Daar zitten niet alle capsules in toch? Die dingen heb ik ook maar passen maar 4 capsules in als ik prop.
Daar zitten niet alle capsules in toch? Die dingen heb ik ook maar passen maar 4 capsules in als ik prop.
Net niet exact 24 uur later en er is nog een klein lijntje over … Was leuk!Der is net 2 gram coke bezorgd door de postbode. Hij ruikt erg lekker ^^ ( Nee … echt) Goede kwaliteit ook, alleen zit er merkbaar wel wat lido tussen.
2,5mg DOC; it's gonna be a long day![]()
2 gram in 24 uur. Is dat niet heel veel? Ik heb niet zoveel ervaring, maar je ging vast hard ?Net niet exact 24 uur later en er is nog een klein lijntje over … Was leuk!
Als ik het hier zo lees is dat meer dan gemiddeld … Och. Het ging redelijk hard, dat wel.2 gram in 24 uur. Is dat niet heel veel? Ik heb niet zoveel ervaring, maar je ging vast hard ?![]()
25 mg ketamine gesnoven. Voel het effect echt sterk opkomen. Ik zie wazig momenteel. Is dit normaal?
Rilatine 30mg verlengde afgifte
Hi Karentje, lekker hoor even chillen op de vrijdag. Wazig zien lijkt mij niet heel ongewoon, de ervaring kan vergelijkbaar zijn met dronken zijn. Dan wordt je zicht ook vaak slechter..
Is het je eerste keer ketamine? Ik heb het laatst voor het eerste gedaan, vond het heel chill en gek maar wel fijn.
ja ik ben thuis, muziek staat op, maar tot nu toe vind ik er niks aan. Dan is kratom zoveel beter! Maar heb het wel vaker dat drugs die leuk horen te zijn, niet dat effect hebben op mij.Dat is niet fijn dan, heb je wel een fijne omgeving en sfeer waar je bent? Muziekje aan enzo?
Scheelt altijd wel vind ik, om meer ontspannen te gaan en je mindset te veranderen..
Herkenbaar. Vind coke bijvoorbeeld niks aan. Snap ook niet dat het verslavend kan werken.ja ik ben thuis, muziek staat op, maar tot nu toe vind ik er niks aan. Dan is kratom zoveel beter! Maar heb het wel vaker dat drugs die leuk horen te zijn, niet dat effect hebben op mij.
Op dit moment 2FA voor het eerst geprobeerd. Houdt me goed wakker! Net Etizolam genomen om toch wat rustiger te worden en te pitten.
Was het leuk de trip / effect? Is maar een stimulant maar toch
Vind ketamine ook maar niks.ja ik ben thuis, muziek staat op, maar tot nu toe vind ik er niks aan. Dan is kratom zoveel beter! Maar heb het wel vaker dat drugs die leuk horen te zijn, niet dat effect hebben op mij.
Nou, het was me het dagje wel. Het kwam echt een stuk sneller en heviger opzetten dan ik verwacht had. Ik werd ook behoorlijk misselijk, wat gelukkig snel wegtrok nadat ik wat had overgegeven. De eerste paar uur had ik echt super gave, intense oe en ce visuals en hallucinaties. Ik voelde me een beetje loom, maar ik kon tegelijkertijd ook niet echt stil zitten of liggen doordat ik behoorlijk veel last had van rusteloze benen en armen.Veel plezier, ben benieuwd wat je ervaring gaat zijn!
87 km per uur op de fiets. Geen elektrische fiets.