Weird Feelings xD

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
Goedenacht!!

Ik wil even wat delen,

ik heb vaak onder invloed van speed of alcohol dat ik plotseling vloeiend in het engels ga denken (ten minste dat lijkt vloeiend dan voor mij)

En ik was net aan het schrijven, en ik had echt de drang om dingen in het engels op te schrijven.

Ik vind Engels zoiezo al een lekkere taal, maar als ik onder invloed ben dan wil ik Engels lullen!!
Ook al kan ik het echt niet goed ofzo :flushed:

Echt heel apart xD

Kent iemand dit?

Of misschien heeft iemand dit met een andere taal (of als het je moedertaal is natuurlijk, maar dat is niet zo bij mij)
M'n vrienden zitten echt hele saaie televisie te kijken,
ik wil typen!!

Reageer maar nu :hearteyes:

pascal828

Badass junkie
Met een paar vrienden had ik dit een keer.

We zaten bij iemand thuis en hadden aardig wat ketamine op, en opeens beginnen we allemaal Engels te lullen met een Amerikaans accent, heel apart.

Wel vermakelijk.

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
pascal828 zei:
Met een paar vrienden had ik dit een keer.

We zaten bij iemand thuis en hadden aardig wat ketamine op, en opeens beginnen we allemaal Engels te lullen met een Amerikaans accent, heel apart.

Wel vermakelijk.
Idd
apart!!

en het lijkt ook zo goed te gaan dat praten xD

it'sme

Belezen gebruiker
In het begin lul ik zoveel dat het soms ff niet helemaal te volgen is, zo snel (slik ik van snelligheid laatste letters in of zo :tearsofjoy: ) en als ik wat verder heen ben dan mag ik blij zijn ALS ik nog goed uit mijn woorden kom :P Maar meestal moet het dan wel gewoon ons dialect voorstellen (limburgs).......

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik ga wel altijd heel verstrooid praten, nauwelijks op woorden komen etc. Alleen met een hele lage dosis gaat het wel beter.

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Woorden half uitspreken terwijl het eigenlijk toch niet boeit wat je zegt, je wilt gewoon wat zeggen. En je kaken he.

knolselderij

Wijs gebruiker
kken wel aantal gasten die dat doen, maar dat doen ze ook als ze bezopen zijn.
ik merk wel als ik op n feestje ben en ik kom dan in n contact met n buitenlander dat ik me veel beter verstaanbaar kan maken in andere talen.

Beanhead

Badass junkie
knolselderij zei:
kken wel aantal gasten die dat doen, maar dat doen ze ook als ze bezopen zijn.
ik merk wel als ik op n feestje ben en ik kom dan in n contact met n buitenlander dat ik me veel beter verstaanbaar kan maken in andere talen.

Ik kon zelfs frans :hearteyes:

sigaretjes en drinken kunnen vragen en zeggen dat meisjes mooi zijn, what more do you need :tearsofjoy:

pbwebmaster zei:
Goedenacht!!

Ik wil even wat delen,

ik heb vaak onder invloed van speed of alcohol dat ik plotseling vloeiend in het engels ga denken (ten minste dat lijkt vloeiend dan voor mij)

En ik was net aan het schrijven, en ik had echt de drang om dingen in het engels op te schrijven.

Ik vind Engels zoiezo al een lekkere taal, maar als ik onder invloed ben dan wil ik Engels lullen!!
Ook al kan ik het echt niet goed ofzo :flushed:

Echt heel apart xD

Kent iemand dit?

Of misschien heeft iemand dit met een andere taal (of als het je moedertaal is natuurlijk, maar dat is niet zo bij mij)
M'n vrienden zitten echt hele saaie televisie te kijken,
ik wil typen!!

Reageer maar nu :hearteyes:

Dat ken ik maar al te goed, ik heb het ook hard met het Engels :mrgreen:
Maar ik vind dat je met de Engelse woorden & klanken beter de nadruk kunt leggen op hetgeen wat je aan het vertellen bent, je kan er echt gevoel in steken als je aan het vertellen bent.. En jaah als je onder de pep zit kan je wel eens een babbelkick hebben en dan wil je alles zo goed & duidelijk mogelijk vertellen en in het Engels gaat dat vele beter dan in het Nederlands vind ik dus misschien komt het daardoor dat dat wel eens voorvalt bij pep gebruikers, ik weet ni..:P

Mjaah het is misschien een rare uitleg dat ik er aan geef als je het zo leest hoe ik het hierboven heb gezet maar ik kan het ni anders verwoorden.. Khoop da je een beetje snapt wat ik nu juist bedoel :tearsofjoy:

Grtz! :smoke:

Bovenaan