iv99

Newbie
Ik heb vanmiddag 2cb genomen met een vriendin. Ik had zo'n 12mg op en zij 15mg en na ongeveer een uur begon zij te trippen (sterke visuals, geen hallucinaties). Terwijl zij lekker ging, zat ik maar te wachten met een ongemakkelijke bodyload totdat ik ook visuals ging krijgen, of in ieder geval een sterker gevoel (want nu voelde ik een beetje tintelingen in mijn lichaam maar that's it). Ik dacht dat het misschien later zou inkicken omdat ik ervoor nog een beetje gegeten had, maar het bleef uit, wat ervoor zorgde dat ik echt underwhelmed was.
Ik weet dat 12mg best een lage dosis is, maar had toch echt wel meer verwacht. Ik had de avond ervoor (om 21u, we namen de 2cb om 14:30u de volgende dag) 12,5mg quetiapine genomen dat ik neem als slaapmiddel, zou het misschien hier aan liggen? (12,5mg is wel echt weinig). Dat lijkt mij het meest vanzelfsprekend, of zou ik gewoon niet zo sterk op 2cb reageren en gewoon echt een hogere dosis moeten nemen? Ik nam maar 12mg omdat ik eerst wilde kijken of ik er niet gevoelig voor was en dit mijn eerste psychedelica is (nu heb ik helaas nogsteeds geen idee hoe de psychedelische headspace is).
Wat zouden jullie voor de volgende keer aanraden? En hoe zit het met paddo's en quetiapine?

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Paddo's en quetapine geeft geen problemen, ik merkte althans geen verschil.

2cb en quetapine weet ik niet, geen ervaring mee.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Quetiapine is een antagonist van oa de 5HT2A receptor, dus het kan goed zijn dat je daardoor niks van psychedelica voelt. 5HT2A is de receptor die bij psychedelica voor visuals/hallucinaties zorgt namelijk. Dus het verbaasd me niet echt dat je niks of weinig van psychedelica voelt me quetiapine, het verbaasd me eigenlijk meer dat @acht.zes hier met paddo's geen verschil mee merkte. Maargoed ik weet ook niet precies hoe sterk quetiapine de 5HT2A receptor blokkeert ten opzichte van bijvoorbeeld paddo's. Er zit toch vaak een bepaalde mate van concurrentie tussen drugs die op een zelfde receptor inwerken als het ware.

En verder is 12,5mg 2C-B ook wel echt weinig trouwens.

Bovenaan