Nou, the day after lol.
Enkele conclusies uit het DPT plug project:
- Technisch gezien viel het niet mee, is best wel een gedoe
- Mentaal gezien viel het dan weer wel reuze mee. De beslissing om het uberhaupt te doen was lastiger, maar toen de beslissing eenmaal was gemaakt was een en ander blijkbaar geen enkel probleem meer
- Maar het was dus maar een lichte trip. Ik denk gewoon te weinig, de stof was ook niet goed opgelost in de vloeistof en er bleef wat achter in het spuitje, zou zo maar een derde geweest kunnen zijn. Een beetje PG er bij de volgende keer en veel langer wachten tot alles is opgelost zal echt gaan helpen, denk ik zo. De dosering an zich mag ook wel hoger, maar ben bewust wat voorzichtig geweest want is toch totaal nieuwe manier van inname.
Een volgende keer komt er wel, dit vraagt om een herkansing. Want het idee om een vette DPT trip te hebben zonder je neus vol spreekt me nog steeds gigantisch aan, en al die bezwaren over boord kieperen om dan een net niet ervaring te hebben vind ik ook een beetje zonde, en ik zie gisteren dan ook gewoon als oefening.
Dit past ook wel goed in mijn huidige flow, vind mezelf wat te preuts en door dit te hebben gedaan en er ook nog open over te zijn geweest ben ik wellicht wat vrijer geworden. Want schaamte is er niet!