Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
by the way: wat is jouw favoriete drug?

LSD as ik moet kiezen, of mescaline :wink:

Was inderdaad een typisch opiaat, daarom zal ik het niet meer doen. Sluipt er te makkelijk in zo'n verslaving, waar ik absoluut niet op zit te wachtten.

OT
Bier, met een grote joint :smoke:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Space_Girl zei:
hahaha ja vondt ik ook al sta er verstelt van :grin:

Leuke kwaliteit, je zal vast goed slapen wanneer je dat kan/deed. Of vanzelf 'instorten' en even lekker uitslapen.. Slaap heerlijk alvast! En geniet ervan.

Wel een leuke ervaring rijker hopelijk?

OT:
Nog steeds bier en wiet..

walnootje

Belezen gebruiker
Net terug van Hardbass! Het was zoooooooo mooi :hearteyes: , op het moment heb ik over de hele nacht/ochtend 1,5 pil en een halve gram speed door heen zitten en nu een blowtje toe :wink:

I'm out! :wave:

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Donderdag had ik geblowd. Da's in mijn geval een wonder, ghehe. En vanavond wijntjes jeuj

harry123

Bewuste gebruiker
Vanavond bier, apfelkorn en jagermeister, vanavond weer eens van ouds sneuvelen. Waarschujnlijk nog een beetje pep of sos aan het einde om nog even nuchter te worden. Of heel misschien mijn nieuwe gele nintendos keertje zelf uitproberen, hopelijk net zo goed als de witte!

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
ZERO- zei:
Nou jezus ben er ziek van geworden inclusief koorts, dus voorlopig ff niks :')
Alom verstandig, had je wat meer genomen dan normaal, of een griep die op de loer ligt?
Beterschap!

OT:
Nog wat koffie met een jointje erbij.

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Wiet en methadon....................

En op de dag dat ik helemaal geen coldturkey heb stop ik!!!

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
25tolife zei:
ZERO- zei:
Nou jezus ben er ziek van geworden inclusief koorts, dus voorlopig ff niks :')
Alom verstandig, had je wat meer genomen dan normaal, of een griep die op de loer ligt?
Beterschap!
Dankjeee! Ik was twee weken geleden ook al ziek geweest en toen had ik niet goed uitgeziekt dus ik denk dat 'ie toen niet helemaal verdwenen is :P En toevallig heb ik die avond zelfs minder genomen dan normaal haha. Maar ik slaap altijd weer 3 nachten niet of zo dus ja dat hakt er dan ook wel in.

Maar NU ben ik weer beter en de vraag is ga ik drankjes drinken vanavond ja of nee.. verstand vs. plezier.

Chica42

Belezen gebruiker
Pep, pammetjes en een dropshot (die laatste is niet te hachelen) eindelijk weer top pep, van één bommetje al 24 mijn bed niet gezien en net weer eentje genomen dus het zal wel maandag worden.... :wink:

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Grapje beetje drank beetje wiet. En de hele nacht lekker staan dansen woehoeheoehoeoehoe.

^ thee met MELK... iehh!

walnootje

Belezen gebruiker
Gisteravond op een feestje aan de speed, alles bij elkaar opgeteld met vandaag zo'n 4 lijntjes en straks nog een blowtje voor het slapengaan :wink:

Smoken

Bewuste gebruiker
Valdispert (Valeriaan)
En hopelijk beetje lekker slapen voor weer die wekker morgen om half 7 en het uitgaan morgen avond.
Trusten.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Plan was vanavond alcohol en morgen voor de eerste keer speed maar die feestjes gaan niet meer door want ziek +antibiotica. janken.

Bovenaan