033Amnesia
Bewuste gebruiker
Topic spreekt voor zich.
Me: veel alcohol, 1gr coke.
Et toi?

Et toi?

Petrovic zei:Ik houd het bij Alcohol en carbid, of is dat geen drug?
alcoholist zei:ik heb al gemerkt,dat wanneer je op feesten,en bepaalde activiteiten drugs neemt..de "drugs sfeer" overneemt.
alcoholist zei:ik zit dus nog zwaar te twijfelen..bij drank en coke (matig gebruik) is het wat minder,maar met xtc wordt het al snel spacen,en dan is het Jij en de drugs.en niet meer Oud en nieuw bijvoorbeeld.
033Amnesia zei:Topic spreekt voor zich.
Et toi?
![]()

Je doet me denken aan dit filmpje:cropp zei:om de scherpe randjes er af te halen

En wat als ik nou vertel dat alcohol de bloedvaten verwijdt waardoor je juist afkoelt?soldiermoney zei:whisky om warm te blijven
Exceptional Insight zei:En wat als ik nou vertel dat alcohol de bloedvaten verwijdt waardoor je juist afkoelt?soldiermoney zei:whisky om warm te blijven

Emine zei:mephedrone of xtc, ben er nog steeds niet uit wat ik nou zal nemen![]()
maar dat ik me goed ga voelen is iig 1 ding wat zeker is![]()
Nee. Dan blijf je je bloedvaten verwijden en blijf je afkoelen.Beanhead zei:Exceptional Insight zei:En wat als ik nou vertel dat alcohol de bloedvaten verwijdt waardoor je juist afkoelt?soldiermoney zei:whisky om warm te blijven
Gewoon blijven drinken dan blijf je warm![]()
Beanhead zei:Niets dus omdat een of ander vriendinnetje meegaat feesten en faliekant is tegen druggebruik.
Dus moet de vriendenkring zich maar inhouden met nieuwjaar. Geweldig![]()
*little star* zei:Beanhead zei:Niets dus omdat een of ander vriendinnetje meegaat feesten en faliekant is tegen druggebruik.
Dus moet de vriendenkring zich maar inhouden met nieuwjaar. Geweldig![]()
Knap dat de hele vriendenkring zich inhoud voor 1 iemand! Ik denk dat het hier precies andersom zou zijn haha! Vriendin moet zich maar aanpassen![]()
atbboy zei:4 Harley Davidson pillen, 16 witte mitshubitshi`s, halve gram coke, gram speed, bier en nicotine!

atbboy zei:4 Harley Davidson pillen, 16 witte mitshubitshi`s, halve gram coke, gram speed, bier en nicotine!

pascal828 zei:Ik neem 5 roze kruisjes mee getest op 165mg mdma.
Daar heb ik wel genoeg aan![]()