• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Welke cocktail prefereer jij?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dirkdirk

DF-koning
Ik dacht oprecht dat je met cocktails het over alcohol had, maar je bent daadwerkelijk bereid om verschillende benzo's tegelijkertijd te nemen en te mixen met alcohol? Dat is echt een fucking stom idee en je doet zo niet alleen jezelf schade maar gegarandeerd ook anderen. Ik hoop oprecht dat je een of andere kansloze kleuter van 12 bent die staat op te scheppen, anders heb ik echt medelijden met je. Bovendien post je in het compleet verkeerde forum.

Cerberus

Wijs gebruiker
Ik dacht oprecht dat je met cocktails het over alcohol had, maar je bent daadwerkelijk bereid om verschillende benzo's tegelijkertijd te nemen en te mixen met alcohol? Dat is echt een fucking stom idee en je doet zo niet alleen jezelf schade maar gegarandeerd ook anderen. Ik hoop oprecht dat je een of andere kansloze kleuter van 12 bent die staat op te scheppen, anders heb ik echt medelijden met je. Bovendien post je in het compleet verkeerde forum.

Vermoedelijk Neocortex als ik eens de andere posts bekijk

heyol

Bewuste gebruiker
Moijito eh mattie.
En ik zou niet zoveel verschillende drugs door uw keel laten glijden op hetzelfde moment. Is niet echt gezond. :wink:

transformated

Badass junkie
What tha flying fuck?!
Klinkt als stront in de oren.
Banana daiquiri is lekker zo, drink er 20 en je zal ook KO gaan met mogelijke braaksel, in je bed, terwijl je stinkt, wat waarschijnlijk zo is, pistrol.

Laatst bewerkt:

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Okay ook hier effe een slotje op de topics van de Trol.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan