Enjoy it !Pilletje xtc
ThxEnjoy it !
Same for you! 😂 PFFF ging ik niet slapen... nog eentje danGeniet ervan productgenoot 😂
Pilletje xtc
‘Alé ten’ zoals ze hier zeggen 😁. Ging nog wat bijhouden voor morgen met een goede “collega”/vriend. Hopelijk is straks er niet alles door, oeps.Hier ook ongepland, maar ik doe met je mee en leg me eentje 🤣
Ja maar het is wel fukking heetGa je lekkaahh?
Ja maar het is wel fukking heet
Pff doe mm best haha. Jij ook een nachtje doorgehaald?Hahaha wel genoeg drinken he 😜🧃
Pff doe mm best haha. Jij ook een nachtje doorgehaald?
SlapenIk heb door de dag 50mg 2f-dck gebruikt.
20 minuutjes geleden nog eens 25mg nasaal , ik word enorm slaperig nu let men jointje erbij.
Vecht ik tegen de slaap of ga ik gewoon proberen slapen wat is het beste ?
Kopje zwarte koffie
Hebk dan ook gedaan 😁 kon ze gewoon echt niet openhouden 😑Slapen![]()
Goed bezig. Ik lag er ook vroeg in gister.Hebk dan ook gedaan 😁 kon ze gewoon echt niet openhouden 😑
Dus toch geen ket gaan halen dan ?Goed bezig. Ik lag er ook vroeg in gister.
klopt.Dus toch geen ket gaan halen dan ?
Maar wel straks de dck ?
Ot.
Koffie zwart en een sigaret.
Laat wat weten als je wil , heb hem ook ligge maar niet van plan direct te testen.klopt.
ik ga vanavond die dck proberen. hopelijk is het wat :P
ik vond 2fdck niet echt veel aan. Hopelijk is fdck niet hetzelfde lolLaat wat weten als je wil , heb hem ook ligge maar niet van plan direct te testen.
Maar bel wel nieuwsgierig naar het verschil met 2f-dck.
Meer dan extreem moe wier ik gistere niet van de 2kf-dck..
Ah, jij hebt 2fdck ook gehad? Good good, ben benieuwd wat van van dck vind en wat voor verschillen je merkt. Ben vooral benieuwd naar tijdsduur eigenlijk 😛 Please, let us know 😂ik vond 2fdck niet echt veel aan. Hopelijk is fdck niet hetzelfde lol
Lijntje erbij, voelde helaas niet veel van de eerste.Bedoeling was ket.
Maar toch maar aan de SOS gegaan. Met uiteraard een biertje erbij😁
Lijntje erbij, voelde helaas niet veel van de eerste.
Dat blijkt wel ja!😅 Ben geen regelmatige gebruiker, dus altijd bescheiden dosissen, maar in dit geval toch maar dubbele dosis😜1 is geen, dat weet je toch wel😜