welke bestellen?

mijaser

Belezen gebruiker
Ik ben van plan op enkele research chemicals te bestellen op een volgens mij betrouwbare site. Ze geven zich dan ook weer als een officiële site. Ik wou o.a. een grap 3-mmc bestellen. Maar nu zie k dat je deze in poeder vorm of in kristal vorm kan bestellen. Is hier een groot verschil tussen? En kan je de kristal vorm ook gewoon snuiven?

Alvast bedankt
M.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
mijaser zei:
Niemand die op de hoogte is van de verschillen?
Poeder vorm lijkt me makkelijker (met doseren), maar heb er geen ervaring mee verder zelf.

Lijkt me hetzelfde effect geven mocht je dat bedoelen?

maxdw1212

Belezen gebruiker
mijaser zei:
Ik ben van plan op enkele research chemicals te bestellen op een volgens mij betrouwbare site. Ze geven zich dan ook weer als een officiële site. Ik wou o.a. een grap 3-mmc bestellen. Maar nu zie k dat je deze in poeder vorm of in kristal vorm kan bestellen. Is hier een groot verschil tussen? En kan je de kristal vorm ook gewoon snuiven?

Alvast bedankt
M.
Kristal vorm is zeker te snuiven. Je moet alleen wel eerst de kristallen lange tijd echt goed verpoederen. Door kristallen snuiven kan je neus een flinke opdonder krijgen en kun je meer van je neus last krijgen dan met speed.

mijaser

Belezen gebruiker
maxdw1212 zei:
mijaser zei:

Alvast bedankt
M.
Kristal vorm is zeker te snuiven. Je moet alleen wel eerst de kristallen lange tijd echt goed verpoederen. Door kristallen snuiven kan je neus een flinke opdonder krijgen en kun je meer van je neus last krijgen dan met speed.
Dus het verschil is enkel dat de poedervorm makkelijker gesnoven kan worden? Wordt de kristal vorm ook goed opgenomen door de neus?

maxdw1212

Belezen gebruiker
mijaser zei:
maxdw1212 zei:
mijaser zei:

Alvast bedankt
M.
Dus het verschil is enkel dat de poedervorm makkelijker gesnoven kan worden? Wordt de kristal vorm ook goed opgenomen door de neus?
Het word allemaal even goed opgenomen. De poedervorm is gewoon al van te voren geplette kristallen. Dus in principe is het hetzelfde maar als je wil snuiven zou ik wel poedervorm kopen

Auraz

Belezen gebruiker
Wat bedoel je met een grap? Ik adviseer je dit namelijk wel serieus te nemen en even je onderzoek te doen voor je ergens aan begint.. :wink:

maxdw1212

Belezen gebruiker
Auraz zei:
Wat bedoel je met een grap? Ik adviseer je dit namelijk wel serieus te nemen en even je onderzoek te doen voor je ergens aan begint.. :wink:
waarschijnlijk bedoelde die gram. Grap lijkt me nogal sterk op de manier hoe hij het in zijn zin gebruikte.

Auraz

Belezen gebruiker
maxdw1212 zei:
Auraz zei:
waarschijnlijk bedoelde die gram. Grap lijkt me nogal sterk op de manier hoe hij het in zijn zin gebruikte.
Ah, natuurlijk.. zat ff niet op te letten :wink:

patje007

Newbie
na onderzoek op internet zijn dit intressante dingen: LSZ,Al LAD , aMT
5meo-dalt , bk-2cb,25c-nbome maar ook MXE lijkt researchable!! Besteld 2grMXE , 2gr 5MEO-DALT , 1gr BK-2CB en 1gr aMT vandaag ten laatste morgen heb ik mijn 'post' en o ja 10 blots van 600µg25C-nbome,die komen maandag,dus ik heb nog wat te testen..ik doe alvast mijn witte jas aan...hou jullie op de hoogte! Patje :wave:

Bovenaan