat ik qua duur kan verwachten? Vond het oraal al vrij snel afgelopen, meestal na zo'n 3 a 4 uur. Waar kan ik op rekenen? Ik heb ongeveer 100 mg in totaal gesnoven.

Anderemaan

Wijs gebruiker
Wat maf dat het gerookt pas echt werkt voor jou, veel plezier tho, DCK is érg leuk imo.
Nee het werkt zeker ook oraal en nassaal, ik doelde op het roken van substanties buiten wiet, eerste keer dat het lukt om iets te voelen via alluminiumfolie.

DCK is idd top, mijn nieuwe favo keta achtige. O-PCE, MXPr en 3-MeO-PCP blijven het beste though!

Laatst bewerkt:

Anderemaan

Wijs gebruiker
Wel een zieke tolerantie dan. 2x 10mg houdt mij een goede 14 uur high/wakker. Ik doseer meestal een paar mg.

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Doe lekker waar je zin in hebt, maar ik hoop dat je wel inziet dat deze redenatie onzin is. Als je echt wilde stoppen zijn die drugs ook niks meer waard. Buiten het feit dat het helemaal geen dure drugs zijn.

geflipt

Wijs gebruiker
Uurtje geleden een 20mg cbd capsules genomen icm melatonine (voorschreven en van apotheek magistraal bereid.)
Voel me zeer rustig zonder headspace , men mindloops zijn zeker aanwezig maar redelijk controleerbaar , moe terwijl ik anders nog op men kop tv hang te kijken , en men craving naar thc (of blowen) voor het slapen is compleet verdwenen..

Tevreden.
Waarom stoppen met blowen voor het slapen gaan? Of heb je het niet meer nodig? Ik heb zelf jaren aan zowat elk slaapmiddel en antipsychotica gehangen, omdat niets mij in slaap kreeg. Nu rook ik al jaaaren één joint, 's avonds, op mijn gemakje. En dat werkt perfect om te slapen. En beter dan al die benzo's en slaapmiddelen en dergelijke... Toch?

geflipt

Wijs gebruiker
Uurtje geleden een 20mg cbd capsules genomen icm melatonine (voorschreven en van apotheek magistraal bereid.)
Voel me zeer rustig zonder headspace , men mindloops zijn zeker aanwezig maar redelijk controleerbaar , moe terwijl ik anders nog op men kop tv hang te kijken , en men craving naar thc (of blowen) voor het slapen is compleet verdwenen..

Tevreden.
(Let op, ik steun je in je beslissing hé, ik wil je niet weer aan de wiet krijgen...)

inner_search

Badass junkie
Waarom stoppen met blowen voor het slapen gaan? Of heb je het niet meer nodig? Ik heb zelf jaren aan zowat elk slaapmiddel en antipsychotica gehangen, omdat niets mij in slaap kreeg. Nu rook ik al jaaaren één joint, 's avonds, op mijn gemakje. En dat werkt perfect om te slapen. En beter dan al die benzo's en slaapmiddelen en dergelijke... Toch?
Omdat ik al +10 jaar dagenlijks blow , benzo's slik en een slechte slaper ben.

Ik zit in een benzo taper , die heel goed gaat , en wil men blowgedrag ook aanpassen.
Ik blow in de week ook 1 joint (lange/korte vloei aan elkaar) en in de weekends 3 a 4 joints per dag.

Als ik al 1 a 2 dagen in de week niet kan blowen , is dat weer een win in mijn ogen :wink:.

Heerlijk geslapen en kon goed uit bed zonder te snoozen, wel heftig gezweet.

Ot.
Sigaretje.

geflipt

Wijs gebruiker
Omdat ik al +10 jaar dagenlijks blow , benzo's slik en een slechte slaper ben.

Ik zit in een benzo taper , die heel goed gaat , en wil men blowgedrag ook aanpassen.
Ik blow in de week ook 1 joint (lange/korte vloei aan elkaar) en in de weekends 3 a 4 joints per dag.

Als ik al 1 a 2 dagen in de week niet kan blowen , is dat weer een win in mijn ogen :wink:.

Heerlijk geslapen en kon goed uit bed zonder te snoozen, wel heftig gezweet.

Ot.
Sigaretje.
Super! Nu ben ik mee. Ik wens je het allerbeste met je taper én je blowgedrag. Komt goed! Bij mij komt het slechte slapen door mijn ziekte. Mijn psych's volgen mee mijn blowgedrag op. Maar zoals ik al zei is dat al zeker 15 jaar ongewijzigd. Soms snapt de wetenschap het zelf niet, en volgen ze het liever op, dan er tegenin te gaan. Zo is het ook met mijn mdma gebruik. Succes!!! :handfist:

inner_search

Badass junkie
Super! Nu ben ik mee. Ik wens je het allerbeste met je taper én je blowgedrag. Komt goed! Bij mij komt het slechte slapen door mijn ziekte. Mijn psych's volgen mee mijn blowgedrag op. Maar zoals ik al zei is dat al zeker 15 jaar ongewijzigd. Soms snapt de wetenschap het zelf niet, en volgen ze het liever op, dan er tegenin te gaan. Zo is het ook met mijn mdma gebruik. Succes!!! :handfist:
Ik zit ongeveer in het zelfde schuitje als jij denk ik.
Ik heb adhd vastgesteld (op zeer jonge leeftijd, in het middelbaar nog eens , en 2 jaar terug door een serie psych's in de polikliniek in Leuven nog maar eens bevestigd.
Slaapproblemen , mindloops (heb ik het meeste last van..) concentratieproblemen , moodswings , van de ene sec op de andere van moe naar spring levend en omgekeerd op de meest ongepaste momenten , kan wel blijven door gaan.
Dus loop ik al van kindsaf van arts naar psych met als resultaat , zowat elke ad of psychotica te hebben gehad naast de reguliere adhd medicijnen.
Gepaard met uitzichtloze verslavingen door zelfmedicatie (speed , dex , weed , benzo's) en sinds ik rc disso's heb leren kennen , begon daar ook een patroon van regelmaat in te komen..

Ik ben sinds dit jaar niet meer bezig met de adhd zelf of te denken dat de klachten daaruit voort vloeien , en dat helpt enorm.

Nu ik meer dan 2 maand clean ben van speed (en alle "echte" stims) voel ik me een pak beter in men vel en kop.

Ook mede door psychedelica (lsd ,n'n en 5-meO-DMT)gebruik is men denkpatroon volledig veranderd (in de goede zin ! ) en men visie hoe ik zou moeten zijn , tegen over hoe ik werkelijk ben ook.

Het bevalt me zelfs zo goed , dat ik vanavond weer niet blow.
Ik ga nu wel de cbd iets vroeger nemen dan gisteren.

Thx , jij ook nog succes met je zoektocht naar de juiste manier vinden om je verslavingen te doorbreken :wink:.

Ot.
Vapeje nic-salt , cherry fizzle van roit squad (20mg)

geflipt

Wijs gebruiker
Ik zit ongeveer in het zelfde schuitje als jij denk ik.
Ik heb adhd vastgesteld (op zeer jonge leeftijd, in het middelbaar nog eens , en 2 jaar terug door een serie psych's in de polikliniek in Leuven nog maar eens bevestigd.
Slaapproblemen , mindloops (heb ik het meeste last van..) concentratieproblemen , moodswings , van de ene sec op de andere van moe naar spring levend en omgekeerd op de meest ongepaste momenten , kan wel blijven door gaan.
Dus loop ik al van kindsaf van arts naar psych met als resultaat , zowat elke ad of psychotica te hebben gehad naast de reguliere adhd medicijnen.
Gepaard met uitzichtloze verslavingen door zelfmedicatie (speed , dex , weed , benzo's) en sinds ik rc disso's heb leren kennen , begon daar ook een patroon van regelmaat in te komen..

Ik ben sinds dit jaar niet meer bezig met de adhd zelf of te denken dat de klachten daaruit voort vloeien , en dat helpt enorm.

Nu ik meer dan 2 maand clean ben van speed (en alle "echte" stims) voel ik me een pak beter in men vel en kop.

Ook mede door psychedelica (lsd ,n'n en 5-meO-DMT)gebruik is men denkpatroon volledig veranderd (in de goede zin ! ) en men visie hoe ik zou moeten zijn , tegen over hoe ik werkelijk ben ook.

Het bevalt me zelfs zo goed , dat ik vanavond weer niet blow.
Ik ga nu wel de cbd iets vroeger nemen dan gisteren.

Thx , jij ook nog succes met je zoektocht naar de juiste manier vinden om je verslavingen te doorbreken :wink:.

Ot.
Vapeje nic-salt , cherry fizzle van roit squad (20mg)
Allemaal super om te horen! Maar helemaal hetzelfde schuitje is het niet...

Ik heb een serieuze bipolaire stoornis, met veel uitzonderingen. Daardoor krijgen ze mij al zo'n 13 jaar niet gestabiliseerd. Sinds 2 maanden krijg ik een splinternieuw medicament toegediend, en die blijkt te werken (hout vasthouden!). Maar doordat ik een ultra-rapid cycler ben, ben ik medicamenteus moeilijk in toom te houden. Daarom neem ik o.a. langwerkende benzo's, die we gaan proberen afbouwen binnenkort. Ik leg de nadruk op langwerkend, omdat die een pak minder verslavend zijn dan bv. Alprazolam.

Qua verslavingen zit het wel goed denk ik: Buiten mijn dagelijks jointje (1 voor het slapengaan) en mijn nicotine-verslaving heb ik weinig last van verslavingen. Maar ik ga wel steeds te hard als ik ergens mee begin. Zo is het net met mijn nieuwste ontdekking: speed. Het brengt me zo tot rust dat ik na enkele lijnen helemaal verkocht was. Wat ik dan meestal doe is er helemaal induiken om dan na een paar weken te beseffen dat het genoeg is geweest. En dan maak ik mijn eigen afbouwschema's tot ik het een 'juiste' plaats heb kunnen geven. 'Enkel als het nodig is' bv. En dat blijkt altijd veel minder dan ik initiëel dacht. Maar voor mij werkt het prima. Ik ben gelukkig niet zo verslavingsgevoelig. Nu, zo erg is het ook allemaal nog niet, ik zit op gemiddeld 1-1,5 lijntje, 4-5 dagen per week. Maar dat moet naar beneden. Flink naar beneden. Maar door mijn stoornis heb ik last van ADD, en dan lijkt speed een geschenk uit de hemel, zoals jij ook wel zult weten.

En ook ik ben een grote voorstander van het gebruik van psychedelica. (al die cijfertjes die hier passeren zijn wel nieuw voor mij, zoals die 5-meO-DMT). DMT op zich ken ik wel, dat wordt mijn volgende avontuur. In de juiste setting kan het zeer therapeutisch werken. Mdma blijft mijn favoriete drug wel, omdat het - bij mij - quasi medicinaal werkt. Ik kan erdoor uit depressies kruipen, en het zijn de enigste uren dat mijn hoofd volledig leeg is. Mijn eerste ervaring met mdma heeft zo'n 12-14 uur (!) geduurd, en de nagloed heb ik nog zeker een week erna meegedragen. Dit alles wordt ook opgevolgd door mijn psych's en Prof.

PS: werkt die CBD echt voor het slapen? Heb er geen ervaring mee, maar het zou fijn zijn om ook eens 'helder' te kunnen gaan slapen...

Bovenaan