Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Het is 9 uur s'ochtends hier, net wakker van een mega feest gister , nu koffie met een mix joint. Nog een thermoskan koffie maken voor een super tour van een paar dagen :hearteyes:
Zal vanavond als een blok slapen :wink:

autysd

Bewuste gebruiker
Tijdloos zei:
Het is 9 uur s'ochtends hier, net wakker van een mega feest gister , nu koffie met een mix joint. Nog een thermoskan koffie maken voor een super tour van een paar dagen :hearteyes:
Zal vanavond als een blok slapen :wink:
dat klinkt als een geslaagde vakantie;
veel pret nog :stoned: :beer: :grin: :rockband: :rock:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Thanks! Ja dit is voor herhaling vatbaar damn. En net te horen gekregen dat we Mescaline hebben als optie maar daar zie ik mezelf niet op 'survivalen' , misschien later in de week op een mooie dag op het strand :sunglasses:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
autysd zei:
bromazepam met een groente+fruitsap samen
Vind dat spul erg tegenvallen , mja ieder zijn eigen smaak.

OT
Koffie zometeen naar een waterpark! Even lekker adrenaline en zon met genot. Slaap lekker daar. Het is hier 9.40 :wink:

autysd

Bewuste gebruiker
Tijdloos zei:
autysd zei:

OT
Koffie zometeen naar een waterpark! Even lekker adrenaline en zon met genot. Slaap lekker daar. Het is hier 9.40 :wink:

er werd me gezegd dat het de opvolger is van lorazepam, maar het werkt korter en minder hevig
-gelukkig mag ik die pil veranderen, wss terug naar lora :stoned:

veel plezier! :wave:

Yaizer

Bewuste gebruiker
Tijdloos zei:
autysd zei:

OT

Vond zelf bromazepam ook wel oké. Niet mijn favorite maar zeker niet de slechtste.

autysd

Bewuste gebruiker
eerst 2 valiums 10mg ieder
dan, uren later knal ik er een flurazepam 60mg in, dat is maanden geleden :stoned:

autysd

Bewuste gebruiker
mijn nieuwe dagelijkse cocktail :grin:
40% vodka+ 30% '43'(een spaanse 43-kruiden likeur, mierzoet)+30% multifruit sap
heerlijk, die houd ik erin

autysd

Bewuste gebruiker
mijn nieuwe dagelijkse cocktail :grin:
40% vodka+ 20% '43'(een spaanse 43-kruiden likeur, mierzoet)+40% multifruit sap
heerlijk, die houd ik erin

ik heb 10% minder 43-likeur gedaan per glas, het is gewoon te zoet

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
ALD-52. Halve zegel dit keer, nu net ingenomen. Niet zo'n zin om full-on te trippen, maar het begon nu na maanden toch weer te kriebelen. Heeft het mooie weer vast mee te maken. :grin:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Mindless zei:
ALD-52. Halve zegel dit keer, nu net ingenomen. Niet zo'n zin om full-on te trippen, maar het begon nu na maanden toch weer te kriebelen. Heeft het mooie weer vast mee te maken. :grin:
Enjoy! Perfecte dag ervoor in ieder geval.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
O man... Voor mij is de lente begonnen hoor! :grin: onvoorstelbaar mooie dag gehad... Net wat je zegt: perfect.

Report gaat zeker volgen!

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Mindless zei:
O man... Voor mij is de lente begonnen hoor! :grin: onvoorstelbaar mooie dag gehad... Net wat je zegt: perfect.

Report gaat zeker volgen!

Ben benieuwd! En is het eindelijk zover en beter weer in de Benelux?

Over paar weken weer terug misschien..

OT

Een paar trekjes van de joint en dan zo opstaan. Word weer 35+ graden hier :sunglasses:
Naar het strand.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
De laatste paar dagen is het prachtig weer hier.

35+ poee... te warm voor mij :cry:

Veel plezier daar. :grin:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Mindless zei:
De laatste paar dagen is het prachtig weer hier.

35+ poee... te warm voor mij :cry:

Veel plezier daar. :grin:

Komt goed, morgen weer naar wetnwild aquapark eerst even uitrusten.

OT
Glaasje whiskey met wiet en Slaapvitamines. Slapen met airconditioning gelukkig zo. Het is alweer 22.00 nog steeds 28 graden, ben dodelijk moe van de hitte.. :rolleyes:

Oxcyman

Newbie
Dus wat voorn drugs heb jij nu in je systeem zitten?

Topiquestarter begint: koffie met een scheutje whiskey :confused:mile:

Ah best wel interessant, en ik wil er graag iets over zeggen.
Op dit moment zal het zijn: Nog een restantje van Oxcycontin, van twee dagen geleden, want ik ben daarmee gestopt in overleg met een verslavings arts werkende bij Novadic Kentron.
Het ging danig de foute kant uit kan ik wel zeggen...
Van de huisarts kreeg ik dit middel van de duivel voorgeschreven, tot 4 x 15 mg toe.
Dit ivm giga rugpijn en pijn in mijn schouder, alwaar een gehele prothese schouder is geplaatst.
Dit is een van de pijnlijkste ervaringen ooit kan ik wel zeggen overigens. Alleen hiervoor is een waarschuwing zonder meer op zijn plaats! Doe dit alleen als het écht niet meer anders kan!!
En ja, dat oxcycontin liep uit de hand. Ik zat af en toe op geen 60, maar 120 mg per dag, tenminste als ik extra kon scoren.
En ja, dat voelt lekker. Erg lekker zelfs.
Totdat het moment komt, dat je inziet, dat er iets moet gaan gebeuren, wil je niet verder af gaan glijden...
Ik heb geprobeerd ermee te stoppen, en dit is onbeschrijflijk wat je dan overkomt. Ik heb het twee dagen volgehouden om niets meer te nemen, maar uiteindelijk werd ik zó ziek, dat ik er weer mee begon.
De huisarts gaf het advies om ermee naar de verslavingszorg te stappen, want deze artsen weten waarom en waarover het gaat, de huisarts heeft voor een goede begeleiding geen tijd, en ook te weinig kennis.
En daar zit je dan, in dat gebouw van Novadic. Zo ziek als een beer. of tijger. of leeuw. Kies er zelf maar eentje uit...
De info over die oxcy was nou niet bepaald positief te noemen.
Vanuit de VS komen er hele nare berichten over dit middel over de plas, zo kan je een acute ademstilstand krijgen, al helemaal bij het tegelijkertijd drinken van alcohol. Effecten zijn volkomen onvoorspelbaar, en zeer gevaarlijk.
Voorts is het in de VS bijna net zo populair als de koning onder de drugs, te weten Heroine naar het schijnt en daarmee word je ook al niet erg blij...
En nu?
Nu word ik overgezet op 15 mg Methadon. Die kennen we denk ik allemaal wel, al is dat maar van naam en van dat bekende busje wat zoooo komt..!
Anyway, nu na twee dagen voel ik me geen 100% maar 1000% beter.
Geen ellendige ontwennings verschijnselen, 1 x innemen ipv 4 x per dag, zodat je er niet meer de hele dag mee bezig bent.
Het plan is nu om in 5 maanden van ook dit opiaat af te zijn. Als dat tenminste lukken gaat, want dit weten we nog niet op dit moment...afwachten dus!
Nu in mijn lijf: Nicotine van 4 sigaren per dag, flink wat cafeïne van een sloot aan koffie, en Methadon dus.
Mijn plan is dus om het gebruiken van opiaten te beeindigen.
Als dat tenminste lukt want ja, die verrekte pijn....!
Let dus op met die Oxcycodone Hydrochloriden.
Makkelijk teveel, heel moeilijk er vanaf.

Bal0n

Badass junkie
Still going strong na 11 jaar inderdaad, mooi topic heb je toen opgezet.

Volgens mij heb ik toentertijd het idee gekopieerd uit het Coffeeshop topic op het Uitgaan & Vrije Tijd forum van Fok.nl. Leuk om te zien dat DF een stuk volwassener is geworden, maar er hier en daar nog wat relikwieën lopen (en posten). :)

Bovenaan