Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Amfitamientje Power

Wijs gebruiker
Drugsalarm!!!!! Ik heb best wel zin in een bommetje van 500 Mg kwaliteitspep maar ivm de warmte en mijn wekelijkse weekendbezoek bij mijn vriend stel ik de pep even uit tot maandag. Tot maandag heb ik dus ook de tijd om tegen mezelf te zeggen dat 500 Mg te veel is ook al is het in het begin best lekker.

• Like
Waarderingen: Bas

Amfitamientje Power

Wijs gebruiker
Nee lekker naar de Chinees heb het wel geprobeerd maar vond er niks aan het spuiten dan
Ik kreeg er alleen pijne kop van

Toen ik nog een dakloze heroïne verslaafde was deed ik aluminiumfolie in de binnenkant van het buisje waar ik mee chineesde. Ik ging langs bij andere dakloze verslaafden en vroeg ze om de heroïne te delen. Er werd een grote portie op het folie gelegd die we dan om en om zouden oproken. Nadat ik aan de beurt was leek het net alsof alle bruin ineens weg/op was maar ik had de hele druppel in mijn buisje gezogen aan de binnenkant van het aluminiumfolie. Dit truukje werkte alleen als de anderen al ver heen waren. Aan het eind van de dag had ik dan nog best veel bruin helemaal voor mezelf alleen.

Gelukkig ben ik niet meer verslaafd en haal ik niet meer van dit soort streken uit. Dit is al weer 23 jaar geleden.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Een Founders KBS oak bourbon barrel aged Russian Imperial Stout. :hearteyes:

Da's koffie, chocolade en whisky maar dan in een biertje lol :tearsofjoy:

Ik heb zowaar geen zin in een joint dat wordt een wietloze dag lol.

Bas

Wijs gebruiker
Drugsalarm!!!!! Ik heb best wel zin in een bommetje van 500 Mg kwaliteitspep maar ivm de warmte en mijn wekelijkse weekendbezoek bij mijn vriend stel ik de pep even uit tot maandag. Tot maandag heb ik dus ook de tijd om tegen mezelf te zeggen dat 500 Mg te veel is ook al is het in het begin best lekker.
AAAAH, ik hoor het woord pep en zie dan 500 mg staan, dat klinkt echt als muziek in m'n oren. :redheart::redheart:

Fenrir

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Tripreporter
Dát was een interessante dag ... nu aan het bijkomen en zo hopelijk slapen.
Alcohol, 2C-B, speed, ketamine en wiet gaan verrassend goed samen :upsidedown:

L

Lid 137079

Gast
Van zeker weten dat je echt niks ging doen dit weekend.. naar in bed met 2 gram sos en paar goeie punten keta op. Top!

Coffeecup

Belezen gebruiker
Diazepam, 5 Mg, halfje van 10 dus. Ook rot om vanaf te raken. Volgende week breek ik hem in kwartjes. Dan ochtend 2,5 en avond idem. Week daarop een paar dagen lang mijn laatste kwartje. Hoop dat ik het zo een beetje goed doe. Slik het helaas weer sinds eind Mei

MDMAZIING

Badass junkie
Diazepam, 5 Mg, halfje van 10 dus. Ook rot om vanaf te raken. Volgende week breek ik hem in kwartjes. Dan ochtend 2,5 en avond idem. Week daarop een paar dagen lang mijn laatste kwartje. Hoop dat ik het zo een beetje goed doe. Slik het helaas weer sinds eind Mei
Wat doet diazepam dan met je waardoor het zo verslavend is?

Coffeecup

Belezen gebruiker
Het werkte bij mij zo geweldig, geen g ontwenning, ik kon werken, slapen, blijven functioneren dus. Jaren terug wel elke dag ambulant een wijkverpleging over de vloer tijdens het afbouwen. Zat toen op 50-60 Mg. Nu de ontwenning alleen gedaan maar had lang niet zon hoge dosis nodig. Ik wordt onrustig als ik het niet neem, het gevoel dat ‘er iets ergs’ staat te gebeuren onderandere. En de internet verhalen. Zovaak gezocht naar tips, maar kom spookverhalen tegen. Misschien moet ik dat maar eens laten. De meesten hebben het over hoge dosissen en jaren lang gebruik. Maar toch het knaagt behoorlijk waardoor ik me best druk kan maken. De verleiding meer te nemen is er niet, dosis is lang stabiel op 5 Mg in de morgen

Laatst bewerkt:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
AE9736FE-799D-4859-A5E2-875966B3B1FD.jpeg
Deze is ook lekker, heb m voor het eerst. Ik vind de Radler Limoen-Munt van Amstel net wat frisser en lekkerder. Die blijft toch mijn favo.
Zijn er hier nog meer Radler drinkers?

Laatst bewerkt:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Nu oxycodon omdat ik nog ff moet wachten tot fentanyl gaat werken.

Maandag LSD uittesten van nieuwe bron. 180ug wordt beweerd zal wel weer 100mics zijn maar blij weer verse te hebben :hearteyes:
Of ik wacht tot de meet :wink:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Haa, das leuk! Spontaan aan de xtc zo!
Komt goed uit dat ik aankomende week vrij heb. (Had het anders ook niet gedaan hoor.) Dinges neemt ook speed mee maar heb totaal geen zin om verplicht een nacht door te moeten halen. Hoop dat mijn bodem van 1 cheesebuger, 6 kipnuggets, friet en Mac Flurry goed is.

Raver

Badass junkie
GHB, en m'n dagelijkse diazepam nu 13mg sinds dinsdag.

En elke avond nu voor het slapen 'n kwart lorazepam 2.5mg tablet.

Eigenlijk zou ik niet moeten roken tijdens het afbouwen maar pfff dat blijft moeilijk :rolleyes:

Amfitamientje Power

Wijs gebruiker
Oh ik heb zojuist 100 Mg speed ingeslikt. Weer lekker verder werken aan het speciale computertje die in de cnc lasersnijmachine komt. Vrijdag heb ik een kaal 17 inch 1024x600 scherm uit China ontvangen voor maar 34 euro. Nu eens zien of ik HDMI signalen kan omzetten naar TTL signalen voor het schermpje. Dat gaat zeker wel lukken.

Fijne nacht.

Skaf-Giraffe

Experimenterende gebruiker
Oh ik heb zojuist 100 Mg speed ingeslikt. Weer lekker verder werken aan het speciale computertje die in de cnc lasersnijmachine komt. Vrijdag heb ik een kaal 17 inch 1024x600 scherm uit China ontvangen voor maar 34 euro. Nu eens zien of ik HDMI signalen kan omzetten naar TTL signalen voor het schermpje. Dat gaat zeker wel lukken.

Fijne nacht.
Een productieve snuiver..!
+2

Amfitamientje Power

Wijs gebruiker
Een productieve snuiver..!
+2

Het werkt al. De hele besturing werkt nu. Het bestaat uit een 200 watt 12 volt voeding, een 15 watt 5 volt voeding. Een raspberry pi3 en een arduino uno met 2 stappenmotordrivers en stappenmotors plus een fancy hd schermpje.

Stop een USB stick met een 2D CAD tekening in het systeem druk op start en de stappenmotoren volgen de tekening. Nu nog een aluminium frame met lineaire geleiding maken en dan mijn 40 watt CO2 laser installeren.

Ik denk nog een maandje of 3 voordat het af is en dan ga ik tussendoor ook nog op vakantie.

PS. Ik slik de speed liever.

Skaf-Giraffe

Experimenterende gebruiker
Het werkt al. De hele besturing werkt nu. Het bestaat uit een 200 watt 12 volt voeding, een 15 watt 5 volt voeding. Een raspberry pi3 en een arduino uno met 2 stappenmotordrivers en stappenmotors plus een fancy hd schermpje.

Stop een USB stick met een 2D CAD tekening in het systeem druk op start en de stappenmotoren volgen de tekening. Nu nog een aluminium frame met lineaire geleiding maken en dan mijn 40 watt CO2 laser installeren.

Ik denk nog een maandje of 3 voordat het af is en dan ga ik tussendoor ook nog op vakantie.

PS. Ik slik de speed liever.
Heerlijk om te lezen.

Wat voor doseringen gebruik jij in je bommetjes?

Bovenaan