Welke drug(s) ga je gebruiken op oud&nieuw?

*little star*

Experimenterende gebruiker
ben er nog niet helemaal uit...

we zouden eerst een lekkere goede joint in elkaar zetten, maar we gaan nu naar mensen die verder niet weten dat ik blow. Dus jah ik moet nog even kijken, miss die mensen maar eens kennis laten maken met mijn jointjes :grin:

alcoholist

Wijs gebruiker
ik heb al gemerkt,dat wanneer je op feesten,en bepaalde activiteiten drugs neemt..de "drugs sfeer" overneemt.

ik zit dus nog zwaar te twijfelen..bij drank en coke (matig gebruik) is het wat minder,maar met xtc wordt het al snel spacen,en dan is het Jij en de drugs.en niet meer Oud en nieuw bijvoorbeeld.

ik denk dat ik het gwn gezellig bij een paar glaasjes houw,en gwn geniet van de oud&nieuw sfeer.

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
15 gram truffels en een aantal hasjjoints. Als de truffels zijn uitgewerkt, neem ik misschien nog wel een paar biertjes.

Petrovic zei:
Ik houd het bij Alcohol en carbid, of is dat geen drug?

Nee, maar carbid schieten is wel leuk. Heb ik vorig jaar gedaan. :)

W.F.L.

Badass junkie
alcoholist zei:
ik heb al gemerkt,dat wanneer je op feesten,en bepaalde activiteiten drugs neemt..de "drugs sfeer" overneemt.

Klopt, dit heb ik ook..

alcoholist zei:
ik zit dus nog zwaar te twijfelen..bij drank en coke (matig gebruik) is het wat minder,maar met xtc wordt het al snel spacen,en dan is het Jij en de drugs.en niet meer Oud en nieuw bijvoorbeeld.

+1
033Amnesia zei:
Topic spreekt voor zich.

Me: veel alcohol, 1gr coke.

Et toi?

:wave:

Dit. En anders gewoon speed. :beer:

azgaza

Badass junkie
Vanaf 1 am in ieder geval LSD en lachgas, vast ook wel wat ketamine, alcohol zal er vast ook wel aanwezig zijn.. ik heb er wel zin in.

icedhead

Wat extacy en sibutramine. Waarschijnlijk nog een beetje pep en zuip :beer: .
Om uiteindelijk smorgens te crashen 2 lorazepammetjes 2,5 mg. It knocks you down.
En natuurlijk paf er tusse :stoned:

grtz iced

cropp

Badass junkie
2 gram speed, met heel veel drank en een paar jointjes om de scherpe randjes er af te halen

ik sta nog open voor eventuele xtc, 2cb, ketamine of mdma, maar als je nergens op hoopt kan het alleen maar mee vallen...

puppycool

Newbie
Haha de gevaarlijkste van allemaal, veel te veel alcohol ik hou het dit jaar een beetje netjes rond de jaarwisseling:P

soldiermoney

Bewuste gebruiker
whisky om warm te blijven, misschien nog een jointje voordat ik in me bed duik. En natuurlijk veel vuurwerk voor weinig geld :)

Emine

mephedrone of xtc, ben er nog steeds niet uit wat ik nou zal nemen :confused:

maar dat ik me goed ga voelen is iig 1 ding wat zeker is :hearteyes:

underworld

Wijs gebruiker
ga een 30 uur feestmarathon houden, dus gaat genoeg geconsumeerd worden.

er gaat 3g ket mee, 50 ml ghb, 1g pep en mischien wat wiet voor de scherpe randjes

Winehouse

Badass junkie
[/quote]Nee. Dan blijf je je bloedvaten verwijden en blijf je afkoelen.[/quote]

De bloedvaatjes vlak onder je huid verwijden ook, waardoor je dus een lekker warm gevoel krijg.

Beanhead

Badass junkie
Niets dus omdat een of ander vriendinnetje meegaat feesten en faliekant is tegen druggebruik.

Dus moet de vriendenkring zich maar inhouden met nieuwjaar. Geweldig :rolleyes:

*little star*

Beanhead zei:
Niets dus omdat een of ander vriendinnetje meegaat feesten en faliekant is tegen druggebruik.

Knap dat de hele vriendenkring zich inhoud voor 1 iemand! Ik denk dat het hier precies andersom zou zijn haha! Vriendin moet zich maar aanpassen :wink:

silk_flower

Goh, want aardig van de hele groep...

Met oud en nieuw blijft het bij een wijntje (ouders komen langs), maar op 1 januari gaan we naar een feest en dan wordt het mdma (heb nog blauwe tulpen jihaa:))

atbboy

Bewuste gebruiker
4 Harley Davidson pillen, 16 witte mitshubitshi`s, halve gram coke, gram speed, bier en nicotine!

Beanhead

Badass junkie
*little star* zei:
Beanhead zei:

Knap dat de hele vriendenkring zich inhoud voor 1 iemand! Ik denk dat het hier precies andersom zou zijn haha! Vriendin moet zich maar aanpassen :wink:

Al zeg ik het over men eigen leeftijdsgenoten... Je kent verliefde pubers :tearsofjoy:

Bovenaan