Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Amateurtje zei:
Coke. En ik beklaag het mij, was helemaal niet van plan om het te gebruiken :(

Beklaag het mij ook altijd als ik cok3 gebruik je bent niet alleen. Gebruik het gewoon niet meer :wink:.

OT: 1x 40mg pantoprazole, 2 x 500mg paracetamol, 1 soeplepel thymoserpentine, 1 tablet Sinutab :rolleyes:

Fool

Badass junkie
Al sinds een paar uurtjes: 4mg flubromazepam en 2mg nifoxipam. Heerlijk genieten nu ik mijn tentamen gehad heb. :)

Beetje muziek uitzoeken, beetje vakantieplannen uitzoeken alvast, fijn avondje. :grin:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Fool zei:
Al sinds een paar uurtjes: 4mg flubromazepam en 2mg nifoxipam. Heerlijk genieten nu ik mijn tentamen gehad heb.
Lijkt me een fijne combi, vind die 2 persoonlijk wel de 'lekkerste' benzo's die ik geprobeerd heb. Geniet ervan :wave:.

ooscaar

Wijs gebruiker
bobsacamano zei:
Ben benieuwd wat je er van voelt. Ik heb vandaag ook weer een MD dag :)

ooscaar zei:
1 mg (microdosis) 2C-P, ben benieuwd :)
Het bevalt goed! Ik moet zeggen dat ik na iets meer dan een uur al iets kon merken, maar het duurde wel echt 2,5 uur ongeveer totdat het effect vol was. In vergelijking met de microdosis 2C-B zoals ik dit eerder had geprobeerd, vind ik de voordelen wel vergelijkbaar, maar omdat het effect nu wat constanter, veel langer en gek genoeg ook wat helderder is, vind ik dit wel beter. Ik merk vooral dat ik scherper en creatiever ben en meer kan genieten van kleine dingen, zoals muziek, of gewoon de natuur vanuit de trein net.

Ik denk dat ik een microdosis vooral recreatief een beetje kan waarderen. Met studeren heb je er wel wat aan, met werken kan het vast ook een beetje helpen. Ik denk alleen niet dat ik dit vaker zal gaan doen. Je bent ietsjes scherper, ik kan goed studeren en werken nu, maar daar heb ik eigenlijk geen microdosis psychedelica voor nodig. Zelfde conclusie als bij 2C-B (en trouwens ook ritalin, alleen daar word je niet creatief van) dus: je merkt wat van de microdosis, het werkt, je wordt ietsjes creatiever, maar als je geen last hebt van concentratieproblemen vind ik het een beetje nutteloos, en voor recreatieve doeleinden kun je meer nemen.

JackHerrer

Bewuste gebruiker
Psychedelibee zei:
Eindelijk een keer een goede dosis GHB, toch best lekker spul moet ik zeggen.

Nog nooit gebruikt. Wil het ook een keer gebruiken maar lijkt me eigenlijk niet zoveel aan. Wat is er zo lekker aan?

@tekzor jaaa dat is lekker inderdaad. Lijkt me heerlijk in de natuur werken.

Zit nu aan het bier :beer:
Over halfuurtje joint roken :stoned:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
JackHerrer zei:
Psychedelibee zei:

Nog nooit gebruikt. Wil het ook een keer gebruiken maar lijkt me eigenlijk niet zoveel aan. Wat is er zo lekker aan?

Heel bijzonder is G niet hoor, zit qua effect een beetje tussen alcohol en benzo's in. Voelt wat schoner dan alcohol en wat euforischer dan benzo's. Best lekker spul dus, maar zeker niet een bijzondere ervaring.

Geniet van je biertjes en jointje :beer: :stoned:, ga zo ook een jointje draaien denk ik.

JackHerrer

Bewuste gebruiker
Psychedelibee zei:
JackHerrer zei:
Psychedelibee zei:

Heel bijzonder is G niet hoor, zit qua effect een beetje tussen alcohol en benzo's in. Voelt wat schoner dan alcohol en wat euforischer dan benzo's. Best lekker spul dus, maar zeker niet een bijzondere ervaring.

Geniet van je biertjes en jointje :beer: :stoned:, ga zo ook een jointje draaien denk ik.

Aha, ik wik G gewoon een keer proberen om het geprobeerd te hebben. Lijkt me eigenlijk niks voor mij. Vindt het eerlijk gezegt gewoon troep. Maarja ik kan niet goed oordelen zonder het gebruikt te hebben.

En heb zeker genoten van mijn bier en wiet :grin:

Amateurtje

Wijs gebruiker
mikoz zei:
Amateurtje zei:
Coke. En ik beklaag het mij, was helemaal niet van plan om het te gebruiken :(
En het is je favo drug?

Ik heb me misschien verkeerd uitgedrukt...eniwee zal het verhaal even schetsen.95%van mijn vrienden gebruiken drugs en als ze iets willen komen ze meestal naar mij. Ik sta altijd klaar om vrienden te helpen, dus heb ik die bewuste dag gezorgd dat mijn vrienden de drugs hadden die ze nodig hadden. Tegen mijn principes in heb ik mijzelf ook een bulk gekocht. Was helemaal niet van plan om die bewuste dagen te gebruiken omdat ik een druk en belangrijke schema had. Toch heb ik mij laten verleiden en ik beklaagde het mij ten eerste omdat ik mij niet aan de afspraak gehouden heb,ten tweede dat ik de dag erna helemaal niet fris was terwijl ik mijn volledige concetratie nodig had en ten derde omdat er weer veel geld is opegdaan.

Het is misschien moeilijk te begrijpen en misschien zit er wel iemand in hetzelfde schuitje als ik..ik kan het me permiteren heb genoeg geld om goed te leven maar toch heb ik een soort schaamte (altijd erna) dat ik veel geld heb verspeeld voor iets dat eigenlijk niet nodig is,snap je? Ik weet dat het misschien ingewikkeld lijkt..maar misschien zit er wel iemand in hetzelfde schuitje als ik, zoja dan hoor ik het graag...Heeft er iemand ook ontzettend veel spijt dat er zoveel geld weg is voor drugs terwijl je je het kan permiterren? :confused:

ot:coke omdat de belge sebiet spele en omdat ik niets belangrijks te doen heb

snelgemsurfd

Bewuste gebruiker
mikoz zei:
snelgemsurfd zei:
Speed,mdma-pilletje van 240 mg paar stevige puntjes keta en liters sterke drank, vol wiskey
Hoop dat dit een grapje is?

Nee, maar heb wel serieus paar kloppen gehad,
En ik raad IEDEREEN dan ook af om geen voorbeeld aan te nemen.
Door m'n jarenlang druggebruik heb ik een serieuze tolerantie opgebouwd voor verschillende soorten drugs, en daarbij komt nog bij dat ik me volledig kan focussen hoe dat ik me wil voelen bij het gebruik van drugs.
Best wel handig zo''n regelaar.

Bovenaan