Thanks, maar geef weinig om dat soort dingen eigenlijk.@acht.zes , de titel zou nu overgedragen moeten worden aan @Psychedelibee . Hij heeft mij ingehaald! Gefeliciteerd “De leukste thuis”!
Dat waardeer ik dat je dat zegt! Dat mijn bijdrage op het forum wordt gewaardeerd doet me zeker goed, maar daar hoeft van mij niet perse een titel aan vast te hangen. Ik heb niks tegen titels hoor, maar enkel weten dat mijn bijdrage gewaardeerd word is voldoende voor mij.Goh psychedelibee, is toch best leuk zo een titel? En je verdiend het, aangezien ik veel van jou posts waardeer !
Ik ben nog steeds onder invloed van de 220 Mg speed die ik gisteren rond 21:00 heb gesnoven. Tot 4:00 uur heb ik geprogrammeerd. Van 4:00 tot 9:00 heb ik in bed gelegen/licht geslapen. Om 9:00 uur gedoucht en ontbeten. Daarna voorjaarsschoonmaak gehouden en net weer babi pangang gegeten. Nog helemaal geen kater. Die komt morgen vast wel. Straks weer lekker douchen en voor 11:59 naar bed.
Ik ben nog steeds onder invloed van de 220 Mg speed die ik gisteren rond 21:00 heb gesnoven. Tot 4:00 uur heb ik geprogrammeerd. Van 4:00 tot 9:00 heb ik in bed gelegen/licht geslapen. Om 9:00 uur gedoucht en ontbeten. Daarna voorjaarsschoonmaak gehouden en net weer babi pangang gegeten. Nog helemaal geen kater. Die komt morgen vast wel. Straks weer lekker douchen en voor 11:59 naar bed.
Kater gaat denk ik wel meevallen als je geslapen, gegeten en gedronken hebt. Als je naast slaap & voeding ook nog wat lichamelijke beweging hebt gepakt zul je morgen waarschijnlijk gewoon goed te pas zijn.
Een joint.
Ik werd potjandikkie een half uur geleden wakker en kon niet meer slapen!
1 chocolade paashaas - z’n poten.
Zijt ge jaloers op mijn Chocolade LP?Lekkerder dan Coke toch?
Ik moet zeggen dat sinds ik ervaring met andere opiaten heb, ik Tramadol weinig reactieve waarde vind hebben. Maar toen ik nog geen ervaring met andere opiaten had vond ik Tramadol recreatief wel de moeite. Ikzelf deed altijd wel 200 of 250mg voor een reactieve dosis. O-DSMT is sowieso nog meer recreatief in ieder geval.Bijna vier uur geleden 100 mg tramadol genomen. Helaas was er niet meer, want ik denk achteraf dat 150 - 175 mg beter was geweest. Volgens mij is de metabolisatie naar O-desmethyltramadol aardig op gang gekomen wat het een stuk recreatiever maakt. Als je even geduld hebt, is tramadol best een aardig stofje met een langdurend plateau wat ik prefereer boven een korte rush. Als de vendor weer back in business is, denk ik dat ik een gram O-desmethyltramadol bestel.
Speciale combiDiazepam, pregabaline, oxazepam en wiet.
Klinkt interessant. Sta telkens stom van de grote variatie aan 'verwerkingsvermogen' van verschillende lichamen en geesten. Bijzonder intrigerend vind ik dat. Stevig onderschat spul ook. Je moet maar effe ophouden met de dagelijkse sloten koffie en je weet weer waarom... Af en toe je hartslag tellen...als je zo snel nog kanBen bezig 250 Mg caffeine-pep naar binnen aan het snuiven (37%). Ik zie wel hoe ver ik kom.
Ben bezig 250 Mg caffeine-pep naar binnen aan het snuiven (37%). Ik zie wel hoe ver ik kom.
Klinkt interessant. Sta telkens stom van de grote variatie aan 'verwerkingsvermogen' van verschillende lichamen en geesten. Bijzonder intrigerend vind ik dat. Stevig onderschat spul ook. Je moet maar effe ophouden met de dagelijkse sloten koffie en je weet weer waarom... Af en toe je hartslag tellen...als je zo snel nog kan![]()

Bijna vier uur geleden 100 mg tramadol genomen. Helaas was er niet meer, want ik denk achteraf dat 150 - 175 mg beter was geweest. Volgens mij is de metabolisatie naar O-desmethyltramadol aardig op gang gekomen wat het een stuk recreatiever maakt. Als je even geduld hebt, is tramadol best een aardig stofje met een langdurend plateau wat ik prefereer boven een korte rush. Als de vendor weer back in business is, denk ik dat ik een gram O-desmethyltramadol bestel.