Welke drugs gebruik jij op dit moment?

transformated

Badass junkie
@8️⃣6️⃣ Ja achter een tijdje begint het wel wat te vervelen maar toch verleidelijk. Die laatste dag wanneer ik echt heb geholed was wel zalig. Dacht eerst dat ik wat teveel had gesnoven maar uiteindelijk was het een one way ticket to space 🚀

Lijkt me wel leuk vanuit een disso in een trip. Mindfucks a volonté:upsidedown: Ik zal wel zien hoe het gaat als ik 200ug doe maar voor de zekerheid capsuletjes afwegen want ken mezelf toch achter een 4-5 uur ongeveer, want wanneer ik van de trip geniet zit er 90% kans in dat ik er nog een lap opgeef:tonguewink:

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@transformated
Ja al zwaar trippend zo maar gaan sleutelpunteren is niet echt aan te raden nee. En milligrammen afwegen al zwaar trippend krijg ik echt niet voor elkaar.

want wanneer ik van de trip geniet zit er 90% kans in dat ik er nog een lap opgeef
Ik ken het, het kan niet te gek zijn lol!

Ik ga de komende tijd mijn tolerantie (en geld) opsparen.

transformated

Badass junkie
@8️⃣6️⃣ ja sleutelpunteren en een capsule lukt niet echt. Heb ik wel ondervonden op de 1P wanneer ik de eerste keer O-PCE deed. Dacht in mezelf van een klein beetje op me pinky zal wel geen 10mg wezen, daar goed in gemist want heb hem praktisch +/- 7uren geholed. Zo raar dat het was op de trip en dan dat Alice in Wonderland effect:flushed:
Daarom nu als ik trip op voorhand capsules maken want anders komt dat niet goed.

AcidWarrior

Wijs gebruiker
@AphexTwin
Jij ook!

Dit is mijn allereerste "microdosis" truffels. En afgelopen maandag heb ik een "microdosis" ald-52 genomen. Beide twee keer zoveel als een microdosis eigenlijk. De stoffen zijn in mijn beleving erg verschillend en op deze dosering ook. Ald-52 of lsd is heel energiek en bijna geforceerd vrolijk in het begin. Ik wil er altijd op uit als ik dat doe. Nu met truffels ben ik meer kalm, alles voelt mystiek aan en ik moet veel denken aan eerdere psilo trips. Ik ben ook wel happy, maar niet zo intens vrolijk als met ald-52. Volgens mij geldt dezelfde duur van tolerantie, maar misschien klopt dat niet helemaal en zit er verschil in hoor.

Merk jij nu ook nog verschil in het gevoel of blijft het hetzelfde?
Ja, ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt. LSD zou mij een iets artificiëlere energie geven denk ik, terwijl de psilo energie iets natuurlijker, meer uit mezelf aanvoelt.

Wel, ik merk ondertussen wel een verschil in focus en gerichte aandacht.
ik ben vandaag bezig met het verder uitschrijven van m'n jaardoelen en m'n agenda en todo-lists aan het organiseren. Gisteren liep dat vlot en vandaag merkte ik dat ik, na de microdosis, moeite had met opstarten. Heb mezelf dan toch ietwat geforceerd en toen liep het ineens beter en meer gefocust.
Er zlt dus duidelijk potentie in. Maar deze dosering in deze context lijkt me toch iets té stroef lopen. Dus ben benieuwd hoe het zich zal vertalen in de 0,5 gram in de werkcontext op maandag.

AcidWarrior

Wijs gebruiker
Een binnenstebuitentrip is wel leuk om een keer te doen hoor, vanuit de dissasociatie de trip in. Dan krijg je iets heel anders dan 'normaal'.
Idd, of een disso en psychedelicum tegelijk. Daar ben ik ondertussen ook fan van. Dan slaat er een bom in, waarvan je in eerste instantie denkt: "OMG, waar ben ik nou weer aan begonnen ...?!" :innocent:

Anderemaan

Wijs gebruiker
3MEo-PCE zou iets meer serotonineinslag en dus euforie moeten hebbendan 3MeO-PCP. Maar voor mij, met een serotoninehuishouding die al het nodige te verduren heeft verkregen, is het verschil verwaarloosbaar...
Vind zelf het enige verschil de sterkte. Iets meer van de PCE nodig om op hetzelfde level te komen. Verder inderdaad bijna identiek.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@Spyro
Nee, wel een poes. Miaauw!

Disso's heb je niet echt een kater van althans ik niet. Bij echte ketamine is er die vaagheid waar je even doorheen moet tijdens de comedown maar dat heb ik niet bij de RC-disso's.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Goedemiddag Allen,

Uurtje terug bijna 30mg 6-apb genomen.... Gewoon om eens te kijken wat het doet :) . Spontane actie eigenlijk maar ben benieuwd of ik wat ga voelen. Heel misschien neem ik later op de dag nog wat maar staat niet perse op die planning. Al stond deze actie dat ook eigenlijk niet:thinking:.
Eerste 20 mg in bommetje want wilde ook wat snuiven. Als echte researcher moet je het wel goed doen natuurlijk:wink:. Maar deze researcher hield het gauw voor gezien na nog geen 2 a 3mg snuifje. Gadverdamme!!! De rest ook maar even in een vloeitje gedaan en een kleine 20 min terug genomen.

Voor nu +1uur 20mg lijk ik me wel iets behagelijker te voelen. Had wel even een moment dat ik moeite had warm te blijven maar dat is nu snel weg aan het gaan. Net even een enkele hijs van een stickie genomen maar nu ook maar even eten. Ik heb praktisch een lege maag :).

Wordt vervolgd!

Laatst bewerkt:

Rivalrie

Badass junkie
Goedemiddag Allen,

Uurtje terug bijna 30mg 6-apb genomen.... Gewoon om eens te kijken wat het doet :) . Spontane actie eigenlijk maar ben benieuwd of ik wat ga voelen. Heel misschien neem ik later op de dag nog wat maar staat niet perse op die planning. Al stond deze actie dat ook eigenlijk niet:thinking:.
Eerste 20 mg in bommetje want wilde ook wat snuiven. Als echte researcher moet je het wel goed doen natuurlijk:wink:. Maar deze researches hield het gauw voor gezien na nog geen 2 a 3mg snuifje. Gadverdamme!!! De rest ook maar even in een vloeitje gedaan en een kleine 20 min terug genomen.

Voor nu +1uur 20mg lijk ik me wel iets behagelijker te voelen. Had wel even een moment dat ik moeite had warm te blijven maar dat is nu snel weg aan het gaan. Net even een enkele hijs van een stickie genomen maar nu ook maar even eten. Ik heb praktisch een lege maag :).

Wordt vervolgd!
Ben benieuwd 😁

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
Voor nu +1uur 20mg lijk ik me wel iets behagelijker te voelen. Had wel even een moment dat ik moeite had warm te blijven maar dat is nu snel weg aan het gaan.

ja, dat vind ik ook het nadeel van 6-apb.. het gooit heel m'n temperatuur regeling in de war.
dan weer koud, dan weer warm.. voelt grieperig.. zeker in de nasleep.

Extase

Bewuste gebruiker

Wordt vervolgd!

Enjoy!
Vermoed dat je er vrij weinig van merkt op een dusdanige dosis, maar laten we hopen van wel!
Bommetje met 90+mg doet pas wat voor mij.

OT: 3 kop cappuccino en rondstuiteren :)

Laatst bewerkt:

Purplext

Badass junkie
M'n huis kuisen met een muziekje en 12 ug 1P-LSD maakt het toch wel iets makkelijker.
Kreeg zelfs weer even wat golfjes emotie als flashback van m'n 200 ug trip 2 weken terug...
Blijft bijzonder wat dit spul met je doet van 8 ug tot 200 ug (ik ga nooit meer hoger dan 200)

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Goedemiddag Allen,

Eerste 20 mg in bommetje want wilde ook wat snuiven. Als echte researcher moet je het wel goed doen natuurlijk:wink:. Maar deze researcher hield het gauw voor gezien na nog geen 2 a 3mg snuifje. Gadverdamme!!! De rest ook maar even in een vloeitje gedaan en een kleine 20 min terug genomen.

Wordt vervolgd!
Nou ik moet zeggen dat ik wel wat merk maar natuurlijk erg weinig. Beetje een zeer lichte M buzz en best relaxed. Geen zorgen of piekeren en mijn lichaamstemperatuur is in de war. Het komt mooi geleidelijk opzetten en blijft dan stabiel tot nu toe. Kortom best wel lekker :yum:. Neem zo nog 25 a 30 mg bij en dan is het weer mooi geweest voor vandaag voor een eerste introductie 6-APB

Laatst bewerkt:

transformated

Badass junkie
Ja truffels, Hollands hoop. Potent truffeltje.. Plan was eerst 40gr. Maar laatste keer deed ik 30,en 40 is wel een hele grote sprong

Ze zitten erin trouwens 😇
Geniet er maar van! :tonguewink:
Heb 1 keer 22gram truffels (dragon dynamite), 27mg 2CB en 2 XTC gedaan. Van alle trips die ik heb gedaan staat die aan de top. Was toen 16 jaar maar holy shit the fack was dat🤪

OT: Redbull :rock:

Bovenaan