Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Aniet_Speed

Badass junkie
Dat blijkt wel ja!😅 Ben geen regelmatige gebruiker, dus altijd bescheiden dosissen, maar in dit geval toch maar dubbele dosis😜

Ja bij coke is het echt alles of niks, anders is het ook best wel zonde van je geld als je net te weinig gebruikt weetje..🤪. Ik gebruik het zelf niet meer maar toen ik het deed begon ik altijd met 2 dikke lijnen, en dat ging in rap tempo door..😅

BraboF

Badass junkie
Ja bij coke is het echt alles of niks, anders is het ook best wel zonde van je geld als je net te weinig gebruikt weetje..🤪. Ik gebruik het zelf niet meer maar toen ik het deed begon ik altijd met 2 dikke lijnen, en dat ging in rap tempo door..😅
Die ket werkt gelijk zeg, tering, beter werk dit😜

inner_search

Badass junkie
Ik zie de term O-PCE zo vaak verschijnen...Aan al degene die dit gebruiken als je het moest omschrijven met slechts 1 woord...wat zou dat zijn?
Euforish.

De leukste disso rc imo , daarom bestel ik hem niet meer..

Ot.
10mg 3-hO-PCP , 5mg 3-meO-PCP en een laatste restant 3mg o-pce.

Maandag terug werken , dus kan me nket meer veroorloven zo maar disso's te nemen.
de dosisjes liggen al klaar voor vandaag.
Nog een 2de ho-pcp/meO-pcp van 8/5mg.
En nog een 3de ho-pcp/meo-pcp 10/5mg.
En dat word het met wat jointjes.

Heb 2 Stanley opbergdoosjes van een vriend gehad, straks schik ik al men dopejes per klasse en substanties.
En die gaan de kluis in bij men ouders :grin:
Men vader was al nieuwsgierig wat ik allemaal had liggen 😂

Ooo en btw net 20g speed die in bewaring lag bij me ouders aan men beste vriend gegeven als cado , kan hij ook weer 5 jaar verder.. no more stimzzzzz voor mij :)

Anderemaan

Wijs gebruiker
Ik zie de term O-PCE zo vaak verschijnen...Aan al degene die dit gebruiken als je het moest omschrijven met slechts 1 woord...wat zou dat zijn?
In 1 woord is echt onmogelijk besef ik haha.. het is juist zo complex en raar dat het echt lastig is om in 1 woord een goede beschrijving te geven..

Dissociatief zou het dan zijn, maar dat is ketamine ook en toch compleet anders.

Het is warm, stimulerend maar rustgevend, philosopisch, anti depressief en grappig. In tegenstelling tot ketamine geeft het spul me wel mentale euforie. Ook de lichamelijke euforie is intenser dan bijvoorbeeld keta (bij mij).

Anderemaan

Wijs gebruiker
Kut inwerk tijd, kut uitwerk tijd. Duurt te lang. Te saai. Maar had misschien verkeerde verwachtingen erbij. Niks voor mij
Wat vind je er saai aan? Ik vind ketamine juist saai vergeleken met deze disso. Het is veeel intenser, wilder, VEEEL heftigere hole schijnt, en euforischer. Wel minder lichamelijk dissociatief maar op hoge dosis wel.

Het duurt inderdaad super lang, maar dat maakt het minder misbruik gevoelig en nog goedkoper. Een klein lijntje geniet ik rustig 7 uur van. Maar iedereen zijn ding natuurlijk, ben gewoon benieuwd wat je met saai bedoeld.

Heb je een hoge tolerantie of haat je uppers? Mensen met tolerantie vinden het vaak niets, misshien dat dat het kan zijn?

Spyro

DF-koning
Wat vind je er saai aan? Ik vind ketamine juist saai vergeleken met deze disso. Het is veeel intenser, wilder, VEEEL heftigere hole schijnt, en euforischer. Wel minder lichamelijk dissociatief maar op hoge dosis wel.

Het duurt inderdaad super lang, maar dat maakt het minder misbruik gevoelig en nog goedkoper. Een klein lijntje geniet ik rustig 7 uur van. Maar iedereen zijn ding natuurlijk, ben gewoon benieuwd wat je met saai bedoeld.
Ik vind het stimulerende niet fijn in een disso. Ben liever goed vaag dan zo helder. Misschien daarom 😁

Spyro

DF-koning

Heb je een hoge tolerantie of haat je uppers? Mensen met tolerantie vinden het vaak niets, misshien dat dat het kan zijn?
Hoge tolerantie sowieso. Uppers haat ik niet. Vind het alleen niet fijn in een disso

inner_search

Badass junkie
3-meo-pcp en O-PCE zijn ook best wel stimulanten vind ik.
O-pce voor mij wel , de -3meO's iets minder.
Ik zit nu ik een zeer zware disso space (lees. Ik space hem zeer hard op deze moment.).
Maar nog met redelijk wat besef.
Dus ik ga hier nu niet verder op in maar morgen als ik nuchter ben , nu genieten van de space 😌

Dus ot.
2de lijntje 8mg ho-PCP en 5mg 3-meO-pcp half uurtje geleden met men joint.
Ik ben gewoon 1 met alles rond me.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
40mg 4ho met met daarbij ongeveer 20mg methallylescaline

Ik had deze trip vorige week al klaarliggen, maar ik kwam er toen niet aan toe door omstandigheden.

• Like
Waarderingen: Buu
Bovenaan