MDMAZIING
Badass junkie
injecteer je de heroine?Basecoke en heroine
injecteer je de heroine?Basecoke en heroine
Nee lekker naar de Chinees heb het wel geprobeerd maar vond er niks aan het spuiten daninjecteer je de heroine?
Alcohol is ook drugs. :PGeen 'officiele' drugs dit weekend voor mij, maar wel een aantal echt speciale speciaalbiertjes.
Ik begin met een Brouwerij Kees Project 18.07 tres hombres honey rum barrel aged Barley Wine.
Das een hele mond vol voor een fantastisch biertje.![]()
Nee lekker naar de Chinees heb het wel geprobeerd maar vond er niks aan het spuiten dan
Ik kreeg er alleen pijne kop van
lachen man.2cb, wiet, lachgas(maat van me dan ik alleen 2cb en wiet) en we kijken nu dit
Proost man!Lekker hertog jannetjes naar binnen werken.
Zo waaattttt....Een Founders KBS oak bourbon barrel aged Russian Imperial Stout.
Da's koffie, chocolade en whisky maar dan in een biertje lol
Ik heb zowaar geen zin in een joint dat wordt een wietloze dag lol.
Jij ook manProost man!
AAAAH, ik hoor het woord pep en zie dan 500 mg staan, dat klinkt echt als muziek in m'n oren.Drugsalarm!!!!! Ik heb best wel zin in een bommetje van 500 Mg kwaliteitspep maar ivm de warmte en mijn wekelijkse weekendbezoek bij mijn vriend stel ik de pep even uit tot maandag. Tot maandag heb ik dus ook de tijd om tegen mezelf te zeggen dat 500 Mg te veel is ook al is het in het begin best lekker.
Wat doet diazepam dan met je waardoor het zo verslavend is?Diazepam, 5 Mg, halfje van 10 dus. Ook rot om vanaf te raken. Volgende week breek ik hem in kwartjes. Dan ochtend 2,5 en avond idem. Week daarop een paar dagen lang mijn laatste kwartje. Hoop dat ik het zo een beetje goed doe. Slik het helaas weer sinds eind Mei
Ja! Hou er vanBekijk bijlage 3277
Deze is ook lekker, heb m voor het eerst. Ik vind de Radler Limoen-Munt van Amstel net wat frisser en lekkerder. Die blijft toch mijn favo.
Zijn er hier nog meer Radler drinkers?
Ik ook. Ben absoluut geen drinker maar een fris radlertje is zeker lekker!Ja! Hou er van
Liever citrus en/of munt. Anders is het mij te zoet.Ja, aardbei variant of iets met rode vruchten
Een productieve snuiver..!Oh ik heb zojuist 100 Mg speed ingeslikt. Weer lekker verder werken aan het speciale computertje die in de cnc lasersnijmachine komt. Vrijdag heb ik een kaal 17 inch 1024x600 scherm uit China ontvangen voor maar 34 euro. Nu eens zien of ik HDMI signalen kan omzetten naar TTL signalen voor het schermpje. Dat gaat zeker wel lukken.
Fijne nacht.
Een productieve snuiver..!
+2
Heerlijk om te lezen.Het werkt al. De hele besturing werkt nu. Het bestaat uit een 200 watt 12 volt voeding, een 15 watt 5 volt voeding. Een raspberry pi3 en een arduino uno met 2 stappenmotordrivers en stappenmotors plus een fancy hd schermpje.
Stop een USB stick met een 2D CAD tekening in het systeem druk op start en de stappenmotoren volgen de tekening. Nu nog een aluminium frame met lineaire geleiding maken en dan mijn 40 watt CO2 laser installeren.
Ik denk nog een maandje of 3 voordat het af is en dan ga ik tussendoor ook nog op vakantie.
PS. Ik slik de speed liever.
Heerlijk om te lezen.
Wat voor doseringen gebruik jij in je bommetjes?