Amateurtje
Wijs gebruiker
Coke. En ik beklaag het mij, was helemaal niet van plan om het te gebruiken 
Amateurtje zei:Coke. En ik beklaag het mij, was helemaal niet van plan om het te gebruiken![]()

En het is je favo drug?Amateurtje zei:Coke. En ik beklaag het mij, was helemaal niet van plan om het te gebruiken![]()
Lijkt me een fijne combi, vind die 2 persoonlijk wel de 'lekkerste' benzo's die ik geprobeerd heb. Geniet ervanFool zei:Al sinds een paar uurtjes: 4mg flubromazepam en 2mg nifoxipam. Heerlijk genieten nu ik mijn tentamen gehad heb.
.ooscaar zei:1 mg (microdosis) 2C-P, ben benieuwd![]()
Het bevalt goed! Ik moet zeggen dat ik na iets meer dan een uur al iets kon merken, maar het duurde wel echt 2,5 uur ongeveer totdat het effect vol was. In vergelijking met de microdosis 2C-B zoals ik dit eerder had geprobeerd, vind ik de voordelen wel vergelijkbaar, maar omdat het effect nu wat constanter, veel langer en gek genoeg ook wat helderder is, vind ik dit wel beter. Ik merk vooral dat ik scherper en creatiever ben en meer kan genieten van kleine dingen, zoals muziek, of gewoon de natuur vanuit de trein net.bobsacamano zei:Ben benieuwd wat je er van voelt. Ik heb vandaag ook weer een MD dag
ooscaar zei:1 mg (microdosis) 2C-P, ben benieuwd![]()
JackHerrer zei:
Psychedelibee zei:Eindelijk een keer een goede dosis GHB, toch best lekker spul moet ik zeggen.

Heel bijzonder is G niet hoor, zit qua effect een beetje tussen alcohol en benzo's in. Voelt wat schoner dan alcohol en wat euforischer dan benzo's. Best lekker spul dus, maar zeker niet een bijzondere ervaring.JackHerrer zei:Psychedelibee zei:Eindelijk een keer een goede dosis GHB, toch best lekker spul moet ik zeggen.
Nog nooit gebruikt. Wil het ook een keer gebruiken maar lijkt me eigenlijk niet zoveel aan. Wat is er zo lekker aan?
Zit nu aan het bier![]()
Over halfuurtje joint roken![]()
, ga zo ook een jointje draaien denk ik.Psychedelibee zei:Heel bijzonder is G niet hoor, zit qua effect een beetje tussen alcohol en benzo's in. Voelt wat schoner dan alcohol en wat euforischer dan benzo's. Best lekker spul dus, maar zeker niet een bijzondere ervaring.JackHerrer zei:Psychedelibee zei:Eindelijk een keer een goede dosis GHB, toch best lekker spul moet ik zeggen.
Nog nooit gebruikt. Wil het ook een keer gebruiken maar lijkt me eigenlijk niet zoveel aan. Wat is er zo lekker aan?
Zit nu aan het bier![]()
Over halfuurtje joint roken![]()
Geniet van je biertjes en jointje![]()
, ga zo ook een jointje draaien denk ik.
mikoz zei:En het is je favo drug?Amateurtje zei:Coke. En ik beklaag het mij, was helemaal niet van plan om het te gebruiken![]()

Hoop dat dit een grapje is?snelgemsurfd zei:Speed,mdma-pilletje van 240 mg paar stevige puntjes keta en liters sterke drank, vol wiskey
mikoz zei:Hoop dat dit een grapje is?snelgemsurfd zei:Speed,mdma-pilletje van 240 mg paar stevige puntjes keta en liters sterke drank, vol wiskey