weggehaald

Flinter

Belezen gebruiker
Wiet roken voor een paddo trip vermindert je trip (beetje) dus beter blow je niet voor je trip (1 uur voordat je ze inneemt).

Wiet roken tijdens een paddo trip is gewoon super chill :P.

Wiet roken na een paddo trip.... geloof me daar denk je dan niet aan maar het is nog steeds chill :grin:.

-Flinter

falinter

Experimenterende gebruiker
voor verminderd inderdaad.

maar joints roken tijdens paddo trip vind ik niet zo chil.

het rookt gewoon weg als een sigaret vind ik.

koop je dan gewoon een pakje sigaretten , meer 'in de war' wordt je toch niet. :mrgreen:

statik

Newbie
wiet roken tijdens een paddo trip maakt me meestal wat meer op/in mezelf gericht. Het roken zelf HAAT ik, omdat ik het niet goed voel en de paddo smaak in mn keel erdoor toeneemd. Ik haat het omdat ik de bodyload van paddos erdoor ga haten omdat ik niet van het roken kan genieten terwijl ik dat op dat moment wel wil/verwacht. Zelfde geld voor sigaretten.
Toch rook ik altijd wiet en sigaretten tijdens matige paddo trips. (ach die HAAT valt ook wel mee, op een keer na waar het een al verpeste trip nog veel meer verpeste, de bodyload gaan haten is niet echt bevorderlijk voor een leuke trip, allemaal puur psychologish natuurlijk, dus als je er niets van verwacht kan het geen kwaad. Denk je: ''Zo nu ff heerlijk een joint/peukie roken om tot rust te komen'' dan word die verwachting in mijn ervaring meestal hard de grond in geslagen)
Wiet na of aan het einde van een trip brengt het trippen weer een beetje terug, maar je gaat er alleen maar meer van denken dus als je zo snel mogenlijk wilt slapen na de trip kan je in mijn ervaring beter pas blowen als het echt helemaal uitgewerkt is.

teebo

Bewuste gebruiker
de laatste keren dat ik pafte tijdens paddo's werd de trip altijd een beetje minder aangenaam.
ik weet wel nog die keer dat ik bijna uitgetript was en dat ik door een joint een schitterende high kreeg. ik denk dat je het best zo lang mogelijk wacht met joints

Bengt

Bewuste gebruiker
Joints versterken de paddotrip erg goed, in mijn geval toch, het geeft een extra effect, het laat je weer in de trip komen als je er na een aantal uur weer uitkomt.

Als ik op mijn piek paf, dan is er vorm van versterking.

Um

Belezen gebruiker
ik vind blowen tijdens paddo's super

trip wordt minder helder en meer wazig, maar daar hou ik wel van

stop het nadenken een beetje

en op het einde van de trip moet je een duvel drinken, godver, je voelt je direct lekker bezopen en kunt heerlijk gaan slapen

Bovenaan