Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Nihilist88

Badass junkie
Ohhhh je vroeg het omdat je het misschien wilt nemen? Ik dacht dat je het al genomen had. Ik ben niet de juiste persoon om aan te komen met getalletjes en weet ik het wat hahaha, maar ik heb er wel ervaring mee.
Ik dacht dat het je het vroeg eerder op een wetenschappelijke manier zeg maar. Naja volgensmij wordt het alleen maar onduidelijker nu Hahahaha

Vanwaar is de werkingsduur van belang op dit moment? (Uit interesse)
Zal wel aan de stofjes liggen die we binnen hadden 😂 Ik ben er gewoon al tijdje curieus naar en zag het hier juist passeren, had zelf 4-fma op, dus gij waart het slachtoffer van het moment...voor hetzelfde geld gaf gij mij nen uitleg om u tegen te zeggen 😂

De werkingsduur? Is niet vr op dit moment, jij denkt nog steeds dat ik het op heb I guess 😂 Tja ik vind het weten van de werkingsduur, van elk middel belangrijk. Jij niet dan? En ik zal indd middel dat maar 2u duurt fzo, sneller links laten liggen. Daarom staat vb coke vrij laag op mijn ranking. Die prijs, voor de in mijn ogen heel korte rush/trip, dan het snuiven dat ik liever aan mn stofzuiger overlaat. En ben ik zo'n fan van 4-fa, dat spijtig genoeg finito is☹️, maar ook lsd en paddo's/magic truffs en de 5 à 6u op mdma zijn onevenaarbaar, maar ik had écht te veel last vd comedown en erna dagen zo down. Bij 4-fa, nam vb om 18u capsule v 200mg, tussen anderhalf uur en 6u heel stabiele rush, lekkere bodyhigh, dansen, praatgraag, sociaal tem, moest echt opletten, want ik was letterlijk een open boek. Na die 6u voelde ik het nog uren in mn lichaam, maar uiteraard veel milder, maar echt klaarwakker en was de ganse dag erna zowat nagenieten om uiteindelijk soms met gemak middernacht of 1 à 2u te halen.
Zit nu zo'n 7u na inname 4-fma en merk nog steeds het klaarwakkere, sociale, ik blijf vb mr schrijven zoals nu.

Dus heb 3mmc hier wel liggen, zal het ten vroegste half mei is proberen en zal ik mn bevinding hier wel eens droppen.

Nihilist88

Badass junkie
Nee.
Het is ook gewoon iets compleet anders dan 6-AP en Mdma.
Oké misschien stelde ik mn vraag verkeerd. En legde ik mn nadruk msschn te veel op, waar lijkt het op. De stof staat op zichzelf, i know en zie ik totaal los van 4-fa, mdma, 6apb. Van 4-fa zijden ze ook dat de effecten tussen amfetamine en mdma zitten, maar, voor mij was dit zalig stofje dat lekker op zichzelf stond, voor mij persoonlijk een topper, maar niks in de buurt van MDMA. Is het een serotonine, dopamine slurper of eerder noradrenaline. Van 3mmc wordt dan weer geschreven dat het tussen MDMA en coke ligt, maar jij zegt compleet anders dan mdma, als ik dan lees van vaak bijnemen, is de rush dan gewoon té kort, denk ik al makkelijker dat het meer nr coke neigt. Ik ben nogal voorstander van stofjes die wat langer doorwerken...maar aangezien 3mmc spotgoedkoop is, zou ik het persoonlijk geen nadeel vinden moest het maar kort werken, kan ook zn voordelen hebben. Bij 4-fa en zelfs ook 4-fma weet ik dat ik 24u moet rekenen, terwijl bij mdma ging ik na feestje gewoon slapen.

CuriousExplorer

DF-koning
Oké misschien stelde ik mn vraag verkeerd. En legde ik mn nadruk msschn te veel op, waar lijkt het op. De stof staat op zichzelf, i know en zie ik totaal los van 4-fa, mdma, 6apb. Van 4-fa zijden ze ook dat de effecten tussen amfetamine en mdma zitten, maar, voor mij was dit zalig stofje dat lekker op zichzelf stond, voor mij persoonlijk een topper, maar niks in de buurt van MDMA. Is het een serotonine, dopamine slurper of eerder noradrenaline. Van 3mmc wordt dan weer geschreven dat het tussen MDMA en coke ligt, maar jij zegt compleet anders dan mdma, als ik dan lees van vaak bijnemen, is de rush dan gewoon té kort, denk ik al makkelijker dat het meer nr coke neigt. Ik ben nogal voorstander van stofjes die wat langer doorwerken...maar aangezien 3mmc spotgoedkoop is, zou ik het persoonlijk geen nadeel vinden moest het maar kort werken, kan ook zn voordelen hebben. Bij 4-fa en zelfs ook 4-fma weet ik dat ik 24u moet rekenen, terwijl bij mdma ging ik na feestje gewoon slapen.
Er is quasi geen onderzoek gedaan op 3mmc helaas.
Men omschrijft het als mdma, maar er is geen love feeling.
Men omschrijft het als speed, maar ik mis de energie.
Ik zou het omschrijven als baby coke.
Je wordt praatziek en super gecontentreerd ( althans ik toch )

Als je 3mmc oraal neem ben je wel een paar uurtje zoet hoor. Nasaal max een uurtje ofzo.

Nihilist88

Badass junkie
Er is quasi geen onderzoek gedaan op 3mmc helaas.
Men omschrijft het als mdma, maar er is geen love feeling.
Men omschrijft het als speed, maar ik mis de energie.
Ik zou het omschrijven als baby coke.
Je wordt praatziek en super gecontentreerd ( althans ik toch )

Als je 3mmc oraal neem ben je wel een paar uurtje zoet hoor. Nasaal max een uurtje ofzo.
Zal het uiteindelijk zelf moeten proberen of ik het de moeite vind, dat iedereen er zo op bij blijft pakken en vooral wordt gesnoven, weerhield me tot hiertoe om het te gebruiken, als ik 4-fa, 4-fma, mdma, 6apb neem, pak ik nooit bij, ook geen nood of behoefte om bij te nemen, ik ben letterlijk goeie tijd zoet en weet dat bijnemen zinloos is en de bijwerkingen enkel kunnen vergroten. Daarom is het voor mij op dit moment een raadsel, dat mn blijft bijpakken, werkt het dan vooral op de adrenaline ipv serotonine en dopamine? Wat ook zou verklaren van het gemis vh love en energy effect. Jouw ervaring/gevoel bij 3mmc, bevestigd voorlopig enkel wat ik er reeds van dacht, puur door er over te lezen. Maar een drug is uiterst subjectief, maar stel mijn verwachtingen gewoon niet hoog bij dit stofje.
Ben bij 4-fa en nu 4-fma nu ook wel praatgraag, weet niet of dat hetzelfde is als praatziek, ben steeds een open boek, dus soms gevaarlijk als je te open bnet tegen de verkeerde mensen en ook steeds heel gefocust. De eerste maal 4-fa wist ik dat het vooral speedy is met het sociale v mdma, wat er voor mij boenk op zat, alleen verschoot ik vd werkingsduur en na-effecten, in positieve zin.
3mmc is dus niks van de 3 (mdma, amfetamine en coke), vreemd dat er zovelen wild opgaan ;p

CuriousExplorer

DF-koning
Zal het uiteindelijk zelf moeten proberen of ik het de moeite vind, dat iedereen er zo op bij blijft pakken en vooral wordt gesnoven, weerhield me tot hiertoe om het te gebruiken, als ik 4-fa, 4-fma, mdma, 6apb neem, pak ik nooit bij, ook geen nood of behoefte om bij te nemen, ik ben letterlijk goeie tijd zoet en weet dat bijnemen zinloos is en de bijwerkingen enkel kunnen vergroten. Daarom is het voor mij op dit moment een raadsel, dat mn blijft bijpakken, werkt het dan vooral op de adrenaline ipv serotonine en dopamine? Wat ook zou verklaren van het gemis vh love en energy effect. Jouw ervaring/gevoel bij 3mmc, bevestigd voorlopig enkel wat ik er reeds van dacht, puur door er over te lezen. Maar een drug is uiterst subjectief, maar stel mijn verwachtingen gewoon niet hoog bij dit stofje.
Ben bij 4-fa en nu 4-fma nu ook wel praatgraag, weet niet of dat hetzelfde is als praatziek, ben steeds een open boek, dus soms gevaarlijk als je te open bnet tegen de verkeerde mensen en ook steeds heel gefocust. De eerste maal 4-fa wist ik dat het vooral speedy is met het sociale v mdma, wat er voor mij boenk op zat, alleen verschoot ik vd werkingsduur en na-effecten, in positieve zin.

3mmc is dus niks van de 3 (mdma, amfetamine en coke), vreemd dat er zovelen wild opgaan ;p
Het is net wel van alle drie een beetje, maar niet genoeg.
Zoek u 4mmc.

Memento

Bewuste gebruiker
Ik neem mijn 3mmc bijna altijd in een bom/pil oraal, het effect duurt bij mij ong 3 a 4 uur. Ik was mega fan van 4fa en daar vind ik het van de drie(mdma/6apb/4fa) het meest op lijken. Het heeft niet een echte inslag, maar je staat opeens zo lekker te lullen of voelt je ineens heel goed en dan weet je dat het werkt. Het fijne vind ik dat mijn hoofd helder is, en ik redelijk controle heb over wat ik wil en doe. Slapen daarna is lastig heb ik gemerkt onder mezelf en vrienden, ik kan wel lekker rusten maar niet echt in slaap komen. Alvast veel plezier als je het gaat proberen!

OT: is zonsopgang ook een drug🤩

Nihilist88

Badass junkie
Ik neem mijn 3mmc bijna altijd in een bom/pil oraal, het effect duurt bij mij ong 3 a 4 uur. Ik was mega fan van 4fa en daar vind ik het van de drie(mdma/6apb/4fa) het meest op lijken. Het heeft niet een echte inslag, maar je staat opeens zo lekker te lullen of voelt je ineens heel goed en dan weet je dat het werkt. Het fijne vind ik dat mijn hoofd helder is, en ik redelijk controle heb over wat ik wil en doe. Slapen daarna is lastig heb ik gemerkt onder mezelf en vrienden, ik kan wel lekker rusten maar niet echt in slaap komen. Alvast veel plezier als je het gaat proberen!

OT: is zonsopgang ook een drug🤩
Bij mij zou het ook sowieso een pil zijn. Uw beschrijving trekt indd dan weer op 4-fa. Neem in de plaats van 4-fa nu 4-fma, heb ik ook de nodige energie, praatgraag en ook wel sterke focus. Bij 4-fa zat de piek tussen 1.5u-8u en daarna lang na-effecten, 4-fma piek tussen 1.5u-6u en nog uren klaarwakker, dus als 3mmc is de light vd lights haha :tongueout: Is nog niet voor direct, wil er toch minstens maand tussen laten.

Bovenaan