Welke drugs gebruik jij op dit moment?

D

Don_Juan

Gast
amnesia haze

het ziet eruit alsof het super hard versneden is <3 hoop voor je dat het toch wel van kwaliteit is

Zo erg is het nou ook weer niet. Dat het versneden is, dat is zeker, maar ik noem deze absoluut niet slecht.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Een dikke joint. 350/400mg in 1 toeter. :stoned: :hearteyes: Heb namelijk 10 gram cadeau gehad van iemand die ik geholpen heb met iets. Best wietje!
Bakkie verse gember thee erbij.

Iskra

Bewuste gebruiker
pure joint (powerplant).

Een paar weken geleden rookte ik een joint met tabak en een klein beetje wiet, ik werd te stoned (niet fijn).
Nu voel ik mij heerlijk met een milde roes, terwijl ik met 1 gram 1 joint heb gedraaid.

rara?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
pure joint (powerplant).

Een paar weken geleden rookte ik een joint met tabak en een klein beetje wiet, ik werd te stoned (niet fijn).
Nu voel ik mij heerlijk met een milde roes, terwijl ik met 1 gram 1 joint heb gedraaid.

rara?
Door tabak. Ik rook ze liever met tabak omdat ik het stone gevoel juist fijn vind. Puur in een pijpje rook ik ook wel maar dan eerder als ik nog wat moet of wil doen. Met tabak wil ik zitten, of iig geen zin echt actief te zijn. Puur ben ik actiever en minder sloom.

Iskra

Bewuste gebruiker
Dan zal dat het zijn inderdaad.
Ik lijk nu ook minder op een chinees gelukkig.
Een niet chinees die op een chinees lijkt vind ik minder mooi,
een chinees die op een chinees lijkt vind ik mooi net als alle mooiheid van iedereen.
Daarom geen beoordelende negativiteit naar chinezen.

hey daar, ik ben hier ouder maar ben mijn login vergeten ..
Ik heb wat extra oxy en xanax gekregen omdat ma mate die met me wilde delen een paar problemen had ... iedereen kreeg enig idee waar ik ze voor kon krijgen .. ik heb het geld nodig .. respons is enorm gewaardeerd. dank je
pls laat me een e-mail achter als ik niet hier ...

Modknip
Dealen is niet toegestaan. De regels zijn duidelijk: permanente ban. E-mail adres verwijderd.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Man dat mensen door het leven kunnen gaan zonder dit ooit gevoeld te hebben...

Dit vraag ik me ook standaard af als ik weer eens een keer mega chill aan het gaan ben op MDMA. Of er écht daadwerkelijk mensen zijn die sterven zonder dat ooit gevoeld te (willen) hebben. En dan besef ik dat dus inderdaad bij heel veel mensen zo gaat, en dan heb ik oprecht heel erg met die mensen te doen altijd. Haha.:wink:

MDMA = leuk. Wilde alleen dat het wat minder agressief was qua bijwerkingen. Voor welke dosis was je gegaan?

* Edit: oh lees nu pas dat je een report gaat schrijven, ben benieuwd!

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Geloof me , ze weten de regels wel maar hebben er poep aan..

Je weet dat je teveel drugs gebruikt als je leest ‘... maar hebben er pep aan.’

:sweatsmile:

OT: oxycodon. Van iemand gekregen een hele tijd terug al, 20 mg, om eenmalig te ervaren wat een opiaat is. Vakantie-experimentje, heb de tijd nu, maar tot nu toe voel ik er nog niks van. Eerst anderhalf uur geleden eerste 10 mg genomen en half uur geleden tweede. Het lijkt wel alsof ik downers niet ‘snap’. Benzo’s gebruik ik alleen functioneel en zie ik tot nu het recreatieve niet van, GHB vond ik zwaar sederend/stomdronken aanvoelen maar geen positieve effecten en nu lijk ik dus weinig van oxy te voelen. Als ik al wat voel, zou ik het eerder stimulerend noemen dan sedatief? Nou ja, misschien komt het nog.

AcidWarrior

Wijs gebruiker
Dit vraag ik me ook standaard af als ik weer eens een keer mega chill aan het gaan ben op MDMA. Of er écht daadwerkelijk mensen zijn die sterven zonder dat ooit gevoeld te (willen) hebben. En dan besef ik dat dus inderdaad bij heel veel mensen zo gaat, en dan heb ik oprecht heel erg met die mensen te doen altijd. Haha.:wink:

Yup, heb ook met die mensen te doen die nooit het gevoel van MDMA zullen ervaren. En met LSD heb ik dat nog veel meer.

OT: 2 uur geleden 1mg Lorazepam. Nog steeds geen slaap ...

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
@AphexTwin Heb je een tolerantie? Vind die namelijk erg subtiel en is eerste keus voor angst niet als Inslaper. Dan wil je liever lormetazepam om slaap op te wekken.

Wel kans dat als je eenmaal in bed gaat liggen je wel sneller in slaap valt.
Maar helaas geen Inslaper :(

AcidWarrior

Wijs gebruiker
@AphexTwin Heb je een tolerantie? Vind die namelijk erg subtiel en is eerste keus voor angst niet als Inslaper. Dan wil je liever lormetazepam om slaap op te wekken.

Wel kans dat als je eenmaal in bed gaat liggen je wel sneller in slaap valt.
Maar helaas geen Inslaper :(
Nee, heb totaal geen tolerantie. Gebruik het 2 keer/jaar ofzo als inslaper, nooit als angstremmer.
Om de 1 of andere reden slaan pammetjes nooit echt aan bij mij.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Nee, heb totaal geen tolerantie. Gebruik het 2 keer/jaar ofzo als inslaper, nooit als angstremmer.

Ooit eens z-benzodiazepines geprobeerd als zopiclon of zolpidem. Werken net wat anders in het brein. Als je kan switchen zou ik het proberen.

Maar hou het tot max 3x in de week om afhankelijk te voorkomen. Dat zit wel snor als je gebruikersfreqeuntie zo laag is.

Raver

Badass junkie

Een andere benzo pakken of meer Lorazepam. Zoals @Tijdloos al aangeeft, Lormetazepam, of gewoon 2 of meer mg Lorazepam. Lorazepam kan ook prima hoor als inslaper, helemaal als je geen tolerantie hebt. Lorazepam wordt ook zeker als slaapmiddel ingezet, in FK staat het als indicatie voor slaapstoornissen. Lorazepam is nou eenmaal een potente benzo die sterk verstuffend kan werken. Lijkt me eerder dat het aan de dosering ligt of soort benzo. Aanslaan doen ze echt wel :tongueout:

Laatst bewerkt:
Bovenaan