Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Blauweaap

Badass junkie
Zo spoedklusje voor een maat van mij dus word een lange nacht.
Dan maar beetje speed erbij.
Droogsetup:
Bekijk bijlage 12024
Hoe drogen jullie die meuk?
Uit smeren op een boek kaft zodat het vocht in de kaft trekt kappen-poeder uitlijnen-verder droger tot kurk droog - snuiven

Edit: ik droog mijn pep wel te overdreven droog. 1 gram pep in een normaal zakje is 90% vol en fucking dik.

Laatst bewerkt:

StraatPiraat

Badass junkie
Droogsetup:
Bekijk bijlage 12024

Een bord verwarmen, pasta uitsmeren en als een gek hakken daarna 😜
Ik heb zelf nog nooit natte pep gekocht, dit is de eerste keer.
Als een gek hakken als in, steeds verder uitspreiden zeg maar? Of gooi je een uptempo track aan en ga je stampen haha.

Spyro

DF-koning
Droogsetup:
Bekijk bijlage 12024

Ik heb zelf nog nooit natte pep gekocht, dit is de eerste keer.
Als een gek hakken als in, steeds verder uitspreiden zeg maar? Of gooi je een uptempo track aan en ga je stampen haha.
Ik smeer het uit, dan laat ik de pasta drogen en daarna ga ik alles gewoon hakken. Beetje heen en weer schuiven, weer hakken. Tot dat ik het fijn genoeg vindt

Kan hoor, lekker plaatje aan en gaan met die banaan 🤣

StraatPiraat

Badass junkie
Ik smeer het uit, dan laat ik de pasta drogen en daarna ga ik alles gewoon hakken. Beetje heen en weer schuiven, weer hakken. Tot dat ik het fijn genoeg vindt

Kan hoor, lekker plaatje aan en gaan met die banaan 🤣
Goeie tips, dankje!
Snuif je altijd of neem je bommetjes? En wat voor dosering houd je ongeveer aan?
Edit: en wat kan ik doen tegen die godsallebastende cement lucht haha.
Lijkt wel alsof ik hier zo'n cementmolen in m'n kamer heb staan.

Spyro

DF-koning
Goeie tips, dankje!
Snuif je altijd of neem je bommetjes? En wat voor dosering houd je ongeveer aan?
Edit: en wat kan ik doen tegen die godsallebastende cement lucht haha.
Lijkt wel alsof ik hier zo'n cementmolen in m'n kamer heb staan.
Ik snuif 9 van de 10 keer! Ja... Pep meurt goed. Hahaha. Kan al kokhalzen van die lucht alleen al. 😂

Ik moet zeggen dat ik speed meestal op het oog leg. Gewoon kleine lijntjes tot ik op een lekker niveau zit. Desnoods gewoon punten totdat je het relaxed vindt.

Vind het namelijk echt heel erg verschillen welke speed je snuift.

Rivalrie

Badass junkie
Veeel beter dan die 25 van laatst!

Altijd als ik dit spul doe, denk ik waarom doe ik dit niet vaker? En dan doe ik het ineens een halfjaar niet, helemaal geen zin in... En doe ik het weer eens en dan kan ik er echt niet bij dat ik dit niet weer eerder heb gedaan...

Zucht :sweatsmile:
Lsd moet je ook wel een beetje plannen doordat het zo lang duurt. Ik neem het daarom ook niet vaak.

StraatPiraat

Badass junkie
Haha zoiets denk ik. Zoekend naar iets leuks. 🤣. Dit soort dingen zeggen zal awkward zijn als mensen mij kennen 🤔😅
Schijt. Ik heb mijn maagdelijkheid maar omarmt en geïnvesteerd in een vibrerende pocket pussy hahaha.
Kijk mam, zonder handen!

Moet zeggen nu ik paar dagen clean ben van de 3mmc, dat ik ook geen 2 uur meer sjorren kan.
Met het juiste filmpje ben ik binnen een paar minuten klaar...

StraatPiraat

Badass junkie
Die heeft komende 2 weken geen zacht velletje meer over, eelt on the dick and hands.
Moet je eens die documentaire over John McAfee kijken, ja die kerel van het antivirus.
Wat een vent, maar die zat flink aan de MDPV oid.
Heb verhalen gelezen dat mensen door gingen tot hun lul aan het bloeden was en beyond...

Editje: "Methyleendioxypyrovaleron is een stimulerende en entactogene drug die van de fenylethylamine-, amfetamine-, en cathinonegroep is afgeleid."
Amfetamine en cathinon afgeleid ja... dat zegt genoeg wat betreft sex libido denk ik.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
'Ben je zo'n glas half vol of half leeg type?'
'Ik ben meer zo'n persoon die 'm helemaal opdrinkt'

Zo zei ik altijd; "Als het puntje bij paaltje komt (gebeurd toch niet want dan heb ik 'm al lang opgesnoven), ..."
Grappig ben ik nooit geweest, heb ik mezelf wel altijd gevonden lol.
Hahaha. Half vol! Positief blijven.
Met zo'n bodempje doe ik een hele nacht. Ik hou er niet van om dronken te zijn maar kan wel genieten van de smaak.

StraatPiraat

Badass junkie
Hahaha. Half vol! Positief blijven.
Met zo'n bodempje doe ik een hele nacht. Ik hou er niet van om dronken te zijn maar kan wel genieten van de smaak.
Ik heb het ongeveer andersom, alcohol vind ik gewoon simpelweg niet lekker. Ik drink puur voor het gevoel.
Dronken zijn doe ik daarentegen al lang niet meer, niks prettigs aan voor mij. Alleen maar misselijkheid en zoooo brak.
Ik drink altijd tot ik goed aangeschoten ben en dan probeer ik dat niveau aan te houden.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb het ongeveer andersom, alcohol vind ik gewoon simpelweg niet lekker. Ik drink puur voor het gevoel.
Dronken zijn doe ik daarentegen al lang niet meer, niks prettigs aan voor mij. Alleen maar misselijkheid en zoooo brak.
Ik drink altijd tot ik goed aangeschoten ben en dan probeer ik dat niveau aan te houden.
Dat is perfect ok 🙂
Ik ben in de minderheid denk ik.
Snap dat je liever in de wind bent dan helemaal naar de klote. Toch nog dat beetje controle in je eigen handen hebben.

StraatPiraat

Badass junkie
Dat is perfect ok 🙂
Ik ben in de minderheid denk ik.
Snap dat je liever in de wind bent dan helemaal naar de klote. Toch nog dat beetje controle in je eigen handen hebben.
Ik vind de controle verliezen heerlijk op een cocktail van harddrugs of een dikke k-hole, maar op alcohol vind ik dit echt verschrikkelijk. Staat bij mij met 3mmc op de nummer 1 kutste drug.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Ik vind de controle verliezen heerlijk op een cocktail van harddrugs of een dikke k-hole, maar op alcohol vind ik dit echt verschrikkelijk. Staat bij mij met 3mmc op de nummer 1 kutste drug.
Wat vind je kut aan 3mmc?
Mijn plug fixed morgen 4mmc kristallen voor me, eerste keer en ben benieuwd. Is gratis om te proeven omdat ik al wat wantrouwig was naar 3mmc. Maar twijfel nu toch een beetje? Heb ook 3mmc geprobeerd en vind het maar meh.

Laatst bewerkt:

StraatPiraat

Badass junkie
Wat vind je kut aan 3mmc?
Mijn plug fixed morgen 4mmc kristallen voor me, eerste keer en ben benieuwd. Is gratis om te proeven omdat ik al wat wantrouwig was naar 3mmc. Maar twijfel nu toch een beetje? Heb ook 3mmc geprobeerd en vind het maar meh.
Ik heb in een hele diepe verslaving gezeten met 3mmc.
Tuurlijk ligt het altijd aan de gebruiker, maar het heeft mijn leven periodiek helemaal verpest zoals geen andere drug dat heeft gedaan.
Inmiddels gaat het beter, afgezien van pep vanavond ben ik nu 5 dagen clean (ik snoof eerst ongeveer 1 gram per dag).
Een tijdje terug gooide ik, toen ik het allemaal even niet zag zitten, een rant op dit forum over mijn problemen met 3mmc.
Naar aanleiding daarvan heb ik wel de kans gekregen om een interview over 3mmc verslaving af te leggen.

Als het niet 3mmc was, dan was ik waarschijnlijk wel aan een andere drug verslaafd geraakt. Maar hoe snel zo'n 3mmc verslaving er letterlijk in komt sluipen... onvoorstelbaar. Ik loop sinds een tijdje met een hartritmestoornis, halve dagen hartkloppingen en een verneukt serotonine (en ik denk ook dopamine) stelsel. Hierdoor heb ik heel weinig energie en motivatie om iets te doen. Qua energie valt het mee als ik de motivatie zou hebben mijn dag een beetje fatsoenlijk te starten.
Ook voel ik me regelmatig niet eens echt meer depressief, gewoon heel erg dof voor gevoelens ofzo. Maar ik zie een toekomst zonder 3mmc.

Bovenaan