Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Gabbertje

Wijs gebruiker
Cafeïne en nicotine om me 1na laatste nacht te overleven. Ga zaterdag met een maatje in de duinen MDMA en keta door elkaar mixen en dat dan snuiven, ben erg benieuwd :grin:

Quinn

Bewuste gebruiker
vandaag combinatie Xtc ( begin dosis 150 bijgepakt met 100 ). 2x erdoorheen lean gesipt van totaal 160mg codeinen. ik denk dat nu 1 van mijn favoriete combinaties is ever. ( nu op weg naar huis met nog een paar jointjes rip de grammetjes van de dag.

Gabbertje

Wijs gebruiker
Net voor het eerst cocaine gehad. Een stuk fijner dan speed. Mijn portomonee denkt hier helaas wat anders over..
Wat maakt cocaïne voor jou fijner dan speed? Ik personelijk en de mensen om me heen vinden juist cocaïne veel ste subtiel in vergeleken met speed. Of combineer je het met Alchohol?

Reno010

Newbie
Wat maakt cocaïne voor jou fijner dan speed? Ik personelijk en de mensen om me heen vinden juist cocaïne veel ste subtiel in vergeleken met speed. Of combineer je het met Alchohol?

Ik vind sos alleen leuk in combinatie met alcohol in de kroeg of met vrienden thuis, subtiel maar lekker praten.
Speed vind ik 10 keer leuker op een feest of festival. Lekker lomp beuken en daarna doorknallen op de after, van sos krijg ik echt geen energie om los te gaan.. :sunglasses:

SneeuwSnuiver

Bewuste gebruiker
Net voor het eerst cocaine gehad. Een stuk fijner dan speed. Mijn portomonee denkt hier helaas wat anders over..
Ja het is f#ucking duur!
En ondanks dat ik een verslaving heb voor coke vind ik speed toch veeeeel fijner voor op party's, ik kan op speed zo lekker hard gaan:hearteyes: en hoef niet continu naar de wc om te snuiven. Ook merk ik onder invloed van speed op een party dat ik veel minder last heb van de cravings naar coke.
Met coke krijg je als je verslaafd word een soort haat/liefde verhouding. Ik zou je afraden om het regelmatig te gaan gebruiken.

Amfitamientje Power

Wijs gebruiker
1458 Mg pep opgegeten en 6 halve liters gulpener gladiator opgedronken. Nu sprint ik de vierdaagse superstrak. SBS heeft me gefilmd dus misschien kom ik vanavond op de televisie. Hopelijk kan je niet zien dat ik een beetje onder invloed ben. Ik heb gezegd dat ik bevangen ben van de warmte.

Raver

Badass junkie
1458 Mg pep opgegeten en 6 halve liters gulpener gladiator opgedronken. Nu sprint ik de vierdaagse superstrak. SBS heeft me gefilmd dus misschien kom ik vanavond op de televisie. Hopelijk kan je niet zien dat ik een beetje onder invloed ben. Ik heb gezegd dat ik bevangen ben van de warmte.

SBS kijken vanavond met z'n alle

Vind coke persoonlijk ook prettiger dan dat opgejaagde van speed. Eerste 2 uurtjes van speed zijn lekker maar daarna bleeehh

Casaan

Badass junkie
Tripreporter
Damn, doe jij de vierdaagse met 3 liter gladiator? Het enige wat mij dan nog lukt is in mezelf brabbelend op mijn bed liggen.

Edit: oh, ik las ff over die anderhalve gram pep heen....

2e EDIT: OT: Wiet

Laatst bewerkt:

Wieter

Experimenterende gebruiker
2 maal Oxycodon (HCI G.L.10mg)
Eerste keer, voelt wel chill moet nog wel pieken denk ik.
Ik vroeg me alleen iets af. Ik heb pillen van het merk Gerot Lannach, Heb ze gecrushed voor inname.
Heeft dit zin of kan ik ze in z'n geheel ook nemen voor (ongeveer) het zelfde effect.
Staat filmomhulde tabletten op het doosje. alvast bedankt! gaaf forum trouwens!!

OT: Ga wat pure wiet erbij roken

Wieter

Experimenterende gebruiker
Oxycodon voelt nog steeds wel relax, had er wel wat meer van verwacht moet ik eerlijk zeggen. Ik heb eerder ervaring opgedaan met kratom, de eerste keren vond ik dat echt een heel fijn effect hebben. Echt zo'n alles bevredigend gevoel, alles is precies goed opiaat-roes. Had dat ook wel n beetje verwacht nu maar valt tegen. Wat wel opvallend is dat nadat ik gedurende een periode magnesium tabletten had geslikt voor een (zwaar) magnesium te kort, daarna de kratom weinig tot geen effect meer had. Heb hele hoge dosseringen geprobeerd maar zonder effect. Wil heel graag een keer opium (rauw, onbewerkt) proberen maar kan er (nog) niet aankomen. Iemand misschien ervaring ermee in vergelijking met Oxycodon?

Ontopic: wiet met de vaporizer en zo nog wat oxy.:)

Amfitamientje Power

Wijs gebruiker
Oh de uitzending was niet op SBS6 maar op NPO1. Ze hebben ons gelukkig niet uitgezonden. We stonden (staan) superstrak en hebben de finish met gemak gehaald.

Vannacht blijven we gewoon wakker want slapen lijkt onmogelijk. We hebben wel goed gegeten. Salade, vlees, gebakken aardappeltjes met veel melk. Ook hebben we gedouchet want we hebben wel veel gezweet en stonken behoorlijk chemisch.Daarna een massage.

Nu lekker op de camping met een muziekje. Morgen gaan we gewoon door om de hele vierdaagse uit te lopen. Gewoon achter de militairen aan lopen. Nu toch maar aan het water in plaats van bier omdat water toch gezonder schijnt te zijn en ik vraag me af of onder invloed van pep in de hitte en de zon 50 km per dag lopen echt gezond is.

We gaan het wel redden en van het weekend zijn we vast helemaal naar de k***e.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Geen idee, maar het is niet de bedoeling om er via het forum aan proberen te komen in ieder geval en daarbij is deze vraag ook op geen enkele manier relevant voor dit topic.

Heey Roze Olifant,

Je hebt best wat mee te gehad van wat ik lees. Zou je het leuk vinden met mij en ZERO (en misschien @SkittlesAndMe ) of JMTHS te trippen? Rustige groep dus. Of proberen een modmeet te organiseren.
Je lijkt me na alle verhalen een hele fijne persoonlijkheid hebben.

Locatie e.d heb ik nog niet aan gedacht eerst kijken of er animo is.

Hoop wat te horen.

Fijne dag toegewenst !

Groetjes Tijdloos

Net de laatste lijn sos naar binnem getrokken nu er van af gestapt, lekker kaak knarsen waarmee is het dan versneden of is hij dan redelijk puur?

Bovenaan