Welke drugs gebruik je dagelijks?

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Waarom iets als liefde gaan relativeren als slechts wat zelf aangemaakte dope van je lichaam? Beetje sombere kijk. Hooguit iets leuks om jezelf aan te praten als je vriendin je gedumpt heeft.

OT: Dagelijks een glaasje alcohol.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Dreuge zei:
Fishhead0707 zei:
Exceptional Insight zei:
Hihi. Volgens mij heeft iemand zitten slapen.

blijkbaar je bent al in love? maar je ziet het gewoon niet als drugs?

HOE KAN DIT!? :openmouth:
Ik ben raar! Godzijdank! En ik al die tijd maar treurig zijn omdat ik normaal dacht te zijn.

Kom op man, hoe zielig is het als je liefde als een drug beschouwt? Een beetje relativeren is leuk, maar er zijn grenzen.

Dreuge

Badass junkie
ik gooi mijn vriendin in de vuilnisbak als ik liefde even zat ben, net als mijn halfvolle packies als ik geen zin heb in speed

Olijfboompje

Bewuste gebruiker
Exceptional Insight zei:
Ik ben raar! Godzijdank! En ik al die tijd maar treurig zijn omdat ik normaal dacht te zijn.

Kom op man, hoe zielig is het als je liefde als een drug beschouwt? Een beetje relativeren is leuk, maar er zijn grenzen.
:tearsofjoy:
Liefde is voor mij verre van iets lekkers :tearsofjoy:

Bij mij is het meer een doodsteek :tearsofjoy:

seth

Gast
Dreuge zei:
ik gooi mijn vriendin in de vuilnisbak als ik liefde even zat ben, net als mijn halfvolle packies als ik geen zin heb in speed

:openmouth: NOOOOOO
Liefde is geen drugs, liefde is te bijzonder om als drugs te gebruiken. Verliefdheid daarintegen... kan toch gekke dingen met je doen...

T-men

Bewuste gebruiker
cropp zei:
Net als een biertje, als ik een biertje in mijn handen heb is dat een teken dat alle verplichtingen er voor die dag op zitten, en dat ik tijd voor mezelf heb...

Dat dus... Heerlijk!

pascal828

Badass junkie
Er is naast Nicotine sinds kort eentje bij gekomen.
Na 8 maanden gestopt te zijn geweest met blowen, vond ik het wel goed zo.

Dus:
Nicotine en wiet.

Elohtibbar

Badass junkie
Chris Pontius zei:
Exceptional Insight zei:
Anders dan dat het beide goed voelt en bijzonder klote kan aflopen

Klinkt als een typisch vrijdag avondje met 14-jarige meisjes.

Zie ik je aanstaande vrijdag weer trouwens? Omdat je vorige week hebt overgeslagen.. Je hebt toch geen ander beter 14-jarig meisje gevonden hè :(

Bovenaan