Beterschap !1000mg paracetamol 🤧
edit:
en vicks damp inademen 🥰 #hardgaan
Dan niet meer vaste stof, niet meer vloeibaar maar erger (damp).Ice cream cake , over de bong.
Was niet echt een nachtmerrie. Maar mijn dromen zijn altijd met zoveel detail.@AntiBenzo1312
Nachtmerries kunnen zeer lang voortduren na een benzodiazepine afbouw. Ik zelf heb geen bijzondere dromen van Citalopram voor m'n idee.
Haha! Mijn gekste droom is dat ik werd doodgeschoten op mijn oprit. Ik herinner mij alles nog. Ik zag een auto hard op de oprit rijden. En ik dacht wtf moet die hier dan. Dus ik snel naar de achterdeur en ik roep hey wat moet je hier!. Dus ik zie een persoon met een capuchon op met een hand achter zen rug lopen toen wist ik al hoe laat het was. Toen riep hij handen omhoog en toen zei ik niet schieten. En toen schoot hij in mijn zij en ik zakte in elkaar ik voelde ook echt de brandende pijn. En ik voelde mijzelf wegzakken en toen zag ik wit licht en ik was wakkerCitalopram geen idee, stoppen met blowen daarentegen, ook in januari toen ik 2/3 weken gestopt was een super realistische droom over vechtende mensen gehad. Was heel gek om mee te maken en ik kan hem nogsteeds in detail navertellen aan mensen.
Stoppen met blowen resulteert bij mij in levenechte zeer gedetailleerde dromen. En dat hield de laatste pauze/stoppoging erg lang aan.Was niet echt een nachtmerrie. Maar mijn dromen zijn altijd met zoveel detail.
Ah oke ja dat wist ik niet. Ben zelf niet van plan om te stoppen maar ik wil alleen in de weekenden blowen. Ook omdat ik straks bezig ga met mijn eind examens. En dat is heel belangrijk voor mijn toekomst. Misschien wel de meest belangrijke jaar van mijn leven.Stoppen met blowen resulteert bij mij in levenechte zeer gedetailleerde dromen. En dat hield de laatste pauze/stoppoging erg lang aan.
OT: 20 mg melatonine sublinguaal en oraal
Ja, dat zou iedereen wel willen. 😉Ah oke ja dat wist ik niet. Ben zelf niet van plan om te stoppen maar ik wil alleen in de weekenden blowen.
Mij lukt het💪🏼😇Ja, dat zou iedereen wel willen. 😉
Nee, ik wil alleen 3 weken in de zomer blowen en 5 weekeindes per jaar erbij. Lijkt me top, maar ik vertrouw mezelf niet in dat opzichte.Ja, dat zou iedereen wel willen. 😉
Harddrugs heb ik dus helemaal geen behoefte aan. Terwijl ik zovaak harddrugs heb gebruikt. Misschien ook omdat ik me altijd zo vies voelde erna.Nee, ik wil alleen 3 weken in de zomer blowen en 5 weekeindes per jaar erbij. Lijkt me top, maar ik vertrouw mezelf niet in dat opzichte.
Ik heb nog wel de hoop, dat ik een paar keer per jaar mezelf kan verdoven.., maar ik kan beter voor middelen kiezen waar ik nooit verslaafd aan ben geweest. Een keertje magic mushrooms, volgend jaar nog een keer LSD, ooit eens een pilletje XTC en voor de rest genieten van een helder leventje komende jaren.
Koffie m/ melkKoffie m/ melk
Koffie m/ melk
Lijntjes zijn kort met de arts. Kan haar bellen als t niet gaat.
Volgens arts is het mogelijk deze stap te zetten. Ik vroeg ook of t wel verstandig was maar het is mogelijk.
En aangezien ik wel wat gewend ben durf ik het wel aan.
2 keer Almotriptan, vreselijke migraine. Gelukkig morgen naar de neuroloog om Botox te bespreken.
Koffie en een proteïne kwark! Aan het werk tot 17:00.
Fijne woensdag 💓
2 keer Almotriptan, vreselijke migraine. Gelukkig morgen naar de neuroloog om Botox te bespreken.
Koffie en een proteïne kwark! Aan het werk tot 17:00.
Fijne woensdag 💓
Sterkte toegewenst!
Ik heb net een migraine aanval van 3 dagen achter de rug, ik weet precies hoe je je voelt!
Zelfs de zolmitriptan hielp niet, het was drie dagen lang afzien....hoe lang duurt een aanval bij jou, @Spyro ?
Dit geldt voor alle ( erge) ziektes . Zonder eigen ervaring hebben mensen vaak geen idee hoe verschrikkelijk kan t zijn, of is het migraine, of zware depressie.Wat ik bij migraine altijd extra kak vind, is dat mensen die het zelf niet hebben/nooit hebben gehad, niet kunnen weten hoe het echt is om door die shit heen te moeten gaan. En sommigen dus echt heel vaak en vooral ook daaaaaaagenlang. (Daar ben ik dan weer niks bij.)
Hun enige referentiekader is ‘hoofdpijn’. En het allerergste moment - bij mijn zijn de aanvallen qua intensiteit van de piek gelukkig veel minder geworden toen ik met de pil ben gestopt, dus gaat nu vooral over ’vroeger’ - zien ze niet.
Want ik woon alleen. Thank God heb ik dit dus bijna nooit meer in deze mate, maar dat ik dan ermee wakker werd, niet wetende hoe ik überhaupt moest ‘bestaan’, laat staan denken, van de pijn van een onzichtbaar vleesmes dat achter m’n rechteroog steekt/bonkt/klopt, en dan in m’n huis die triptanen moest gaan zoeken. Ja, zoeken, want die had ik dan soms dom genoeg ook weer vergeetachtig net ergens anders neergelegd. (Super handig.) En dan moeten kotsen van het bewegen, dus gal kotsen boven de plee - want net wakker dus niks in maag. En dat BUKKEN om te fucking kotsen terwijl er niks te kotsen viel maakte het bonzen van die fucking migraine nog eens fucking honderd keer zo fucking erg.
Op die momenten (kort, want uiteindelijk vond ik de triptanen wel ergens, en kon ik in ieder geval weer gewoon in bed gaan liggen en enigszins in vrede ‘medium’ of ‘light’ level pijn lijden, gelukkig helpen die suma’s mééstal wel redelijk), dacht ik echt soms, voor zover ik dan nog kon denken: they just don’t know. Als ik zeg ‘Ja was kut vanmorgen, had migraine’ dan is het gewicht van die zin in de oren van onwetende mensen zo licht vergeleken met de zwaarheid van die denderend bonkende knallen van de pijn van dat (again, thanks to the Lord korte) ene specifieke moment, pre-medicatie, proberend iets uit te kotsen wat er niet is, precies dat moment waarop niemand me ooit zag.
De keren waarop mensen je wel zien met migraine of semi-migraine (die zo nog een beetje op de achtergrond hangt te hangen, ook super frustrerend trouwens) zijn de momenten waarop je het met medicatie naar achteren hebt weten te drukken. En waardoor je dus weer normaal op de bank kan zitten met visite of zelfs op je werk kan zijn. Weliswaar vaak een beetje koud zwetend, wazig en met van die vieze warmte-flushes van de triptanen.
Ja, tis, wat, die migraine. Wie dat bedacht heeft…
Nou, pffff. Het werd bij mij echt minder maar de afgelopen 1-2 weken is het weer raak. Alsof het weer ook invloed heeft. Ik word er niet goed van.Kut is het, hè. Ik word er de laatste weken ook echt weer niet goed van, die continue migraine. En dan tel ik de keren ‘hoofdpijn die zeker wel migraine zou zijn geworden zonder sumatriptan’ niet eens mee.
Ik ben soms ook echt bang voor medicijnafhankelijke migraine en hoofdpijn, maar ja, wat moet je dan doen? De hele tijd maar niet functioneren en creperen?
Ik functioneer zonder migraine al niet.
Ben benieuwd wat er uit je gesprek met de neuroloog komt! Merk jij veel verschil tussen verschillende triptanen? Ik heb nooit wat anders geprobeerd dan sumatriptan, in die hoek.
Beterschap! 🍀
Minimaal 3 dagen! Standaard. Ik ben nu ook alweer 4 dagen bezig. Bah!! Soms doen de triptanen inderdaad niets. Echt hels.Sterkte toegewenst!
Ik heb net een migraine aanval van 3 dagen achter de rug, ik weet precies hoe je je voelt!
Zelfs de zolmitriptan hielp niet, het was drie dagen lang afzien....hoe lang duurt een aanval bij jou, @Spyro ?
Beetje een zelfde nacht achter de rug en ochtend maar dus wel een tweede nacht meer dan 4 uur geslapen.Het fijn kunnen zeggen was vandaag even weg maar na een warmhartig chat sessietje met een groepje al een heel stuk beterrrrr(der...) !!!!
Lukt ook niet altijd hoor! Heb vanochtend al boven de pot gehangen en alleen maar kunnen overgeven.Vind het al heel knap dat je toch kan werken met migraine!! @Spyro De meeste mensen kunnen toch niet veel meer dan op bed liggen. Al spreek jij dat verlangen wel uit, je gaat alsnog wel naar werk! 😵💫
Ot: 20mg Citalopram, 2.5mg Diazepam.
Dit geldt voor alle ( erge) ziektes . Zonder eigen ervaring hebben mensen vaak geen idee hoe verschrikkelijk kan t zijn, of is het migraine, of zware depressie.
Heel veel sterkte, lieve Olifant.
omgZeker weten, ook met depressie ervaring trouwens helaas. :’) Maar ‘Ik heb vandaag echt even teveel depressie’ wordt meestal niet als leugen om bestwil gebruikt om niet aan de leuter van je vent te hoeven zitten
de meeste mensen (inclusief ik) weten niet hoe migraine voelt en is een hoofdpijn meer dan oppervlakkig gezeur meteen maar migrainemigraine wel nog net even iets te vaak. 😃