Weinig effect poppers

Jefferson420

Experimenterende gebruiker
Hallo beste mensen,

Een lange tijd geleden heb ik poppers gehad op een huisfeestje. Ze zeiden dat ik aan de opening moest ruiken en dat het een klein beetje op lachgas leek. Dat had ik toen gedaan, en ik weet nog dat ik redelijk onder de indruk was over het gevoel en dat ik het echt leuk vond. Nu heb ik na die lange tijd een flesje gehaald (Merk: Rush), en nu vind ik er haast niks aan. Het ''lachgas'' gevoel is haast niet aanwezig, alleen de kloppingen in mijn hoofd en heel lichtjes verdoofd (dit had ik toen ook maar dan waren de leuke effecten heftiger).

Nu vraag ik mij af hoe dit komt en misschien hebben anderen hier ervaring mee. Het zou kunnen komen dat ik al weet wat het doet en dat ik niet meer onder de indruk ben, of dat de poppers gewoon slecht zijn. Volgens mij is de manier waarop ik het neem goed namelijk, met een neusgat boven de opening en dan redelijk diep en lang inhaleren. Doe ik hier iets verkeerd of kan ik het anders proberen, iemand ideeën?

Groetjes Jefferson :stoned:

naturelover

Jefferson420 zei:
Hallo beste mensen,

Een lange tijd geleden heb ik poppers gehad op een huisfeestje. Ze zeiden dat ik aan de opening moest ruiken en dat het een klein beetje op lachgas leek. Dat had ik toen gedaan, en ik weet nog dat ik redelijk onder de indruk was over het gevoel en dat ik het echt leuk vond. Nu heb ik na die lange tijd een flesje gehaald (Merk: Rush), en nu vind ik er haast niks aan. Het ''lachgas'' gevoel is haast niet aanwezig, alleen de kloppingen in mijn hoofd en heel lichtjes verdoofd (dit had ik toen ook maar dan waren de leuke effecten heftiger).

Nu vraag ik mij af hoe dit komt en misschien hebben anderen hier ervaring mee. Het zou kunnen komen dat ik al weet wat het doet en dat ik niet meer onder de indruk ben, of dat de poppers gewoon slecht zijn. Volgens mij is de manier waarop ik het neem goed namelijk, met een neusgat boven de opening en dan redelijk diep en lang inhaleren. Doe ik hier iets verkeerd of kan ik het anders proberen, iemand ideeën?

Groetjes Jefferson :stoned:

Je bent vergeten je te laten nemen door een negert :hearteyes:

Fool

Badass junkie
Waarschijnlijk heb jij een soort 'legale' poppers gehaald, welke actieve ingredienten staan op je eigen flesje?

naturelover

bobsacamano zei:
naturelover zei:
Je bent vergeten je te laten nemen door een negert :hearteyes:

Super grappig man... Heb je ook een normale reactie?

Ik zie hier ook geen relevante post :rolleyes:

OT: poppers is naar mijn beste weten niet erg sterk of indrukwekkend. De lichte effecten die je voelde, zijn waarschijnlijk hoe ver dit middel reikt (zonder dat je er vervelende bij-effecten naast krijgt). Maar een keertje nogmaals proberen kan natuurlijk geen kwaad :wink:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Zou best kunnen dat je de laatste keer ook gewoon poppers had. Hangt er even van wat er daadwerkelijk in het flesje heeft gezeten. Het moet een nitriet verbinding zijn, zoals bijvoorbeeld alkylnitriet. Maar er zijn nog ander nitriet verbindingen verkrijgbaar.

Ik heb het een keer gebruikt omdat ik wel benieuwd was wat voor effect het gaf, naast de kringspier ontspannende werking. Het stijgt een beetje je naar je hoofd en het geeft een lichte roes. Maar het geeft zeker niet zo'n sterke roes als lachgas, bovendien lijkt de roes er ook niet op als je het mij vraagt.

Psylocke

Er zit verschil in sterkte en duur bij poppers.
Maar wat je beschrijft komt hoogstwaarschijnlijk
doordat je gedronken had die ene avond, kan dat kloppen?
De combinatie alcohol en poppers vind ik vele malen leuker
dan nuchter.

Jefferson420

Bedankt voor al jullie reacties.
Ik weet niet wat er in zit want ik had de verpakking ervan weggegooid.. Het was in ieder geval van Rush, schijnt wel n goed merk te zijn dus ik dacht dat die wel prima moest zijn.
Waarschijnlijk kwam het inderdaad door de alcohol dat ik er wel veel van voelde, want laatst probeerde ik het weer in combinatie met wat andere middelen en dan was het effect weer sterker.
Als er mensen zijn die dit lezen en het eens willen proberen, het is wel grappig maar niet echt de moeite waard. Eigenlijk alleen leuk voor erbij maar dan is lachgas alsnog 100x leuker.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Jefferson420 zei:
Als er mensen zijn die dit lezen en het eens willen proberen, het is wel grappig maar niet echt de moeite waard. Eigenlijk alleen leuk voor erbij maar dan is lachgas alsnog 100x leuker.
Leuk om eens geprobeerd te hebben inderdaad, of als je het toevallig onder je neus krijgt. Maar de moeite nemen om het te krijgen is het niet echt waard inderdaad.

Bovenaan