Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Raver

Badass junkie
Speciale combi :wink: Ik zou kruipen als een dronken rups denk ik. Al is de Diazepam ook wel soort friend with benefits vr me.

M'n GABA receptoren zijn wel aan wat gewend onderhand. Voor mij is t ontspannend, misschien een beetje slaapverwekkend maar met goed gezelschap valt t mee. :) Lekker is t zeker..

OT:

Diazepam. Nog 2 dagen op 10mg dan naar 8mg. Nu in overleg met mijn arts.

Lemonade

Experimenterende gebruiker
Oxazepam, diazepam en een temazepam.
200 mg quetiapine en alsnog klaarwakker.
(heb geen uppers op...)
Bah wat haat ik die slapeloosheid.:confounded:

T

ToetjesMonster

Gast
Eigenlijk alleen nog maar wiet op het moment en dat bevalt me uitstekend!

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@Sofia87

Enorm ja, vooral fan van triples en quadruples. Ik vind eigenlijk alles wel lekker behalve de gazeuse biertjes met van die fruitsmaakjes, die vind ik maar niks.

Heb ook nog een Muiffel triple voor hierna.

Jullie Belgen hebben nou echt verstand van bier brouwen, Belgisch bier behoort wat mij betreft tot de beste ter wereld. Qua pils vind ik ook Duits bier lekker. Pils in Nederland valt een beetje tegen vind ik, Heiniken voorop, das net water.
Een nieuwe liefde is Russian Stout, maar die zie je niet zo veel, ik moet weer eens naar Belgie, net over de grens heb je bij ik dacht Poppel de bierschuur, met een keuze uit bijna 1000 verschillende bieren.

Sofia87

Gast
@Sofia87

Enorm ja, vooral fan van triples en quadruples. Ik vind eigenlijk alles wel lekker behalve de gazeuse biertjes met van die fruitsmaakjes, die vind ik maar niks.

Heb ook nog een Muiffel triple voor hierna.

Jullie Belgen hebben nou echt verstand van bier brouwen, Belgisch bier behoort wat mij betreft tot de beste ter wereld. Qua pils vind ik ook Duits bier lekker. Pils in Nederland valt een beetje tegen vind ik, Heiniken voorop, das net water.
Een nieuwe liefde is Russian Stout, maar die zie je niet zo veel, ik moet weer eens naar Belgie, net over de grens heb je bij ik dacht Poppel de bierschuur, met een keuze uit bijna 1000 verschillende bieren.
Dat klinkt als een echte bierliefhebber . Enjoy!

Heineken tja, what can I say ... Jaren geleden wou m’n vriend (een Nederlander) een goeie 1e indruk maken op m’n ouders. Hij deed hen een bak Heineken cadeau. De toon was meteen gezet :grin:. Sinds hij in België woont gebruikt hij gelukkig meer z’n verstand :wink:.

Laatst bewerkt:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Avondje gamen is altijd fun. Helaas wel paar keer het onderspit moeten delven tegen die mannen :).

Shit, ik verwachtte spannendere verhalen. :tearsofjoy:

Fan van de Belgische biertjes :)?

Niet dat je de vraag aan mij stelde, maar JA. Belgische biertjes, om nom nom. Ik ga die zo hard missen (althans, het enorme aanbod en alle lekker ouderwetse typische bruine Belgische café's) als ik weer terug naar Nederland ga.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Wat een magische kennismaking met LSD! Wat een energie, wat een intensiteit van beleving ... Hele nacht euforisch ronddartelend op wolkjes. Zonder tijdsbesef into the moment.

Deze ervaring overstijgt mijn verwachtingen big time :grin:.

Welkom in de LSD wereld :wink:
Valt me op dat echt bijna alle eerste ervaringen hiermee erg goed zijn. En de volgende ook vast als je weer niet teveel (voor jou doen) gaat gebruiken.

Was het effect sterk genoeg? Anders kan je daar volgende keer naar kijken. Maar lijkt me een prima starters dosering. :hearteyes:

OT
Bier wiet met oxycodon en een diazepam nog even slapen.

Sofia87

Gast
Ja, heel intens effect! Alles krijgt een extra dimensie, meer diepgang. Mooier, vredig, complexloos.

Ook de energy boost heeft me enorm gecharmeerd. Ik begrijp nu ook waarom sommigen LSD als partydrug zien.

Wat een magische kennismaking met LSD! Wat een energie, wat een intensiteit van beleving ... Hele nacht euforisch ronddartelend op wolkjes. Zonder tijdsbesef into the moment.

Deze ervaring overstijgt mijn verwachtingen big time :grin:.

Aha aha... Beeldend. Veel plezier gewenst.

Zjezus. How's life?

Bovenaan